deryayla

DAMLA ÇİKOLATALI PİRİNÇ UNLU ENFES KURABİYE

Posted on: Mart 18, 2011

DAMLA ÇİKOLATALI PİRİNÇ UNLU ENFES KURABİYE

Tüm dost ve kardeşlerime sımsıcak kucak dolusu sevgilerimi gönderiyor güzelliklerle dolu günler diliyorum.Bugün sizlerle ağızda dağılan enfes bir kurabiye tarifi paylaşıcam.TUZ-BİBER VE CİKOBİYE.COM işbirliğiyle hazırlanan CUPCAKE&KURABİYE ÖDÜLLÜ ETKİNLİĞİNE
yolluyorum.
MALZEMELER
200 gr.oda sıcaklığında tereyağ
1 adet oda sıcaklığında yumurta
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1.5 su bardağı pirinç unu
4 su bardağı un
Pembe ve beyaz damla çikolata
YAPILIŞI
-Oda sıcaklığında olan tereyağ,yumurta,pudra şekeri iyice karıştırılır.
-Kuru malzemeler eklenerek kulak memesi yumuşaklığında hamur elde edilir.
-En son damla çikolatalar hamura eklenip iyice yoğurulur buzdolabında yaklaşık 15 dakika dinlendirilir.
-Ceviz büyüklüğünde parçalar koparılıp yuvarlanır yağlı kağıt serili fırın tepsisine dizilir.
-Önceden ısıtılmış 170 derece fırında 15-20 dakika pişirilir.
AFİYET ŞEKER OLSUN…

7 Yanıt to "DAMLA ÇİKOLATALI PİRİNÇ UNLU ENFES KURABİYE"

Deryacım ben de bu kurabiyeyi hazırlayacaktım:))))
ellerine sağlık canım lezzeti nasıl oldu onu sorayım bari:))
çok öpüyorum canım mutlu tatiller dilerim..

Tek kelimeyle enfes cnım öpüyorum…

ablam ellerine saglik harika gorunuyorlar.

Bencede enfes kurabiyeler:) Ellerine sağlık Derya ablacım…

pembe çikolata çok yakışmış kurabiyelere;) enfes görünüyor, ellerine sağlık arkadaşım….

Derya ablacım gerçekten lezzetli bir çorba. Ellerine sağlık:)

Ne kadar sirin gorunuyorlar, pembis pembis cok hos olmuslar. Ellerine saglikk:)
Pirinc unu kurabiyede hic denememistim. Gercekten cok hos olur aslinda.
Sevgi ve muhabbetlerimle.

Yorum bırakın

Blog Stats

  • 147.016 hits

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri