deryayla

>GÜLBEŞEKER

Posted on: Şubat 10, 2011

>

 Tüm dost ve kardeşlerime kucak dolusu sımsıcak sevgilerimi yolluyor sağlık ve güzelliklerle dolu günler diliyorum.Bugün size adı kadar kendide güzel olan bir kurabiye tarifi vericem.Ben kurabiyeleri genelde buz gibi şekersiz sütle yemeyi çok severim.Bu enfes kurabiyeleri GÜLBEŞEKER‘ime ithaf ediyorum.
MALZEMELER
2 adet yumurta
1 paket oda sıcaklığında tereyağ
Yarım su bardağı un
4.5 su bardağı buğday nişastası
1 su bardağı pudra şekeri
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
1 paket vanilya

 YAPILIŞI
-Hamur yoğuracağımız kaba tereyağ,yumurta,pudra şekeri ve vanilyayı alıp krem haline gelene dek yoğuralım.
-Un,nişasta ve kabartma tozunu ekleyip yoğurarak özlü bir hamur elde edelim.
-Hamurdan ceviz iriliğinde parçalar koparıp yuvarlak şekil verelim file fıstık batıralım.
-Yağlı kağıt serli tepsiye dizip önceden ısıtılmış 180 derece fırında beyaz kalacak şekilde pişirelim. 
Tarif:Emine Beder

53 Yanıt to ">GÜLBEŞEKER"

>deryacım enfes görünüyor kurabişler ellerine sağlık,bir tane alıp kaçıyorum.sevgiler.

>Şimdi çayımın yanında olsaydı ne güzel olurdu, ellerin dert görmesin, ellerine sağlık canım…

>Gülbeşeker ismini İLK KEZ Aydan Şenerin çalıkuşu dizisinde Ona hitaf ettikleri bu isimli tatlıyla duymuştum :))))Ellerine sağlık canım, Gülcan'a da çok sevgiler.

>ellerine saglık ablacıgım.

>yerim ben o gülbeşekerleri.harika olmuşlar deryacım.ellerine sağlık canım.öpüyorum.

>canım senin gibi şeker olmuşlar ellerine sağlık afiyetler olsun bende soğuk sütle çok severim kurabiyeyi helede böyle güzel olursa sevgilerimle canım

>Ablacığım görüntü muhteşem….Bembeyaz kurabişleri çok severim ve bende senin gibi aynen soğuk süt ile kurabiye kek yemeye bayılanlardanım:))Elelrine sağlık…

>Günaydinlar canim benim, adi gibi sahane bir kurabiye olmus… Ellerine saglik Deryam…….

>Eline sağlık Deryacığımne güzel görünüyor kurabiyeler. Sütle denememiştim mutlaka deneyeceğimgülbeşeker diyincede birden çalıkuşu geldi aklıma :))))sevgilerimle

>ismi ne kadar güzel canım benim. ellerinden çıkan her şey süperdir zaten. ellerine sağlık öperim

>Derya'cım bende denemiştim ama resmini çekemediğim için koyamamıştım. Biz de beğenmiştik ellerine sağlık..

>nişastası bu kadar bol bir tarifi ilk defa gördüm merak da ettim doğrusu bembeyaz kar gibi insanın içini yumuşatıyor yemeden ellerine sağlık canım

>Selam Derya kurabiyeler nefis görünüyor.Mutlaka deneyeceğim ellerine sağlık.En içtn sevgilerimle…

>Kurabiyeleri nasıl böyle bembeyaz pişirdin Derya'cım? Harika görünüyorlar, ellerine sağlık. Sevgiler, öpüyorum kocamanından.

>Canım nişastalı kurabiyelere bayılırım,seninkilerde çok güzel olmuşlar.Ellerine sağlık.

>ablacımm elerine sağlık olsunn:))nasıl böyle bembeyaz kaldı bu mübarekler?harikasın ablacımm:)Gülcancığımı kıskandı bende adıma ithaf edilmiş bıcırık kurbiyeler isteriimm:Döperim seni ablammm:)canım balçiçeğimm:)

>Ellerine sağlık Derya'cığım. Afiyetler olsun.

>Sanırım un kurabiyesi gibi bir kurabiye bu bayılırımm deneyeceğim inş çok güzel görünüyor ellerine sağlık sevgiler..

>kurabiyeler pek nefis görünüyor.eline emegine saglık arkadaşım.

>eline sağlık Deryacığım. sen yaptıysan kesinlikle güzeldir. Beyaz olmaları çok hoşuma gitti, ismi de pek yakışmış 🙂 Sevgiler.

>Deryacım, kurabiyelerin gel beni yer gibi duruyorlar. Şimdi kıyır kıyır ağızda bir güzel dağılıyordur.Ellerine sağlık çok öpüyorum.

>Ne güzel bir kurabiye!Bakması bile huzur ve mutluluk veriyor.Bembeyaz,düş gibi..Ellerine sağlık Derya abla.

>Deryacığım kurabiye guzelde adıda bir o kadar güzel.ellerine sağlık:)

>Evet malum filmi hatırlatıyor, öyle güzel ki ismi.

>ablam harika kurbis olmus bunlar ah olsaydi da hazir çay içmisken beraber tüketseydim,ellerine saglik,öpüyorum seni canim.

>teşekkürederim deryacım. seninde ellerine sağlık. kurabiye demesen onları peynir şekeri olurya ben onları öyle zannettim. çok güzel görünüyor. bu arada blogdaki karşılama şarkısıda çok hoş, güzel bir seçim. güzel bir gün dilerim sevgiler.

>Ablacım kurabiyeler harika görünüyor. Ben de kek veya kurabiyeyi sütle yemesini severim. Ellerine sağlık bir tanem.

>Tereyağlı kurabiyeleri çok seviyorum..Ellerine sağlık ..

>Deryam ellerine sağlık ismide pek güzel kendi de 🙂

>Ah bu sakız gibi kurabiyeler yenilmez de, beğenilmez de naapılır ha..Canım benim, ellerine sağlık. Bu isim de bana hep Çalıkuşu romanını hatırlatır..Sevgiler..

>harika pamuk gibi bir kurabiye olmuşsevgilerimle…

>ablam benim ben sana yapacakken sen bana yaptım en son yorumu yapan benim ama ilk yiyenlerdenim sanırım ellerine sağlık.

>İsmi çok değişikmiş Derya'cığım..Bana da diziyi hatırlattı birden..Beyaz oluşları ise farklılık katmış..)Ellerine sağlık canım..Kocaman öpüyorum..)Sevgiler

>Harika olmuş bunlar Deryacım tam benlik vallahi.Çay ya da kahvenin yanında muhakkak ararım böyle şeyleri çok güzel görünüyorlar öpüyorum sevgiler…

>Kar gibi harika ellerine sağlık Deryacığım sevgiler bizden size…

>Hey gidi günler,Bende Gülbeşeker adını ilk defa Çalıkuşu dizisinde Aydan Şener'e ithafen söylediklerinde duymuştum.Bursa'ya özel bir tat olduğunu söylemişlerdi.Ellerine sağlık, nefis görünüyorlar.

>sen zaten gülbeşekersin deryacım:))ellerine saglık canım…

>Bende senin tam aksine sıcak ve şekerli severim ablacım yaa..Birde içine kurabiyemi batıra batıra yerimkii off..Nerdeyse sabah olucak zaten uyuyamuyorum birde kurabiye diye tutturup hiç uyumyacağım.Ablacım kürdan böreğini yaptım ve yayınladım tarifin için teşekkür ederim.Öpüyorum.

>Çok da güzel yapmışsın. Bembeyaz..Ellerine sağlık. Ben de tatlıları soğuk şekersiz sütle yemeyi severim. Sevgiler

>oh oh bize bişi ithaf eden yok:)))ellerine sağlık ablacım, nefis görünüyor..

>Deryacım harika olmuş beyaz beyaz yerken de nasıl lezzetlidir tahmin ediyorum,ellerine sağlık canım benim….

>çok güzel olmuş canım sütle çayla kahveyle neyle olsa yerim ben bunları:))))

>Buz gibi bir bardak süte de bu nefis kurabiyelere de hayır demem.Eline sağlık arkadaşım:))

>ablacım adıda görüntüsüde çok güzel ellerine sağlık afiyet bal olsunbende sütle bayılırım olsada yeseydim şimdi :))kocaman öperimbu arada ablacım eşin nasıl??

>deryacım göeüntü sanki un kurabiyesi ama nişastayla yapmışsın….süper…elllerine sağlık tatlım..

>eline sağlık deryoşum,sen sütünü iç bende çayımı alıp geliyorum,çok öptüm…

>Tatlının adı bana Çalıkuşu'nu hatırlattı 🙂 Çok hoş görünüyor, ellerine sağlık.

>Merhabalar Derya hanım.Ağızda dağılan mis gibi kurabiyeler.Nasıl da güzel görünüyorlar.Kurabiyenin her haline varım. :))Ellerinize sağlık.Sevgilerimle…

>Sevgili Deryacığım,Nasılsın görüşmeyeli bir tanem.İnşallah herşey yolundadır. Gerçi tariflere bakınca, İyi olduğunu düşünüyorum.Öpüyorum canım .Ayrıca kurabiyelerde gel beni ye diyor. Ellerine sağlık.

>Ellerine sağlık canım ilk bakışta beze gibi duruyor bembeyaz köpük gibiSevgilerimi yolluyorum:)))

>Deryacım kurabiyeler nefis olmuş ellerine sağlık… Adıda kendinden nefis çok hoşuma gitti… Sevgili burçdaşım bende sütle kurabiye yemeyi çok severim:)afiyet şeker olsun… sevgilerimle…

>Off Derya ablam, nasil guzel olmuslar öyle kâr beyaz! Tadindan süphem yok, ellerin dert görmezsin

>Deyacığım kurabiyeler kar gibi nefis olmuşlar ellerine sağlık. Akşam çayımın yanına alıyorum canım.

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 131,521 hits

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri
