deryayla

>KIRMIZI MERCİMEKLİ PİRİNÇ PİLAVI

Posted on: Eylül 17, 2010

>

ALLAHIN RAHMET VE BEREKETİ ÜZERİMİZE OLSUN HAYIRLI CUMALAR.Günaydın şekerler başlığı okuyunca buda ne?dediğinizi duyar gibiyim:)) Biliyorsunuz mutfakta deneyimler yapmayı çok seviyorum ama asla beğenmediğimiz bir lezzete sayfamda yer vermem.Bu pilav mercimeğin verdiği aroma ile çok leziz oluyor tavsiye ederim.
MALZEMELER
2 su bardağı baldo pirinç
1 çay bardağı kırmızı mercimek
2 yemek kaşığı arpa şehriye
1 tavuk bulyon
Sıvıyağ
Tereyağ
2 damla limon suyu
3 su bardağı sıcak su

YAPILIŞI
-Pirinçlerimizi ayıklayıp tuzlu sıcak suda 30 dakika bekletiyoruz.
-Pilav tenceremize sıvıyağ ve kırmızı mercimekleri alıp mercimekler sararana kadar kavuruyoruz.
-Arpa şehriyeyi ilave edip kavuruyoruz.
-Yıkayıp süzdüğümüz pirinci ilave edip 2 damla limon suyu sıkıp iyice kavuruyo ruz.
-Bulyonu sıcak suda eritip kavrulan pirincimize toplam 3 bardak sıcak su ekleyip kısık ateşte pişmeye bırakıyoruz.
AFİYET OLSUN…
Made by DERYA

35 Yanıt to ">KIRMIZI MERCİMEKLİ PİRİNÇ PİLAVI"

>Hiç duymamıştım. Ama mutlaka deneyeceğimteşekkürler Derya hanım, sizede hayırlı cumalarsevgilerimle

>Deryacığım Hayırlı cumalar sen yaptıysan mutlaka güzeldir ellerine sağlık afiyetler olsun herkese…

>İlk defa duydum bu pilavı, ne hoş. Ellerinize sağlık.

>İlk defa duydum bu pilavı, ne hoş. Ellerinize sağlık.

>ellerine sağlık çok güzel olmuş…

>ablacım mutfakta sınır yokk:)) herşey mübah:)ellerin dert görmesinn pilavın değişik olduğu kadar gözalıcı:))hayırlı cumalar balçiçeğimm:))öpüyorumm:))

>değişik bir tarif. sen yaptığın için tereddütsüz deneyeceğim. ellerine sağlık

>deneyerek bulunuyor yeni tatlar ellerine saglik

>Yeşil mercimeklisini nihayet deneyebildim. Kırmızı mercimekli de sen deneyip beğendiğine göre neden olmasın. Ellerine fikrine sağlık. Afiyet olsun.

>Hayirli cumalar Deryam… ELlerine saglik, yine degisik bir tarif… Hic denememistim…. Eminim cok lezzetlidir… Sevgilerimle, güzel bir hafta sonu diliyorum…

>Değişik bir pilav olmuş sen yaparrsında lezzetli olmazmı eline sağlık ablacım,hayırlı cumalar..

>Değişik bir pilav olmuş sen yaparrsında lezzetli olmazmı eline sağlık ablacım,hayırlı cumalar..

>Kırmızı mercimekli pilav yememiştim daha önce ama bir pilav sever olarak ellerine sağlık nefis görünüyor diyorum:)

>hiç denemedim aslında duymadımda :)ama çok lezzetli olmuştur ellerinize sağlıksevgiler

>Deryacığım; öncelikle pilavın değişik ve lezzetli olmuş,ellerine sağlık,Bloglar yarışıyor logosunu ben kaldırdım,bir arkadaş böyle bir yarışma yok demişti,inandım.Sanırım doğru çıktı,istersen sende bir araştır,belki biz yanılıyoruzdur.Bilgi verirsen bende mutlu olurum…Sevgimle kocaman kocaman öptüm…..

>Deryam ellerine sağlık canım arkadaşım

>arkadaşım çok değişik bır pilav olmuş.ellerine sağlık.ınsalah osmancık pirinci kullanırsın.mutlka denemeni tavsıye ederim.sevgiler.

>deryacım gerçekten hiç duymadığım bir tarif denemekte fayda var ellerine sağlık.hayırlı cumalar sevgiler

>gülbeşekerim harikasın seni çok seven kardeşin 542

>Oooo ne güzel bir deneme olmuş…Ellerine sağlık Deryacığım, sevgiler, öpücükler…

>Değişik ve güzel görünüyor.Ellerinize sağlık.Sevgiler..

>yeşil mercimeklesini çok yaparım ama kırmızıyla hiç denememiştim:)ellerine sağlık ablacım. hayırlı cumalar..

>bereketli ve iyi cumalar dilerim deryacım.harika bir fikir .çokta güzel görünüyor.ellerine sağlık canım

>ablacım yeşil mercimeklisi güzel olduğuna göre kırmızısıda güzeldir sen begendiğine göre hemen yapmak gerek ellerine sağlık ablam afiyet bal olsun

>Hayırlı cumalar derya hanım.Yengem yeşil mercimekle pişirirdi pilavı çok ta lezzetli olurdu,kırmızı mercimekli hiç duymamıştım değişik olmuş elinize saglık.Sevgiler.

>Hayırlı cumalar derya hanım.Yengem yeşil mercimekle pişirirdi pilavı çok ta lezzetli olurdu,kırmızı mercimekli hiç duymamıştım değişik olmuş elinize saglık.Sevgiler.

>denenmeli diye not ettim değişik bir fikir olmuş ellerine sağlık:)

>ellerine sağlıkk

>Bu sayfaninda takipcisiyim gözünden kacmis ,-).Ezo gelin corbasinda princ ve mercimek cok lezzetli, kesin pilavda öyledir. Elerine saglik…

>değişik olmuş Derya ablam ,ellerine sağlık

>değişik olmuş Derya ablam ,ellerine sağlık

>hayırlı cumalar bitanesi ne güzel olmuş iyi fikir ellerine sağlık öptüm sevgiler

>Ne yapmalı bu pilyavı kalkıp yapmalı:))ellerine sağlık ablam eminim nefistir nefis:)))

>nıye olmasın degılmı?ellerıne saglık canım…

>Tam isabet. Basligi gorunce "bu ne yaaa" dedim. Madem denendi, madem tavsiye ediliyor o zaman denemek lazim. Elinize saglik.

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 131,004 hits

En Fazla Tıklananlar

