deryayla

>BURSALI BLOG YAZARLARI TOPLANTISI

Posted on: Kasım 6, 2010

>

 Tüm dost ve kardeşlerime mutlu hafta sonları dilerim.Evet sabırsızlıkla beklediğim büyük gün nihayet gerçekleşti.Harika bir gündü yorumlarla tanıdığım dostlarla tanışmak,yeni dostlar tanımak muhteşem  bir duygu.Fotoğraf makinamın şarjı bittiği için fazla fotoğraf çekemedim ama diğer arkadaşlarım mutlaka bloglarında yayınlayacaklardır.
Bu güzel organizasyonu düzenleyen ZEHRA ablacığıma ve eşine,toplantımıza sponsor olan AĞAÇKAKAN MUTFAK’a,toplantımıza katılıp kalp yaşlarımızı ölçen ve bizlere harika birer armağan hazırlayan BECEL‘e,Nilüfer Belediyesine çok teşekkür ederim.
İstanbul’dan gelen canlarım AYLİNİM,AYŞEM ve HİLAL‘im sizleride orada görmek muhteşem bir duyguydu.Ayaklarınıza sağlık.

 Her zaman yaptığı pasta ve kurabiyelere hayran olduğum arkadaşım DİLEK bu özel gün için enfes kurabiyeler hazırlamış bizlere canım ellerine sağlık.İnşallah bir gün banada böyle harika
kurabiye ve pastalar yapmak nasip olur:))

GÖNÜL‘cüğümün eşi bizlere Türk kahvesi yollamış kendisinede teşekkür ederim.
İnşallah bundan sonra sık sık buluşur görüşürüz hepinizi öpüyorum.

21 Yanıt to ">BURSALI BLOG YAZARLARI TOPLANTISI"

>çok güzeldi abla ben çok mutlu oldum.bütün ablalar kardeşler hepsi çok sıcak kanlı.sevgiler.

>oh Allah artırsın efendim:) sonunda bir buluşma teptiplediniz ya artık ölsem de gözüm açık gitmez:)))

>Ne kadar güzel bir gün olmuş.

>Keyfiniz daim olsun Deryacığım sevgiler bizden….

>deryacım çok keyifli bir gündü seni birebir tanımaktan çok memnun oldum güzel peçeteliklerim için tekrar tekrar teşekkürler görüşmek dileğimle sevgiler canım

>Ne güzel bi etkinlik olmuş imrendim yaa darısı başımıza…

>Ne iyi yapmışsın,o sıcacık muhabbetiniz daim olsun…Sevgiler..

>Canım benim güzel kalpli arkadaşım sizlerle birlikte olmak benim içinde çok mutluluk vericiydi. inan ayrılmak istemedim. İnşallah en kısa zamanda tekrar görüşeceğiz. çok öperim ve herşey için çok t çok teşekkür ederim.

>Ne güzel bir gün olmuş hepiniz biraraya gelmişsiniz. Bu güzel günleriniz daim olsun Deryacığım. Sevgiler.

>çok heyacan verici bir görüntü darısı Ankaralı blogculara olsun.Ben bile heyacanlandım kutlarım sizi ve tüm katılımcı arkadaşları

>Deryacim senin adina cok sevindim.Bu tür bulusmalardan cok güzel va kalici dostluklar oluyor.Insallah bu tür bulusmalari sIk sIk yaparsiniz. SEVGILER

>Çok güzel bir görüntü..Herzaman buluşmanız dileğimle.Sevgilerimi bıraktım..

>ABLA ORDAYSAN MSN AÇIK BENİM.

>Harika bir buluşma olmuş.

>ne güzel bir gun olmuş deryacım senin adına çok sevındım ıns tekrarları da olur…sevgılerımle.guzel bır hafta diliyorum…binbirçeşni.blogspot.com

>Canım benim ne güzel bir buluşma olmuş seni daha yakından görmek isterdim ….neyse dur diğer bloglardan arayayım….sevgiler…

>Canım; seni gördüğüm anda herşeyin yeni başladığını anladım…Tel.no yu aldım kaydettim…seninle paylaştığımız güzel dakikaların her daim olması dilegiyle seni vekocaman yüregini bir kez daha öpüyorum…sevgilerrrrrr…..

>Derya ablacım bende orada olup seni ve diğer arkadaşları tanımaktan dolayı çok memnun oldum.Hayatımdaki güzel anılardan bir olarak yerini aldı.tekrar görüşmek dieleğiyle sevgiyle kalın.

>Arkadaşım seninle tanışmakdan beraber güzel dakikalar geçirmekden büyük zevk aldım…Güzel hediyelerin için tekrardan teşekkürler…Tekrar beraber olmayı çok isterim…Sevgiler…

>Derya'm seninle tekrar bir raya gelmek, Bursalı arkadaşlarımızla tanışmak keyfimize keyif kattı. İstanbul'a da bekleriz efendim. Bu arada buluşmanın fotoğraflarına buradan ulaşabilirsiniz: http://www.flickr.com/photos/48234289@N04/5159564668/

>Bursada olsaydim keske bende katilirdim. Cok harikadir emini bir araya gelmek. Basarilar dilerim

Yorum bırakın

Blog Stats

  • 147.003 hits

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri