deryayla

>MERCİMEKLİ MUSKA BÖREK

Posted on: Ocak 26, 2011

>ÖNEMLİ DUYURU….Bazı dost ve kardeş lerimin siteleri açılmıyor.En son dün Huriye yardım istemiş sayfalarında YEMEK GEZEGENİ logosu olan dostlarım kaldırsınlar lütfen.O banner siteni zi ele geçiriyor kalkınca normale dönecek.

Tüm dost ve kardeşlerime sımsıcak kucak dolusu sevgilerimi yolluyor güzelliklerle dolu günler diliyorum.Bugün sırada benim paşalarımın favori böreklerinden biri .
MALZEMELER
5 adet yufka
1 su bardağı yeşil mercimek
1 adet kuru soğan
Salça 
Tuz 
Kimyon
Ayçiçek yağı
1 yumurta sarısı

YAPILIŞI
-Yeşil mercimeğimizi üstüne geçecek kadar suyla haşlayıp süzüyoruz.
-Tavaya ufak doğradığımız soğan ve ayçiçek yağını alıp soğanları soteliyoruz.
-Üstüne haşlanan mercimek,tuz,salça ve kimyonu ilave edip iyice karıştırıp pişiriyoruz.
-İç harcımızı biraz soğumaya bırakıyoruz.
-Yufkalarımızı düz bir zeminde üst üste diziyoruz.
-Aynı genişlikte şeritler halinde kesiyoruz.
-Bir kenarına iç harçtan koyup sürekli içe doğru çevirerek muska şekli veriyoruz.
-Yağlı kağıt serili fırın tepsisine sizip üstlerine fırça ile ayçiçek yağı ve yumurta sarısı karışımını  sürüp susam ve çörek otu serpiyoruz.

-Önceden ısıtılmış 175 derece fırında kızarana kadar pişiriyoruz.
AFİYET OLSUN…

Reklamlar

57 Yanıt to ">MERCİMEKLİ MUSKA BÖREK"

>ellerine saglık balacıgım.umarım eşin daha da iyiye gidiyordur.

>Derya'cığım eline sağlık. Mercimekli börekleri çok severim.Datlım'ın blogu da açılmıyor, aynı şekilde yemekgezegenine yönlendiriyor doğrudan. Kendisine mail gönderdim ama görmedi herhalde. Eğer okuyorsa bilgisi olsun.

>Ellerine sağlık çok güzel olmuş.

>Ellerine sağlık canım.Bende çok severim.sevgiler.

>günaydın deryacığım.bende bazı arkadaşların sitelerine tıklayınca neden yemek gezegeni çıkıyor diyordum.demmekkı bundan .bende ekli deildi iyiki.bu arada börekte harika olmuş.mercimek çok yakışıyor böreğe bence.ellerine sağlık canım.öpüyorum.

>Canim arkadasim benim, ne güzel seni her sabah burada civil civil görebilmek, o kadar mutlu oluyorum ki anlatamam, yoklugunda sana ne kadar alistigimi, seni ne kadar cok sevdigimi cok iyi anladim.. ALlah bir daha kötü günler göstermesin hic birimize, hic kimselere…. Sevgilerimle, ellerine saglik diyor, öpüyorum yanaklarindan…

>deryam,seni tekrar buralarda görmek çok güzel,eşininde iyi olmasına çok sevindim, kontrolünüz nasıl geçti canım,iyi haberler alırız inşallah.Bu kadar telaşının arasında bir de tarif yazmışsın maşallah sana,ellerine sağlık hangi ara yaptın bunları? şu yemek gezegeni beni de çileden çıkarmıştı neyse en kısa sürede onu sayfamdan kaldırarak sorunu çözdüm.

>valla senin çocuklar ağzının tadını biliyormuş:)) ellerine sağlık Deryacımben bu börekleri yağda kızartıyordum ama buşekilde de yapacağım

>Merhaba Deryacığım,Yeşil merceğin her halini severek yiyoruz. Börek halini Eskişehirli bir arkadaşımda yemiştim.Onlar hamurunuda kendileri açmıştı. Harika bir tatdı. Hazır yufka ilede çok güzel oluyordur mutlaka. Bir sorum var yufkalara hiç yağ yada ıslatıcı süt, yoğurt sürmüyormusun? Pişince kuru olmuyormu? bilgi verebilirmisin lütfen.Sevgilerimle*

>Çooook güzel olmuş canım. Tam bir protein kaynağı…Ellerine sağlık canımSevgiler

>bayılırım mercimeğe canım benim ellerine sağlık

>Hep paşalarına yapmak olmaz abla, prensesine de yaparsın dimi:) ben de çok severim..Ellerine sağlık ablacım:)

>Seni tekrar aktif bir şekilde aramızda görmek çok güzel canımın içi:) çok özlemişim güzel yorumlarını. ellerine sağlık canım börek olsunda ne olursa olsun bana:)

>deryacımmm… tekrar hoşgeldin:) mercimekli börek, bulgurlu börek hiç denemedim güzel olsa gerek 🙂 eline sağlık canımnice sağlıklı güzel günlere hep beraber…

>canım ablacım ellerine sağık mercimekli böreği çok severim. afiyet şifa olsun.

>Börekler nefis çıtır çıtır olmuş canım ellerine sağlık,en kısa zamanda bende pişireceğim.Sevgiler.

>Ablacıııııım yaaa senin güzel yorumlarını tekrar görmek çok çok güzel..Ellerine sağlıkPaşalara afiyetler olsun.Öpüyorum.

>Balçiçeğiiiiiimm:bende de bugün mercimekli börek vaar:) biz kardeşiz işte bakk:))ama bir fark var ben sen gibi güzel yapamam ki:)ellerin dert görmesin ablacım…öpüyorumm kocamannn kocamaaannn:)

>ellerine sağlık ablacım harika olmuş.börekler.

>Bu böreği ben de çok seviyorum. Hele de haşhaşlı olursa tadına doyulmuyor. Derya'cım ellerine sağlık canım.

>Ellerine saglik Deryacigim. Yorum birakamiyorum uzun suredir ama ugrayip bi goz atiyorum arada. Mercimekli borege bayilirim bende. Bu gunlerde aklimdan da geciyordu ne zamandir yapmadim diye. Simdi daha da cok canim istedi.

>Çıtır çıtır çok severim bu böreği ama, hiç mercimekle denemedim Deryacım. Bir dahaki sefere öyle deneyeyim:))Ellerine sağlık arkadaşım.

>Canım eşinin rahatsızlığını yakından takip ettim. Hatta sayfana da iki kez not bıraktım. Umarım eşin daha iyidir. Çektiklerinizi çok iyi anlayabiliyorum. Biz de geçtiğimiz haziran ayında kayınnvalidem de aynı durumu yaşadık. Allah şifalar versin. Böreklerine gelince insanın canını çektirten cinsten. Ellerine sağlık..

>Derya ablam ellerine saglik,mercimekli nefis muska böregi olmus sahane görünüyor,bir tanecik alabilirmiyim:))seni öpüyorum.

>Deryacım blogların neşesisin sen olmadan olmuyor çok sessizdi buralar iyiki döndün canım seni çokkkkkkkk seviyoruz ellerine sağlık bende mercimekli haşhaşlısını yapıyorum gerçekten çoklezzetli bir börek paşalar ağzının tadını biliyor canım sevgilerimle

>Ağzınızın tadı hiç bozulmasın. Her zaman nefis lezzetlerinle bizimle ol Deryacığım Sevgiler

>Banner ile ilgili sorunu ben de yaşadım neyse ki çabuk farkettim.Börek enfes olmuş.Ellerine sağlık canım.sevgiler 🙂

>eline sağlık deryoşum,sesini mutlu duymak çok hoştu,öpüyorum ,paşalara afiyet olsun,sevgiler…..

>Ablacım artık bende döndüm bloğuma. İnşallah bundan sonra böyle uzun aralar olmaz. Ellerine sağlık ablam. Börekler harika görünüyor. Oğluşlsr ağızlarının tatlarını biliyorlar. Öpüyorum ablam seni.

>deryacığım ben linki tıklayınca site açıldı ama tekrar kontrol ediyorum.

>Bunlar börek değil tablo vallahi Deryacım..Nasıl düzgün yapmışsın onları öyle..Ellerine sağlık..

>Börek çıtır çıtır görünüyor ellerine sağlık canım sevgilerimi gönderiyorum:)

>of offff böreklerde yapılmış mercimekli hemde,ellerine sağlık arkadaşım paşalarına da afiyet olsun,yarasın…

>canımmmm seni tekrar eskisi gibi güzel tariflerle mutlu görmek ne güzel.çok mutlu oldum.börek nefis olmuş ellerine sağlık.sevgiler.

>çok şükür sana kavuştuk Deryacım sağlıkla ellerine sağlık canım yemek gezegeni ben de de vardı ve aynı dediğin gibiydi kaldırdımsevgiler

>çok şükür sana kavuştuk Deryacım sağlıkla ellerine sağlık canım yemek gezegeni ben de de vardı ve aynı dediğin gibiydi kaldırdımsevgiler

>Ablacım ya sayfanı açtığımda yeniden güzel güzel tarifler gördüğüme o kadar mutlu oluyorum ki! Ellerine sağlık musla böreğini çok severim ve bence mercimek böreklere çok yakışıyor…

>Deryacim tekrar gecmis olsun esine , rabbim bütün hastalarin sifasini versinMercimekle hic denemedim eminim nefis olmustur ellerine saglik canim

>Deryam seni tekrar blogunda gordugum icin sevindim canim umarim esinin sagligi iyidir.borek nefis olmus canim ellerine saglik cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

>Deryacığım paşaların beğendiği kadar var harika olmuş ellerine sağlık canım. Tekrar aramıza hoşgeldin. Sevgiler.

>Canım ne güzel aramızdasın yine tariflerinle.ELİNE SAĞLIK ELLERİN DERT GÖRMESİN.Sensiz eksik kalıyordu buralar sevgiler…

>enfes olmus canim ellerine saglik sevgiler

>Ellerine saglik Derya'cigim, hersey cok guzel. Esine de tekrar cok gecmis olsun, sifalar diliyorum tekrar.Sevgiler ve selamlar..

>Amanda aman arkadaşımın keyfi yerine geldi artık mutfaklardaki marifetleri dökülüyor.İnşallah hep böyle tariflerle karşılaşırız, sağlıklı mutlu günlere.Sevgiler..

>Hoşgeldin ,ne kadar sevindim .Buralar sensiz boş kaldı.

>Deryacım gelişmeleri şimdi sırasıyla okudum..çok çook geçmiş olsun..Rabbim sağlık sıhhat versin inşallah..bütün dualarım sizinle..börekse nefis görünüyor..ellerine sağlık..sevgiler..

>Mercimek ve kimyon ikilisini birbirine çok yakıştırırım.Ellerine sağlık Deryacım,ekrandan uzanıp yiyesim geldi nefis görünüyor.Ayrıca sağlıklı günlerinize döndüğünüze çok seviniyorum RABBİM her daim cümlemize de şifalar versin.Sevgilerimle…

>Ellerine sağlık canım arkadaşım,eniştemize de şifa olsun inşallah….

>Yapamadım gitti şu mercimekli börekten yahu, ancak sede de gördüm acayip canım çekti şimdi, yapmak farz oldu artık. Öpüyorum seni Deryacığım…

>harika bir tarif deryacım. ellerin dert görmesin. eşine acil şifalar. umarım çok daha iyidir şu an. çok sevgiler canım.

>Mercimekli böreğe bayılırım.Yeşil mercimeği çok sevmemden sanırım.Ellerine sağlık canım benim

>Deryacığım paşaların böyle fedakar anneleri olurda böyle güzel şeyler yaparsa nasıl beğenmezler. Senin her gün tarif yazmana o kadar alışmışız ki yazmadığın zamanlar çok tuhaf gelmişti bana ellerine kollarına sağlık. Eşine de şifa olsun Müge ile çok öpüyoruz sevgiler..

>Eline sağlık Deryacığım tek kelime ile bayıldım:))))sevgiler

>Merhaba deryacım…Sen ve sarkaç olmasan daha haberim yok yemek gezegeni bannerından 😦 bende diyorum herkez beni unuttu 🙂 neyse kurtulduk çok şükür..ellerinize sağlık harika görünüyor

>Ablacım bu aralar yoğunluktan internete giremedim pek. Ama şimdi sayfana bakınca, yeni yazılarını görünce ne kadar mutlu oldum anlatamam:). Eşinin iyi olduğuna çok sevindim. Allah bir daha göstermesin, hep sağlık sıhhat versin.Ablacım bu börek benim de favorilerimdendir. Sen de nefiss yapmışsın:). Güzel ellerine sağlık ablacım.Seni çook seven kelebeğin;)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Blog Stats

  • 132,012 hits

En Fazla Tıklananlar

%d blogcu bunu beğendi: