deryayla

ANTEP FISTIKLI MADO KURABİYESİ(EV YAPIMI)

Posted on: Eylül 7, 2011

Tüm dost ve arkadaşlarıma kucak dolusu sımsıcak sevgilerimi gönderiyor sağlık ve güzelliklerle dolu günler diliyorum.Daha öncede bahsetmiştim eşim Adana’lı ve orayı çok seviyorum.Adana’nın Gazipaşa Bulvarın’da MADO pastanesinin kurabiyeleri gerçekten çok özeldir.Helede Antep Fıstıklı olanı…
Canım ablam YEŞİM‘de(aslında yaşca benden çok büyük değil ama öyle hitap etmek istedim sağolsun oda beni kırmadı:))))bu enfes kurabiyeleri görünce not almıştım.Hepinizin bildiği gibi kendisi çok marifetli ve benim için çok özel dostlardan.Kurabiyeleri denedim gerçekten enfes ötesi.Ablacım ellerine sağlık senin tariflerin hiç bir zaman yanıltmıyor:)))Resimler pek net olmadı
ama lezzet tam tedematında…
Orjinal Tarif için TIK TIK…
MALZEMELER
1 su bardağı toz Antep fıstığı
1.5 su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı hindistan cevizi
1 yumurta akı
YAPILIŞI
-Tüm malzemeyi iyice yoğuruyoruz.
-Buzdolabında 3 saat bekletiyoruz.
-Hamuru yoğurup ceviz büyüklüğünde parçalar alıp elimizle yuvar layıp üst yüzlerini pudra şekerine batırıyoruz.
-Yağlı kağıt serili tepsiye dizip çay bardağının tabanıyla hafifçe kurabiyelere bastırıyoruz.
-Önceden ısıtılmış 170 derece fırında(fanda)10 dakika pişirip soğutuyoruz.
AFİYET BAL OLSUN…

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 131,576 hits

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri
