deryayla

>BAHAR ESİNTİSİ PEÇETELİK

Posted on: Şubat 25, 2011

>

 Benim birtanecikim güzel yüreklim AYŞEN‘imin anneciği HAKKIN RAHMETİNE KAVUŞMUŞ. MEKANI CENNET KOMŞULARI MELEKLER OLSUN.GERİDE KALANLARA RABBİM SABIRLAR VERSİN…

Tüm dost ve kardeşlerime kucak dolusu sımsıcak sevgilerimi gönderiyor sağlık ve güzelliklerle dolu günler diliyorum.
Bugün sizlerle canım birtanem ANLAM’cığım için yaptığım peçetelikleri paylaşı cam.22 Temmuz’da kısmetse Malatyada düğünü var canımın:))İnşallah bu kez gidicem Rabbim izin verirse.
Canımın yemek takımı için beyaz peçetelikler hazırlamıştım BURADA…Kahvaltı takımı yeşilmiş bu peçetelikleride kahvaltı takımı için hazırladım.Tabii ayrıca sipariş sayfam içinde hazırladım.
İnşallah canımın içi tüm hayatın boyunca çok mutlu olursun,tüm güzellikler seninle olsun.Seni çokk seviyorum…

35 Yanıt to ">BAHAR ESİNTİSİ PEÇETELİK"

>Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok şık ve güzel olmuşlar.Saygılar.

>Canim ablam çok sirincik peçetelikler olmus emegine saglik marifetli ablam,öpüyorum seni kocaman.

>Çok güzel olmuşlar Deryacığım,bu soğuk havada bahar havası yaşamış gibi oldum.sevgiler…

>deryacım çok ince düşünmüşsün ne de güzel el becerilerin var..bende mutluluklar diliyorum çifte..sevgilerimle..

>marifetli kardeşim benim ellerine güzel gönlüne sağlık.kardeşimiz sağlıkla en güzel günlerde kullansın inşallah.Allah şimdiden mesut etsin..canım deryam çok öpüyorum seni…güzel bir hafta sonu diliyorum.

>Ablam bu peçetelikler çok hoş olmuş. Sevgili Anlam güle güle kullansın. Senin de ellerine sağlık canım.

>Canım ellerine kollarına sağlık ,çok güzel olmuşlar.

>benim eli marifetli,gönlü geniş arkadaşım ,nekadar güzel olmuş peçetelikler.ellerine sağlık

>yeşil yeşil tam bahar havasında olmuş canım benim.harika olmuşlar.ellerine sağlık.öpüyorum.

>EMEĞİNE SAĞLIK ABLACIM BU ARALAR BENDE PEÇETELERE VE PEÇETELİKLERE TAKTIM KİMBİLİR BELKİ BENDE SAYFAMDA PAYLAŞIRIM..SEVGİLER ABLACIM..

>Derya hanımcığım yeşil renk peçeteliklere çok yakışmış emeğinize sağlık maşallah.

>Eline sağlık arkadaşım çok güzel olmuş peçetelikler harikasın.İyi ve güzel günlerde kullansın arkadaş.Sevgi ve selamlar.

>Hmmm…Benim arkadaşımın 10 parmağında 10 marifet varmış da haberimiz yokmuş:)) Ellerine sağlık canım, çok şirinler..

>Ablam çok güzeeelEmeğine sağlık.Öpüyorum.

>ablacım ellerine sağlık,kardeşinde çok şanslı böyle bir ablası olduğu için…

>çok şık olmuş deryoşum,eline sağlık canım,keyifle kullan…

>affet minikkuşum yanlış anlamışım:(Anlam cık güle güle keyifli sofralarda kullansın ,emeğine sağlık canım…

>Derya ellerine sağlık çok şıklar. Gerçekten tam bahar habercisi olmuşlar. Anlam'a da mutluluklar dilerim…

>Çok güzeller Deryacım her alanda beceriklisin maşallah ellerine emeğine sağlık sevgiler…

>Deryacığım ellerine zevkine sağlık canım nefis olmuşlar.

>Aysen' in annesine Allah rahme eylesin ve kalanlara sabir versin. Peceteliklerin cok cici olmus, sahibi gule gule kullansin.

>deryacim cok süper olmuslar emeklerine saglik sevgiler öptüm…

>Cok güzel olmuslar. Ellerine saglik. Sevgiler…

>Deryacım çok güzel olmuş tam bahar dalı, emeğine sağlık canımsevgiler

>canımmmm ne güzel olmuş bu peçetelikler böyle,ellerine sağlıkçoooook büsbüyük öperimmmm o güzel yanaklarından

>çok güzeller… ellerine sağlık.. eminim bu çalışmalar sofraya farklılık katarlar… ben de yapıyorum.. gerçekten hediye için de güzel seçimler….bebegimincicileri.blogspot.com

>Peçeteliklere bayılırım bunlarda çok güzelll

>Deryacım,peçetelikler harika olmuşlar,ellerine sağlık.Ben de yapıyorum,ama benim halkalarım farklı.Enli halka bulamıyorum.Enli halkaları nerden alıyorsun.Sevgilerimle…

>canımm ablamm sen evlenecek kızları nasıl sevindirirsin ben bilirim..cansın sen birtanesin balçiçeğim benimm:))arkadaşımıza mutluluklar diliyorum..

>Canım Deryacım merhaba:) Sabah tarifi yayınlayıp işe gittim şimdi geldim… Bitanem öncelikle din kardeşimize Rabbimden Rahmet eylesin…Benim canım burçdaşım ikimizde aynı peçeteleri seçmişiz:)) markette o kadar çeşti kırıp aynısını almışız:)) terazi zevki bir başkadır ellerine emeğine sağlık peçetelikler süper olmuş. Bacım bende bunlardan yapıyorum desem ne dersin yazları yapıp küçük pazarımız var orda satıyoruz:) kocaman öptüm…

>ablacım ellerine sağlık bilirim çok şahaedir senin peçeteliklerin bol siparişler diliyorum sevgilerimle

>Deryacığım benim marifetli arkadaşım.Ellerine sağlık. Arkadaşın güle güle kullansın. sevgiler

>Allah mesut etsin şimdiden bir ömür boyu mutluluklar dilerim çifte hayırlı uğurlu olsun.Seninde ellerine sağlık peçetelikler çok zarif iyi günlerde sağlıkla güle güle kullansınlar…..

>Peçeteliklere bayıldım, emeğine sağlık olsun. El yapımı hediyenin yeri, değeri ayrıdır, güle güle kullansınlar inşallah:))Derya'cığım, Ayşen'in bloğuna giremiyorum. Bu blog yasağından herhalde. Çok üzüldüm, Allah rahmet eylesin.

>Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 132,012 hits

En Fazla Tıklananlar

