deryayla

>MUZLU RULO PASTA

Posted on: Aralık 24, 2010

>

Tüm dost ve kardeşlerime sımsıcak sevgilerimi yolluyor güzelliklerle dolu günler diliyorum.Evet gün masamın son lezzetinde sıra.Daha öncede bahsetmiştim rahmetli anneciğimin yaptığı harika bir pastaydı.Kim istese hemen yapardı bende hep anneciğimin tarifiyle yaparım.Pastakolik etkinliği için BİRSEL arkadaşıma yolluyorum.
MALZEMELER
3 adet oda ısısında yumurta
1.5 su bardağı un
Yarım su bardağı toz şeker
Yarım çay bardağı sıvıyağ
Yarım çay bardağı süt
Yarım paket kabartma tozu
3 adet muz
KREMASI
1 su bardağı süt
1 yumurta
1 yemek kaşığı un
1 paket vanilya
1 paket toz şanti
ÜST KAPLAMA
1 paket krem şanti
1 çay bardağı süt
Kiraz şekeri
Pembe damla çikolata
Beyaz damla çikolata
Toz fıstık
YAPILIŞI
-Pandispanya malzemelerini iyice çırpıp yağlı kağıt serili tepsiye döküp önceden ısıtılmış 150 derece fırında başından ayrılmadan pembeleşene kadar pişiriyoruz.
-Bu arada krema için süt,şeker ve unu çırparak pişiriyoruz.
-Ocaktan alıp 1 paket vanilya ve toz şantiyi döküp mikserle yaklaşık 5 dakika çırpıyoruz.
-Pişen pandispanyayı kağıdı ile birlikte tezgahın üstüne alıp soğuyan kremayı her tarafına sürüyoruz.
-2 adet muzu kremanın üstüne ortadan ikiye kesip yerleştiriyoruz.
-Kağıdı ile beraber sarıyoruz.
-5 dakika sonra kağıdı ayırıyoruz.
-Üst kaplama için bir paket toz şanti ve 1 çay bardağı sütü iyice çırpıp buzdolabında bekletiyoruz.
-Pastamızın üstünü şantiyla tamamen kaplayıp muz dilimleri,kiraz şekeri ve damla çikolatalarla süsleyip toz fıstık serpip  buzdolabında yaklaşık 1 saat bekletip servis yapıyoruz.
AFİYET BAL OLSUN…

 Bu arada birde teşekkürüm var.Bursa’da hiç bir şey bulamadığımdan her zaman bahsederim can PAPATYAM sık sık Eminönüne gittiği için ondan bir sürü malzeme rica ettim oda beni kırmadı sağolsun bana alıp yolladı ve bende pastamı güzelce süsleye bildim.PAPATYAM ayrıca bana yine kendi el emeği olan çok şık bir kolye,mumlar ve kurabiye kalıbı yollamış nasıl sevindim anlata mam.Canım kesene bereket ellerine, emeğine sağlık.

50 Yanıt to ">MUZLU RULO PASTA"

>derya ablacım ellerine sağlık pasta harika olmuş.

>günaydın deryacığım.pasta çok güzel görünüyor.süslemeside ayrı güzel olmuş.ellerine sağlık canım.öpüyorum.

>ah ablacim bu seferki hadiyelesme etkinligine yurd disida dahilmis kacirdigima nasil uzuldum bilemessin ben gene yut ici diye hic sesimi cikarmamistim:(pasta harika gorunuyor RABBIM annecinin mekanini cennet eylesin.hediyelerini iyi gunlerde kullan.hayirli cumalar.

>Canım pasta enfes olmuş,süslemen ayrı bir güzel,ellerine sağlık…bende pasta süsleri için anneme sipariş vercektim ocağın 4 ünde bursaya gidecek…demekki orada da bulunmuyor öylemi,oysa büyük şehir vardır diye umuyordum….sevgiler arkadaşım…

>Derya'cım ellerine sağlık canım. Çok güzel görünüyor.Sevgiler, iyi hafta sonları

>Hayırlı cumalar derya hanımcığım.Pasta harika görünüyor,ellerine sağlık bir dilim kaptım gidiyorum,bu arada unutuyordum hediyelerini güle güle kullan .Sevgiler..

>ablam eline sağlık. hediyelerinide iyi günlerde kullan bu arada kayıp olan iadeleri bulduk.bugün getireceklerini söylediler. ayy abla bulamasaydık ne olurdu miktarı çok yüksekti hepside parfüm. allahıma şükürler olsun.

>Deryacım hayırlı cumalar:) Pasta nefis olmuş ve Tavuklu Kiş harika olmuş ellerine sağlık kişin tarifini aldım yayınlayınca bilgi veririm. Sevgilerimle….

>Belki yıllardır yemedim ev yapımı rulo pastayı. Çok nefis görünüyor canım, ellerine sağlık..

>deryaciğim pastan harika görünüyoe emeğine ve yüreğine sağlıkHediyelerinide iyi günlerde kullan gönderen arkadaşında kesesine sağlık

>nefis olmuş deryacım ellerine sağlık.hediyelerini güle güle kullan

>Merhaba Derya ellerine sağlık,biz derulo pastayı çok severiz.Bu da harika olmuş galiba sevgiler…

>eline sağlık deryacım ciciler yapmışsın yine 🙂 afiyet olsun. sevgiler.

>ablacım pastan şahane olmuş ellerine emeğine sağlık ayrıca seni istanbulda görmekte çok güzeldi inan o günden beridir hastayım hatta işe bile gelmediğim erken çıktığım günler oldu sanırım nazara geldim ehhehe can ablam iyi ki geldin papatyama gelince o gerçektenm yüregi temiz şahane bir kız onu çok seviyorum bende onu tanımayanlar inan çok şey kaybediyorlar Allah dostluğunuzu daim etsin sevgi ve selamlarımla

>nam nam 🙂 cok lezzetli görünüyor,ellerine emegine yüregine saglik canim.. hediyenide güzel günlerde kullan InsAllah.. sicacik sevgilerimle..hayirli cumalar..

>Arkadaşım çokkk güzeldi çokkkk demek çok eski hemde anne tarifi ondan ayrı güzeldi…Bir daha tüm ikramların ve bu güzel pasta için ellerine sağlık güzel kalpli arkadaşım…Hayırlı cumalar canım…Sevgiler…

>deryacim pastan cok güzel olmus, ellerine saglik…hediyelerini iyi günlerde kullan, hayirli cumalar diliyorum canim

>Pasta süper olmuş canım bende en kısa zamanda bir pasta apıp etkinliğe katılmak istiyorum bitmeden. Ellerine sağlık sevgilerimle..

>canım ellerine sğalık.Tatesalcıumda pasta yapmış canımı pasta istettiniz vallahi:)

>Ellerine sağlık, pastanın fotoğrafını gördüğümde "etkinliğim için olabilir mi" diye düşünmüştüm, yanılmamışım:)) Bu harika pasta ve desteğin için çok teşekkür ediyorum.Sevgiler.

>Nefis görünüyor Derya'cığım,ellerine sağlık canım benim..Hediyelerini iyi günlerde kullan..Sevgiler,öpücükler..)

>balçiçeğimm ellerine sağlık olsunn:)) o cici pastadan tatmak isterdimm:))birgün çalacağım kapını ama ne zaman bende bilmiyorum inan ki:))hediyelerini güle güle kullan ablacımm..papatyam ne de güzel düşünmüş:) kesesine bereket..birde balçiçeğimm keşfin sonuçlarını merakla bekliyorumm:))

>Derya cim pasta ahrika gorunuyor.Annelerin tarifleri hep guzel olur zaten deyilmi.Hediyelerinide gule gule kulann canim.SevgilerSefa

>arım, balım,çiçeğim her bişeyim:))pasta nefisss ellerine kollarına sağlık canımkocaman öperimmmmm

>canım ellerine sağlık süper bir pasta helede muzlu bayılırımmmm

>deryacım mekanı cennet olsun anneciğinin.. pastan ise nefis olmuşsevgiler canım..

>Deryam, anneciginin ruhu sadolsun, ellerine saglik, kimbilir ne lezzetli bir pastadir o. Cünkü bilirim o duyguyu, anne kokusu sinmistir icine onun…. Nurlar icinde yatsinlar, tüm anneler insallah… Ayrica hediyelerini de iyi günlerde kullan insallah… Sevgilerimle,

>Derya' cığım ellerine sağlık.Eskiden ben de çok yapardım bu pastayı ama tarifini kaybetmiştim. Hemen alayım bari tarifi…

>Nefis görünüyor, ellerine sağlık canım, muz her devrin meyvesi vesselam..

>Ellerine sağlık Derya abla. Hediyelerinide iyi günlerde kullan çok güzeller…

>derya ablam ellerine sağlık.ben de göndereceğim inşallah birsele.süslerine bayıldım ben de bulamıyorum malesef.güle güle kullan.sevgiler ablacım

>Deryacim ellerine saglik cok sirin olmuss:) Anneciginin de mekani cennet olsun insallah canim…Hediyelerin de cok hos…Mumlar ne kadar da guzeller. Iyi gunler de kullan insallah. Papatyamiz yine cok guzel hediyeler secmis, kendi gibi zarif:)Sevgi ve muhabbetle canim.. Huzurlu, saglikli gunler dilerim.

>senelerdir rulo pasta yapmamıştım ellerine sağlık

>Ablam pastan çok güzel görünüyor.Gece yarısı tutturucam pasta diye…Ellerine sağlıkÖpüyorum çok

>Ablam pastan çok güzel görünüyor.Gece yarısı tutturucam pasta diye…Ellerine sağlıkÖpüyorum çok

>PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİhttp://www.nasibimce.com/TARAFINDAN HAZIRLANMISTIR.Akşam üstü sohbetine gelen dostlara • Hanımlarla yapılan günlere • Beş çayına gelen misafirlere • Herbiri birbirinden lezzetli tarifler.. EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR http://www.merakiyidir.blogcu.com CBOXA YAZABİLİRLER merakiyidir@nasibimce.com msn adresinden ulasabilirler

>Deryacim pastan süslemesiyle görüntüsüyle nefis olmus hediyelerini iyi günlerde kullan canim

>MANDALİNA VE PORTAKALLI LEZZETLERİNİZLE HEPİNİZİ ETKİNLİĞİME BEKLİYORUMhttp://hobidunyam.womanforum.net/ tarafından düzenlenenyemek etkinliklerinin mandalina ve portakallı lezzetler *9* " Etkinliğineben http://mandalincikmazi.blogspot.com/ ( Yıldız ) ev sahibeliği yapacağım30Aralık-20 Ocak tarihleri arasında düzenlenen etkinliğime katılmak için dilediğiniz çeşitte mandalin ve portakallı tarifler hazırlayıp resmiyle birlikte tariflerinizi blogunuzda yayınlayıp bana isim, tarif adı ve blog adresinizi belirterek mail atmanız yeterli olacaktır. Blogu olmayan arkadaşlar da katılabilirler hepinizi bekliyorum.Ayrıca bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.Davetiyeyi ulaştıramadığım arkadaşlarım olursa lütfen kusuruma bakmayın hepinize ulaşmaya çalışacağım.TEŞEKKÜR EDERİMNOT: hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenlerhttp://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler…Hepimize kolay gelsin.

>Deryacım pastan çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık. Hadiyelerini güle güle kullan.Mum hastası olarak mumlara bayıldım.Sevgiler..

>Deryacım ellerine sağlık,pasta nefisss görünüyor,süslemesi de harika…ellerin dert görmesin,afiyetler olsun….

>sevilinde dediği gibi papatyamı tanımıyan veya onu yanlış tanıyanlar çok şey kaybediyor:)pasta nefis görünüyor, ellerine sağlık ablacım..

>eline sağlık deryoşum, anneciğine allah rahmet etsin,öpüyorum canım,hediyelerini güzel günlerde kullan 🙂

>enfes görünüyor pasta deryacim ellerine saglik sevgiler..

>Derya'cım pastan çok şık olmuş..Eminim tadı da nefistir..Eline sağlık canım..Sevgilerimle..

>pasta enfes görünüyor, ellerine sağlık ablacım.hediyelerini iyi günlerde kullan..

>deryam merhabaellerine sağlık.pasta enfes görünüyor.anneciğin nurlar içinde yatsın…canım benim beraberinde güzellikler getiren hayırlı,huzurlu,sağlıklı neşe dolu bir hafta lezzet dolu bir gün diliyorum sana .çok öpüyorum…sevgilerimle..

>ımm pasta nefıs görunuyor elleırne sağlık deryam.sevgiler

>Benim için pasta diyince akan sular durur. ellerine sağlık, iyi geceler ve sevdiklerinle birlikte geçireceğin sağlıklı bir yıl dilerim sevgiler.

>Deryacığım canım arkadaşım günlerdir uğrayamıyorum yoğunluktan tariflerinizi hep okudum ama yazamadım kusura bakmayın. Bu tarif anne tarifi hiç şaşmaz onların tarifi. cennet mekanı olsun ellerine sağlık tarifi aldım en kısa zamanda deneyeceğim sevgiler bizden kucak dolusu…

>Muzlu rulo pasta favorimdir ellerinize sağlık

Yorum bırakın

Blog Stats

  • 146.988 hits

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Popüler Yazılar & Sayfalar