deryayla

>LİLA SEVDASI

Posted on: Ocak 4, 2011

>

 Tüm dost ve kardeşlerime sımsıcak sevgilerimi gönderiyor mutluluk dolu günler diliyorum.Bugün sizlerle son yaptığım peçeteliğimi paylaşıcam.Çiçekleri can PAPATYAM yollamıştı…Lila rengine
olan sevdam hepinizin malumu…
AYRINTILAR İÇİN TIK TIK…

Reklamlar

101 Yanıt to ">LİLA SEVDASI"

>günaydın deryacığım.mutlu neşeli bir gün diliyorum arkadaşım.peçetelikler harika.emeğine sağlık.öpüyorum.

>canım selamun aleykum. yenı yıl hedıyelesme etkınlıgındekı hedıyelerım hala gelmedı.mumkunse bana kımın gonderecegını belırtır mısın? ben sorayım barı.Ses seda yok hala ! benım katıldıgım 5 blog vardı bu sene.hepsıne gonderdım ama 1ınden gerı donus oldu 😦

>ah canım güzel günlerde kullan… mutlu seneler

>2010 benim içinde mor yıldı. bir takıntı başladı morla lilayla ilgili ya hadi hayırlısı . Güle güle kullan Derya'cım sevgiler öperim:)

>Canım tekrardan mutlu yılar hediyelerini iyi günlerde kullanman dileğiyle sevgilerimle…

>Derya ablam muhteşem olmuş bu peçetelikler, çok zarif:). Ellerine sağlık ablacım.Lila rengi için aynı şekilde düşünüyorum ben de;).Kocaman öpüyorum.Seni çok seven kardeşin, kelebeğin:)..

>Canım, çok güzel olmuşlarrrr..güle güle kullan…öpüyorum…..

>Canım arkadaşım çok geçmiş olsun bu günlerde geçecek inşallah lütfen güçlü olmaya çalış,moral çok önemli rabbim yardımcınız olsun….

>Eline saglik arkadasim… Ne kadar kibar ve hos olmuslar… Sevgilerimle,,,

>papatyanızın da sizinde emeğinize sağlk. Çok güzel olmuşlar

>Derya cim harika olmus. Ellerine saglik sekercim. optumSevgielrSefa

>Canım,Ellerine sağlık, peçetelikler çok şık ve güzel olmuş.

>Arkadaşım çokkk güzel olmuşlar ellerine emeklerine sağlık…Ahhh o papatyam olmasa biz nereden malzeme bulacağız bilmem…Sevgiler…

>canım ablacımm aynı aşkı kalplerimizde taşıyor olmamız çok güzel birşey:) bende çok seviyorum lilayıı:))) biliyosunn:)

>Çok güzeller güle güle kullan Derya'cım. Papatya'cığımın da ellerine sağlık. Hamarat çiçeğimiz o bizim.

>Renkleri de tam benlik olmuş Derya'cığım, ellerine sağlık.

>Maşallah, ne kadar marifetlisiniz.

>Canim arkadasim, simdi baska bloglardan duydum, esin rahatsizlanmis…. Canim benim, dualarim sizinle, Allahtan acil sifalar diliyorum… Insallah en kisa zamanda eski sagligina kavusur… Kalben ve dualarimla yanindayim… Allah yar ve yardimciniz olsun….

>Canım gecmıs olsun dualarımız senınle canım guzel haberlerını beklıyoruz…

>Eşine acil şifalar diliyorum.. Dualarım sizinle..

>canım ,şimdi okudum çilek kızın sayfasında çok üzüldüm,rabbim eşine acil şifa versin sana çocuklarına bağışlasın..inş,en kısa zamanda eski sağlığına kavuşur,dualarımızla yanındayız,keşke yanında olabilseydik,sevgiler canım,güzel haberlerini bekliyoruz….

>deryam acil şifalar diliyorum :(((metanetini kaybetme lütfen.her şeyin yoluna girmesi tek temennim canım..Geçmişler olsun 😦

>canım benim az önce bir haber duydum ve çok üzüldüm.acil şifalar dilerim.

>canım rabbim acil şifalar versin…çok üzüldüm…iyi haberlerini bekliyoruz..dualarımızdasın…

>ablacım hepimiz senin için dua ediyoruz.

>Deryacım, canım çok geçmiş olsun. Az önce öğrendim Zehra'dan. Allah sizlere bağışlasın onu, şifasını tez elden versin inşallah. Dualarımız onunla ve seninle olacak bu gece. Sen dik dur ne olur, gözünü açınca en çok seni sağlam görmek isteyecektir çünkü..Hadi gayret kardeşim..

>canııımmmmmm,üzgünüz her zaman yanındayız,dualarımız sizinle,herşey güzel olacak merak etme,sevgiler…

>Çok çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. Sevgiler.

>Ablacım şimdi öğrendim çok geçmiş olsun. Rabbim eşine acil şifalar versin inşallah. İYi haberlerini bekliyoruz dualarımız sizinle.

>selam DeryacığımEşin için bizlerde burada dua ediyoruz canım merak etme Rabbim şifa verecek inşaallah çok geçmiş olsun dualarımız sizinle kardeşim iyi haberlerini bekliyoruz yanında olduğumuzu hisset ve güçlü ol lütfen seni seviyoruz canımAllah a emanet ol

>selam eşiniz rahatsılanmış,kalp kurabiye deniz in sayfasında gördüm.allah şifa versin eşiniz için duacıyım,sizin ve aileniz için zor günler.rabbim güç,sağlık ve sabır versin.selam ve dua ile.

>Derya'cım eşinin rahatsızlandığını duydum.Çok üzüldüm..Umarım ciddi bişey değildir canım..Acil şifalar diliyorum..

>Sevgili DeryaBloğunuza Kalp kurabiyeden geçtim. Eşinize Allah'tan acil şifalar diliyorum. Bir an önce iyileşip ayağa kalkar da sevdiklerini kucaklar. Geçmiş olsun..

>Derya'cığım çok geçmiş olsun. Dualarım seninle. İnşaallah eşin bu sıkıkıntıyı kısa sürede atlatır.

>derya ablacım,çilek kız denizin söylediği derya ablam sensin değil mşi?aklım çıktı okuyunca inan.şuan eminim evde değilsin ama ben yine de yazmak istiyorum.çok merak ediyorum.size dua ediyorum.çok çok çok üzüldüm inan ablacım.allahım şifasını üzerinden es3irgemesin can yoldaşının.inşallah sağlıcakla dönsün evine ocağına…inşallah tez zamanda sarsın sarmalasın sizi eskisi gibi.allahtan şifalar diliyorum ablacım…tezden güzel haberlerini bekliyorum Allahımın izniyle…

>Merhabalar, yeşim hanımın bloğundan öğrendiğim eşinizin rahatsızlığı için çok üzüldüm. Mevlam acil şifalar versin. Dualarımız sizinle.Saygılar.

>Geçmiş olsun canım. Eşinin iyi haberlerini bekliyoruz inşallah. Tüm dualarım eşin için..

>deryacığım eşine çok geçmiş olsun canım.umarım iyisinizdir.Allah bir an önce şifa versin .dualarımız sizinle.

>Eşinizin rahatsızlandığını Tülin abladan duydum.Allah acil şifalar versin.Dualarımız sizinle, dualarımla sizin yanınızdayım

>Sevgili Derya,biraz önce Deniz arkadaşımın bloğundan (kalp kurabiye) eşinin rahatsızlığını öğrendim. Çok ama çok üzüldüm arkadaşım. Acil şifalar olsun, dualarımız sizinle. En kısa zamanda iyi haberlerinizi bekliyoruz… Sevgiler…

>Canım çok geçmiş olsun şimdi Yeşimde okudum. Eşinin hemen sağlığına kavuşmasını diliyorum canım. Hep seni düşüneceğim.

>merhaba sevgili Derya,dilerim Allah'tan bu zor günleri tez zamanda sağlıklı bir şekilde atlatırsınız,tekrar tekrar geçmişler olsun canım,sevgiyle ve sağlıkla kalın…

>Tekrardan mutlu yıllar canım..Kocaman öpüyorum..

>Allah yardımcınız olsun, şifalar versin.

>ablacım çok geçmiş olsun Rabbim şafi ismiyle şifa versin eşine inşallah…deniz'in sayfasında gördüm hemen gelip geçmiş olsun dilemek istedim..güzel haberler almak duasıyla…Allah yar ve yardımcınız olsun…

>canım haberi duydum çok üzüldüm acil şifalar dilerim dualarım sizinle

>Acil şifalar diliyorum. Umarım en kısa zamanda güzel haberler alırız. Allah yardımcınız olsun, dualarımız sizinle…

>deryacım şimdi denizin bloğundan öğrendim ve çok üzüldüm.. çok geçmiş olsun canımm.. iyi haberlerini bekliyoruz…sevgiler..

>Eşinin rahatsız olduğunu okudum blogger arkadaşlarımızda..Rabbim acil şifalar versin inşAllah..Rahman yar ve yardımcınız olsun..Dualarımdasın..

>eşine çok geçmiş olsun diyorum canım benim! allah şifa versin!!!

>COK GECMI OLSUN DERYA ABLACIM.ALLAH INSALLAH ESINE SIVASINI VERIR.

>Canım,Haberi az önce Yeşim'den öğrendim.Rabbim eşine acil şifalar versin, çok geçmiş olsun.

>Çok geçmiş olsun Deryacım,dualarımız sizlerle…

>ablacım şimdi duydum çok üzüldüm Allahım eşine şifa versin..

>Deryacigim, cok gecmis olsun. Esine acil sifalar diliyorum.

>deryacim, demin denizden haberi aldim…cok cok gecmis olsun, allah acil sifalar versin esine…tüm dualarimiz esin icin…

>geçmiş olsun rabbim eşinize şifa versin inşallah.

>Derya hanım eşinizin rahatsızlığını denizciğimin sayfasından öğrendim çok üzüldüm Rabbinden acil şifalar diliyorum dualarım sizlerle.İnşallah en kısa zamanda eski sağlığına kavuşur eşiniz.Sevgilerimle

>Canımmm eşinin rahatsızlandığını öğrendim ama şimdi iyi olduğununu da Nunu'dan öğrendim. Dualarım sizinle, çok çok geçmiş olsun. Allah bir daha göstermesin. Acil şifalar dilerim eşine ve tüm hastalarımıza…

>ÇOK GEÇMİŞ OLSUN..İYİ HABERLERİNİ BEKLİYORUZ..

>DERYA COK GECMIS OLSUN UMARIM ESIN COK IYI OLUR ALLAH SIZE BAGISLAR DUALARIMIZ SENINLE CANIMSEVGILER

>Çok geçmiş olsun. Eşinizin rahatsızlığını duydum. Rabbim eşinize şifa versin size güç versin, yar ve yardımcınız olsun. Dualarımız sizinle..

>Ablacıııım duyunca inan çok çok üzüldüm.Çok geçmiş olsun ALLAH acil şifalar versin inşallah…Güzel haberlerini bekliyouz.Hayırlısıyla bu günlerde geçicek inşallah tüm kalbimle dua edicem.ÇOk öpüyorum.

>Deryacigim…simdi ögrendim…esin rahatsizlanmis. Cok ama cook gecmisler olsun, iyi haberlerini bekliyoruz…dualarimiz sizinle,zehra

>Deryacımçok geçmiş olsun canım..Dualarımız sizinle Allaha'a emanet olun Yabbim yardımcınız melekler refakatcınız olsun……..

>Sağlıklı ve dost sofralarında kullanmanızı dilerimSevgiler:)

>Deryacım eşine acil şifalar diliyorum,Allah yardımcınız olsun,bütün dualarımız sizinle…

>DERYACIM HABERİ NUNUDAN ALDIM…EŞİN HASTALANDIĞINI AMA ŞU ANDA İYİ DURUMDA OLDUĞU NU YAZMIŞTI…CANIM BENİM ÇOK AMA ÇOK GEÇMİŞ OLSUN..YÜCE RABBİMSİZLERİ AYIRMASIN…DUALARIMIZ SİZİN İÇİN…

>tatlım çok geçmiş olsun. eşine acil şifalar. dualarımız sizinle..

>canım arkadaşım eşinizin rahatsızlığına çok üzüldüm Allahtan acil şifalar diliyorum çok çok geçmiş olsun dualarım sizinle sana mailde attım sevgilerimle öptüm

>Derya'cığım çok geçmiş olsun. Neyse iyi haberlerini aldık çok şükür. Allah şifa versin…

>Hayırlı akşamlar ablacığım,şimdi Deniz'in blogunda seninle görüştüğünü ve eşinin daha iyi olduğunu okuyunca hemen koşup geldim..Umarım çok güzel haberlerle dönersin..Rabbim sağlık ve afiyette daim eylesin inşallah..Dualarımdasınız..

>Deryacım öğrenince çok üzüldüm. Büyük geçmiş olsun canım benim. Allah şifasını versin. İnşallah iyi haberlerini alırız..

>deryacığım çok geçmiş olsun..Rabbim acil şifalar versin…Allahım beterinden korusun…:(

>Rabbim acil sifalar nasib etsin insallah Deryacim.Dualarimiz sizinle..Rabbimiz yar ve yardimciniz olsun

>Sevgili derya, Canım benim senin beyinmi rahatsız. Ben sayfana baktım ama göremedim. Bazı arkadaşların deryanın beyine acil şifalar dileriz diye yazdıklarını okudum. İnşallah değildir.Allah evinizin tadını tuzunu bozmasın.Öperim.SevgilerCanan Gülbeden

>Derya hanım çok eçmiş olsun acil şifalar diliyorum.sevgiler

>Deryacım çok geçmişler olsun eşine. Acil şifalar diliyorum. Duyunca çok üzüldüm. Umarım en kısa zamanda herşey yoluna girer. Sevgiler canım.

>Sevgili Derya eşinin rahatsızlığı için Allah şifalar versin.İnşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur.Üzülme diyemiyorum çünkü üzünülmeyecek bir durum değil.Can yoldaşın hayat arkadaşın.Yüce Rabbim acil şifalar versin sizlerle olsun.Dualarımız seninle.Tekrar geçmiş olsun.Dirayetli ol arkadaşım sevgiler…

>canim ellerine saglik lila peçeteliklerin gerçekten çok hos emek vermissin ama degmis sevgilerimle.

>duyduğuma göre eşin rahatsızmış .Allah acil şifalar versin İnşallah … Çok geçmiş olsun.Yeni öğrendim.Ciddi birşey yoktur inşallah !

>eşinin rahatsızlıgını duydum abla.acil şifalar diliyorum.çok geçmiş olsun.dualarımız seninle beraber.

>ABLACIM NASILSIN.DENİZDEN ALDIĞIM BİLGİ KADARIYLA EŞİN İYİCEYMİŞ ÇOK ŞÜKÜR.NASIL SEVİNDİM ANLATAMAM.AMA YİNE DE PERİŞAN HALDESİNİZDİR EMİNİM.ALLAHIM ŞİFALAR VERECEK VE EŞİN SAĞLICAKLA EVİNE YUVASINA DÖNECEK İNŞALLAH.DUALARIM SENİNLE.ÇOK ÖPÜYORUM CANIM

>eline sağlık peçetelikler içinbirde eşin için çok geçmiş olsun allah acil şifalar versin inşallah bir an önce sağlığına kavuşur

>canım çok çok geçmiş olsun.eşinin daha iyi olduğu haberini aldım.inşallah sağlığına bir an önce kavuşur…

>Derya'cığım,Eşinin durumundan NuNu sayesinde haberdar oldum. Dualarımız sizinle canım. Tez zamanda iyi haberlerinizi almak dileğiyle.

>Canım Deryacığım,Çok çok geçmiş olsun. Alla^'tan acil şifalar diliyorum. Kalbim seninle.

>Eşinizin rahatsızlığını duydum.Acil şifa diliyorum Sevgili Derya.Güzel haberlerle…

>Derya ablam dualarım sizlerle..İnşallah en kısa sürede sağlığına kavuşur eşin.aslı

>Canim Deryam uzucu haberi simdi aldim sevil arkadasimiz fecabookta yazmis cok ama cok uzuldum:((((((( esin icin cuma mubarek gunu dua edicem tez vakitte sagligina kavusur insallah.Deryam hayirli haberlerini bekliyorum canim Allahtan Acil sifalar diliyorum ..Kendine iyi bak.

>cok gecmıs olsun..acil şifalar diliyoruz…

>cok gecmıs olsun..acil şifalar diliyoruz…

>Ablacım inşallah herşey yolundadır.Hayırlı haberlerini bekliyorum.

>çok geçmiş olsun Derya ablacım Allah acil şifa versin.

>Esinizin rahatsizligini ogrendim. Acil sifalar diliyor, iyi sanslar.Umarim en kisa zamanda iyi haberlerini aliriz.Sevgiler,

>deryacım geçmiş olsun acil şifalar diliyorum bitanem öptüm sevgiler

>Deryacım canım internete sık sık giremediğimden ancak şimdi haberdar oldum eşinin durumundan.Canım dualarımız seninle ve eşinle, keşke yanında da olabilseydim.Ama üzülme eminim eşin önce Allah'ın yardımı ile sonra senin sevginle,dualarla iyileşecek.iyi haberini bekliyoruz..

>Merhaba eşinizin hastalığına çok üzüldüm.ALLAH şifalar versin.Sevgiler…

>Derya'cigim, simdi ogrendim, cok gecmis olsun. Acil sifalara diliyorum, sevgiler.

>Derya'cım,çok çoook büyük geçmiş olsun canım, umarım ameliyat başarılı geçer ve en kısa zamanda eşin sağlığına kavuşur.Tanrım senin güzel yüreğindeki sıkıntıları bir an evvel ferahlığa çıkarsın.

>Deryacım bloğuna uğramak bile gelmiyor içimden inşallah güzel haberlerle döneceksin sen yoksun bloglarda sanki bir sessizlik var senin yokluğun çok belli hepimiz çok üzgünüz ama bu kötü günler elbet bitecek yüzümüz gülecek canım ALLAH acil şifalar versin senin sevenin çok elbet birimizin duasını RABBİM kabul edecek SENİ ÇOK SEVİYORUZ CANIM

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Blog Stats

  • 132,012 hits

En Fazla Tıklananlar

%d blogcu bunu beğendi: