deryayla

>ZOR GÜNLERDE YANIMIZDA OLDUĞUNUZ İÇİN SONSUZ TEŞEKKÜRLER…

Posted on: Ocak 17, 2011

>

Tüm dost ve kardeşlerime mutlu,sağlıklı,güzel haftalar dile rim.Sizden ayrı olmak çok zor ama bir süre daha aranızda olamıyacağım. Çağkan sizlere tüm gelişmeleri aktarmış.Bu zor günlerimizde varlığınızla her zaman bizimle beraberdiniz sesinizi duymak bana inanın büyük kuvvet verdi.
24 ocak’ta yapılcak kontrolü bekliyoruz sabırla inşallah oda Rabbimin izni ve sizlerin duaları ile temiz çıkacak.Bazen doktor yanında iken veya ilaç için koştururken bazı dostlarımın telefonlarını meşgule aldım ne olur kusuruma bakmayın.Hepiniz benim için çok değerlisiniz bana verdiğiniz değer ve kuvvet için minnettarım.
Birde özel teşekkürlerim var onlar kendilerini bilirler gerçekten çok teşekkür ederim mahçup oldum.Hepinizi çokkkkk seviyor,kucak dolusu sevgi ve saygılarımı gönderiyorum.En kısa zamanda tekrar beraber olabilmek dileğiyle…
BIRAKTIĞINIZ BİRBİRİNDEN DEĞERLİ YORUMLAR İÇİNDE AYRICA TEŞEKKÜRLER EN KISA ZAMANDA HEPSİNİ OKUYUP YAYINLIY CAM…

38 Yanıt to ">ZOR GÜNLERDE YANIMIZDA OLDUĞUNUZ İÇİN SONSUZ TEŞEKKÜRLER…"

>Canım benim,her zaman yanındayız.Her şey yoluna girsin biz seni burada bekliyor olacağız. Hayırlı haberlerini bekliyoruz canım. öperim:)

>Çok geçmiş olsun canıminşallah dahada iyi olcaksınız….Sevgiler…….

>Deryacım gelmiş geçmiş olsun,inşallah bir daha amaliyata gerek kalmaz…kendine iyi bak bu arada ihmal etme olur mu!sevgiler güzel dostuma…

>Deryacım gelişmeleri sevgili çağkandan aldık,bu kadar yoğunluğunun arasında telefon açmayı iptal ettim buradan takip etmekteyim canım.Çok şükür ki iyisiniz daha da iyi olcak bu kadar kişinin duaları ile.Allah başınızdan eksik etmesineşini, babanızı sağlıklı uzun ömürler versin inşallah.çok öpüyorum canım…

>ablacim mutlu haberleri senin agzindan duymak dahada bi guzel oldu insallah 24 undeki konturolude sorunsuz atlacaksiniz dualarim sizlerle rabbim yar ve yardimciniz olsun.

>canım arkadaşım eşinin sağlığına kavuşmasına çok sevindim.ALLAH ım inşallah başka dert vermez.en kısa zamanda aramıza dönmeni diliyorum.sevgiyle kal arkadaşım.öpüyorum.

>selam Deryacığım Rabbim eşine şifa versin inşaallah canım dualarımız devam ediyor sen merak etme kendine de iyi bak kardeşim sevgiler

>Melek ablam canımsın…Seni çok seviyorum…

>TEKRAR GÖZÜNÜZ AYDIN CANIM ALLAH BİRDAHA GÖSTERMESİN

>Ablacim insallah esinin sonucu temiz çikar tüm dualarim sizlerle Allahin izniyle bunu da atlatirsiniz…güzel haberlerinizi bekliyoruz.

>Canım benim neler yaşadığınızı az çok tahmin edebiliyorum. Allah yardımcınız olsun inşallah hep güzel haberler alırsınızSevgilerimle:)

>Ablacım,çok geçmiş olsun,Allah başka acı göstermesin.Gelmeyi çok istedim ama kısmet olmadı.Umarım bundan sonra her şey daha iyi olur.

>Tekrar büyük geçmiş olsun Deryacığım.Allahım bir daha yaşatmasın eşini sizlere bağışlasın.

>gÜZEL HABERLERİNİZİ BEKLİYORUM DİĞER TÜM BLOG DOSTLARI GİBİ… BEN ÖZELLİKLE BÖYLE DURUMLARDA NE DİYECEĞİMİ BİLEMEMEKTEN ZİYADE RAHATSIZ ETMEK İSTEMEDİĞİM İÇİN PEK ARAMAM AMA DUALARDA HEP YANIMDA OLUR DOSTLAR…DÜŞÜNÜRÜMKİ HER ARAYANA DERDİNİ ANLATMAK ZORUNDA KALMAK ÇOK ZOR BİR O KADARDA BIKTIRICI OLABİLİR …AMA ARAYANLARA DA GÜZEL YÜREKLERİ İÇİN MİNNETTTAR OLUNUR DİYE DÜŞÜNÜRÜM, BÖYLEDE BİR ÇELİŞKİ :/ NEYSE MÜMİNİN MÜMİNE DUASI KABUL OLUR İNANCIYLA DUA EDİYORUM Kİ RABBİM ACİL ŞİFALAR VERSİN İNŞAALLAH…SİZDE DUALARINIZDA UNUTMAYIN EMİ BİZİ…İÇTEN SEVGİ VE DUALARIMLA…

>umarım tüm sorunlar en kısa zamanda aşılır,dualarım sizinle Deryecığım,acil şifalar.

>Derya cım sen mutlu olunca hepimize yansıyor seninle birlikte 24 ocak ı sabırsızlıkla bekliyor iyi haberler vermeni diliyorum..Sevgiler..

>Sevgili Derya,Tekrar çok geçmiş olsun, Rabbim acil şifalar versin.İnşallah kontrollerde de her şey yolunda gider, eşin tamamen iyileşir.

>Deryacığımdualarımdasın herzaman. Allah gönlüne göre verecektir mutlakaSevgilerimle

>deryacım bütün kalbimle söyleyebilirimki, düşüncelerini acılarını ta içten paylaşıyorum.. çok geçmiş olsun.. hayırlı haberlerinizi duyarız inşallah..sevgiler canım..

>Çok geçmiş olsun cnm inşaallah,güzel sonuçlar alacaksınız,bu günler de geride kalacak.Rabbim en kısa zamanda acil şifalar versin.Selam ve sevgilerimle ALLAHA emanet olun..

>Deryacım, sağlık sorunu başına gelmeyen insan için pek bir şey ifade etmeyebilir, çok iyi empati yapması lazım. Ben gerek oğlumla, gerek babamla ciddi sağlık sorunları yaşadığım için sağlık, hastane, doktor kelimeleri delip geçiyor beni. İlk duyduğum günden beri aklım sizde. Dualarım da sizinle. Her ne olursa olsun, dik durmayı bilirsen, atlatırsın merak etme. Güçlü ol, sevgini göster. Sevgiler, iyi haberler canım. Allah oğlunu da bağışlasın. Hayırlı evlat belli ki..

>Derya ablam, canım ablam zor günlerinizin geride kalması beni çok mutlu etti..O zor zaman boyunca aklım hep sizlerdeydi. Çok şükür güzel haberlerinizi aldım…Allah bir daha göstermesin, herkese sağlık sıhhat versin.Seni çok ama çooook seven kelebeğin..aslı

>İyi haberinizi duymak bizi mutlu etdi. Bir daha gecmiş olsun. İnşallah bir daha emeliyyat gerekmez. Rabbimin izniyle her sıkıntıyı atlatırsınız. Duamız sizinle. Allaha emanet olun.

>Derya'cığım, güzel günlerde birlikte olacağız inşaallah.

>Deryacım dualarım sizinle,Allah tez zamanda şifalar versin inşallah…

>Deryacım dualarım sizinle,Allah tez zamanda şifalar versin inşallah…

>esinin iyi olmasina cok sevindim,insallah kontrolerinizin hepsi iyi cikar, esinde eski sagligina kavusur…acil sifalar diliyorum, tüm dualarim sizinle…sevgilerimle

>canım benim canım ablam uzakta olmanın çaresizliği ile sadece telefon açabildim sana Rabbimden dualarımda eşinede şifa istiyorum.Ben inanıyorum bu kadar duayı rabbim geri çemirmedi çevirmeyecek 24 ocakta herşey çok iyi olacak bna inanıyorum sende inan canım ablam tekrar şifalar diliyorum

>Deryam Esin icin Allahtan acil sifalar diliyorum canim dualarimiz sizinle sevgiler.

>derya senden haber almak çok güzel. telini bilmiyorum. lütfen oğluşun bizi gelişmelerden haberdar etsin. güzel günler sizinle olsun. seviyoruz seni….

>Deryacım, uzun uğraşlarımdan sonra ancak yorum bırakabiliyorum. Eşinin rahatsızlandığını duyunca çok üzüldüm. Biraz iyileşip eve gelmesi de çok sevindirici, Bu kötü günleri çabuk atlatıp, iyi günlerde görüşmek üzere sevgiyle kal. Geçmiş olsun…

>Derya ablacım büyük geçmiş olsun. Umarım beklediğiniz iyi haberleri alırsınız. Benimde oğlum ameliyat oldu bu ara pek fırsatım olmuyor. Kısa bir süre pc açınca sizin gelişmelerinizi okudum sevindirici haberlerinize çok mutlu oldum. Allah sağlık suhhat versin… Öpüyorum…

>Büyük geçmiş olsun size…Umarım hersey düzgün cıkar tahlillerde aklınıza takılan bişey olursada her zaman yardımcı olurum…sevgiler…

>Canım hayırlı cumalar:) Daha da iyi haberlerini bekliyorum eşine selmalar dualarım sizinle Allaha emanet…

>Çok büyük geçmiş olsun,inşallah son durum iyi haberlerinizi de alırız .Şu an yaşadıklarınızı çok iyi anlıyorum bir dönem biz de benzer sıkıntılar yaşadık kimi acı kimi şifayla sonuçlandı. RABBİM yardımcınız olsun şifalar versin.amin.Sevgilerimle…

>Çok geçmiş olsun, iyi haberlerinizi alınca çok mutlu olduk, sevgiler…

>Ablacim insallah hersey yolundadir,habersiz birakmayin lütfen,kendinize iyi bakin.

>ÇOOOOK GEÇMİŞ OLSUN ABLACIM.BEN SANA BİR ŞEY SORMAK İSTİYORUM.ABLACIM SENİN KASNAKTAN YAPTIĞIN VİTRİN TAKIMINDAN YAPMAYA KARAR VERDİM.BU TAKIMIN YAPILIŞINDA PÜF NOKTASI VARMIDIR.BİRAZ YAPMAYA ÇALIŞTIM AMA HEMEN KURUMUYO AKŞAMDAN AKŞAMA YAPABİLİYORUM KURUMADAN KASNAKTAN ÇIKMAZ DİMİ.BANA YAPILIŞINI YAZABİLİRMİSİN SANA ZAHMET.aysegul440@gmail.com TEKRARA ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 132,012 hits

En Fazla Tıklananlar

