deryayla

>SOYA SOSLU MERCİMEK ÇORBASI

Posted on: Şubat 7, 2010

>Mutlu pazarlar şekerler eşimle ilgili tüm güzel dilekleriniz için sonsuz teşekkür ler.Bugün çok şükür daha iyi ben maalesef çalışmak zorundayım ama aklım evde. Bu soğuk kış günlerinde içimizi en çok ısıtan lezzetlerden olan çorbamız var sıra da.Hepinize şimdiden muhteşem bir hafta dilerim.
MALZEMELER
1.5 su bardağı kırmızı mercimek
1 adet havuç
1 adet kurusoğan
1 tatlı kaşığı biber salçası
1 adet Konorr tavuk bulyon
2 yemek kaşığı soyasosu
7 su bardağı su
2 yemek kaşığı sıvıyağ
YAPILIŞI
Derin tenceremize soğanlarımızı ufak doğrayıp sıvıyağımızla pembeleştiriyoruz. Salçamızı ekleyip kavuruyoruz,rendelediğimiz havuç, tavuk bulyon ve soyasosun ekliyoruz.Üstüne 7 bardak su ekleyip kaynamaya bırakıyo ruz.Kaynayıncayıkadığı mız mercimekleri ekleyip mercimekler açılana kadar pişiriyo ruz.Blendırdan geçi rip 1 tatlı kaşığı terayağ ile kuru naneyi yakıp üzerine gezdirip sıcak servis yapıyo ruz.Soya sosu çok yakıştı mercimek çorbasına:))

27 Yanıt to ">SOYA SOSLU MERCİMEK ÇORBASI"

>Ellerine sağlık abalcım.Kolaylıklar,mutlu pazarlar:)

>Sana da iyi pazarlar tatli arkadasim.. Bugün calismak zorunda olusun ne kötü… insallah birgün sen de benim gibi emekli olup, evinde oturur, keyfini sürersin… Hos, calismanin da cok güzel ve pozitif yönleri var ama pazar günleri degil…. Bu soguk kis gününde sicacik corban icimizi isitti… Ellerine saglik canim benim… Sevgilerimle,

>GECMIS OLSUN CANIMCORBAN SOGUK KIS GUNLERI ICIN IDEAL COK GUZEL OLMUS AFIYET OLSUNSEVGILER

>Şu soya sosunu hala denemedim cesaret edemedim :)))eleliren sağlık ablacım,çorba nefis görünüyor…sana iyi çalışmalar,oğulları bakar babalarına :)) kalmasın aklın evde senin öpüyorum şeker yanaklarından…

>Güle güle otur Derya'cım,eşinede geçmiş olsun. Son bir haftadır bize de uğrayan virüs gitmek bilmiyor nedense.Ellerine sağlık mercimek çorbasının değişikliğini deneyeceğim de şu soya ile ilgili söylenenler takılıyor aklıma!Sevgiler…

>Deryacım diğer postları okumamıştım,eşine çok geçmiş olsun.. umarım şimdi çok daha iyidir.. yorgunluk ve stres kolay değil tabii..çorba nefis olmuş,bende çok severim…ellerine sağlık..mutlu pazarlar..

>iyi pazarlar deryacım.eşin için acil şifalar diliyorum…dilerim en kısa sürede eski sıhhatine kavuşur…mercimek çorbasını soya soslu hiç denemedim.yarın pişirmeyi düşünüyordum.soya sosu ekleyeyim bakalım nasıl olucak….şimdiden güzel bir hafta diliyorum…öpüldün.sevgiler…

>Deryacım çok geçmiş olsun canım bu soğuk havada nasıl güzel gşder sıcacık çorba ellerine sağlık sevgiler

>Sen eşine böyle güzel yemekler yaparsan birşeyciği kalmaz merak etme. Ellerine sağlık.

>Canım çok gemiş olsun. bu virüsler girdimi eve gitmek bilmiyor.bi hla uğraşıyoruz..çorban hastalığa birebir canım.Ellerne sağlık

>Selam canım, nasılsın? Kış günlerinde hep çorba da zorlanıyorum, hergün ne yapsam diye. Soya sosu ile denememiştim. Bunu deneyeceğim. Ellerine sağlık.

>Çorbanız fevkalade güzel gözüküyor ellerinize sağlık derya hanımcım…Olsada şuanda da içsek . inanılmaz grip geçiriyorum…sevgilerr

>Deryacım eşin daha iyidir inşaallah?Rabbim şifalar versin.İşlerin kolayladımı?ne zor bu ev taşımak yerleşmek ya.daha kaç kez taşınacağım kimbilir:(Çorban kışa özel olmuş ellerin dert görmesin arkadaşım.Güzel bir hafta dilerim…

>Çok geçmişler olsun canım..Geleceğini bildiğimden özellikle tlf açıp teyid etmedim..Banu'cuğumdan üzücü haberi duyunca,inan ben daha da üzüldüm..Önemli olan eşinin sağlığı canım..İnşallah başka sefere gelirsin..Gelirsen bırakmam bizde kalacaksın ona göre..Eşin izin vermezse ben gelicem sonunda oraya herhalde..))Tekrar tekrar geçmişler olsun canımmm..Kocaman öpüyorum..Sevgiler..

>esine sifalar dilerim corbanin mis gibi kokusuna geldim elimde kaseyle kaldiysa egercanim güzel saglikli bir hafta diliyorum

>Derya'cığım,Güle güle, sağlıkla, afiyetle oturun yeni evinizde. Eşine de çok geçmişler olsun. Umarım sağlığına kavuşmuştur.Pazar günleri çalışıyor olmana çok üzülüyorum gerçekten. Onun yerine hafta içi bir gün tatil yapıyorsun herhalde değil mi?Çorban çok güzel görünüyor canım. Ama benim soya sosu ile çekincelerim son günlerde artınca hiç kullanmaz oldum.Güzel bir hafta diliyor sevgilerimi gönderiyorum.

>canım ellerine saglık, güzel bir hafta diliyorum, sevgiler.

>ablacım ellerine saglık afiyet bal olsun sevgiler

>deryacım çorban harika eline sağlık canım. dün senin de geleceğini sanıyordum, tanışacağız diye sevinmiştim ama sanırım bir manin çıkmış. umarım en kısa zamanda görüşmek mümkün olur. çok sevgiler.

>Acil şifalar,ellerine sağlık…

>Merhaba. Ellerine, fikrine sağlık, nefis görünüyor. Ben de soya sosu almıştım, öylece duruyor. Güzel fikir, sevdim. Eşine büyük geçmiş olsun. Sevgiler.

>ablacım tekrar geçmişler olsunn hastalık pençesinde olan biri olarak bu çorbadan bende içeyiiimm:))

>Ellerine saglik, soguk kis gunlerinde iyi gider corba!

>Annem Ellerine Sağlık Gerçekten Mükemmel Olmuştu.Blogununda Maşallahı Var..Bizede bekleriz 🙂

>Canım soya soslusunu ilk defa duydum. Çok güzele benziyor.Eline koluna sağlık canımsevgiler

>Ablacığım ellerine sağlık….

>Soya soslusunu mutlaka deneyeceğim ablacım.eşin için çok geçmiş olsun.ALLLAH sağlık sıhhat nasip etsin.ellerine sağlıköpüyorum.

Yorum bırakın

Blog Stats

  • 147.020 hits

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Popüler Yazılar & Sayfalar