deryayla

>MAYONEZLİ KIRMIZI LAHANA VE HAVUÇ SALATASI

Posted on: Kasım 25, 2010

>HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİNE KATILMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIM LÜTFEN MAİL ATMAYI UNUTMAYINIZ…

Tüm dost ve kardeşlerime soğuk bir Bursa sabahından sımsıcak kucak dolusu sevgilerimi yolluyor şeker tadında günler diliyorum. Salatasız yemek asla düşünemem sırada çok sevdiğim bir salata var.
MALZEMELER
Kırmızı Lahana
Havuç
Mayonez
Yoğurt
Tuz
Maydanoz
YAPILIŞI
-Lahanalar incecik doğranır veya rendelenir.
-Havuç rendelenir.
-Maydanoz incecik kıyılır.
-Yoğurt,mayonez ve biraz tuz karıştırılır.
-Lahana ve havucun üstüne dökülüp karıştırılır.
-Salata servis tabağına alınıp maydanoz,lahana ve havuçla süslenir.
AFİYET OLSUN….

31 Yanıt to ">MAYONEZLİ KIRMIZI LAHANA VE HAVUÇ SALATASI"

>Kırmızı lahana ve havuç salata için kışın favorilerimdir. İkisi birleştiğinde ortaya çıkan tada bayılırım. Çok güzel olmuş ellerine sağlık Deryacığım.

>Ellerine sağlık derya ablacım nefis görünüyor.soğuk soğuk çok severim

>oooooooooooooooooo ablam harika olmuş. bayıldım.katılımlar nasıl .

>Ellerine sağlık çok güzel görünüyor, bende salatasız bir yemek düşenemem çok seviyoruz salatayı ailece bunuda mutlaka deniyicem.

>DREYACIM SENİN GİBİ BENDE SALATASIZ BİR SOFRA DÜŞÜNEMİYORUM YEMEK ARAMAM AMA SALATA SIZ HİÇ YAPAMAM HELEDE BÖYLE ENFES SALATALAR VARSA HARİKA GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK CANIM SEVGİLER

>Salatasız olmaz. Bir de böyle güzel yapılmışsa.

>BENCEDE SALATASIZ BİR SOFRA OLMAZ:) ÇOK SAĞLIKLI BİR SALATA OLMUŞELİNE SAĞLIK CANIM SEVGİLER..

>ellerine sağlık deryacım…bende çok severim..

>Merhaba derya Ellerine sağlık lahana salatasına bayılırım.Ben bunu beyaz lahanayla da yapıyorum. Çok güzel olmuş.Sevgiler…

>Deryacım selamlar canım,salatan süper görünüyor canım eminim tadıda harikadır.Ellerine sağlık arkadaşım,afiyetler olsun.Birde arkadaşım hediyeleşme etkinliğini anlamadım,bana bilgi verirsen sevinirim.Sevgiler

>derya ablam ellerine sağlık nefis olmuş banada birkaç kaşık yollsan ne güzel olurdu afiyet bal olsun

>ellerine saglik ablacim icine birazda beyaz lahana koydunmu gerceten harika bir salata oluyor.

>derya ablam ankarada hava soğuk.ben de sana yağmurlu başkentimizden sıcacık sevgiler kokulu öpücükler gönderiyorum ablacığım.ruhun kadar renkli bir salata yapmışsın.ellerine sağlık.görüntü şahane.tada ise şüphem yok.ellerine sağlık bitanesi…

>Canım Derya ablam ben de salatasız yapamayanlardanım..Salatan nefis olmuş, mor ve turuncunun uyumu harika:). Ellerine sağlık ablacım.Kelebeğin:)

>salata harika olmuş deryacığım.ben salatayı tekbaşına öğün kabul edenlerdenim.ellerine sağlık.öptüm.

>Salatanın her çeşidine varım:) Ellerine sağlık…

>ellerine sağlık deryacım nefis olmuş.

>dün akşam yapmıştım bu salatayı ama içine havuç koymamıştım birde öyle deneyeceğimellerine sağlık arkadaşım

>Ellerinize sağlık.Etkinlikle ilgili mail gönderdim hatta mail adresime cevapta geldi ama bir sorun varsa tekrardan gönderebilirimSevgiler:)

>salata da süper,ellerine sağlık.

>Ellerine sağlık canım. Salatanın rengi blogunla çok uyumlu olmuş, şık şık görünüyor:)

>Canım, öncelikle Tel.nunu farketmedim, çok teşekkür ederim..Salata çok hoş olmuş ellerine sağlık….

>Merhaba Deryacığım yoğurtlu mayonezli salataları çok severim.Ellerine sağlık sevgiler…

>balçiçeğimm:))ellerin dert görmesin ne kadar da cici bir salata olmuş o pamuk ellerine sağlık:))öperim bal yanaklarından:))

>Arkadaşım harika bir salata yapmışsın…Önce göze sonra miğdeye hitap edecek şekilde olmuş…Ellerine emeklerine sağlık…Sevgiler…

>Ellerine sağlık canım,çok seviyorum ben bu salatayı,nefiss gözüküyor..Afiyet olsun..Blogumdaki ödülünüde kabul etmeni rica ediyorum 🙂

>Deryam ablam ellerine sağlık ,favorimdir

>Canım ellerine sağlık

>bende çok severim ellerine sağlık deryacım,ne zaman istersen seni ağırlamaktan memnuniyet duyarım eminimki sende çok çok güzel pasta ve kurabiyeler yapıcaksın sevgilerimle

>Oh oh ellerine saglik miss gibi salata olmus,öpüyorum seni.

>özellikle ramazanda tuzla ovarak yumusatıp mayonez ve yogurt ekleyıp yemeyı cok severız..ellerıne saglık deryacım ..nefıs..

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 132,012 hits

En Fazla Tıklananlar

