deryayla

>PENCERE BÖREĞİ

Posted on: Kasım 3, 2010

>

Tüm dost ve kardeşlerime kucak dolusu sevgilerimi yolluyor şeker tadında günler diliyorum. Kahvaltı masamızın diğer bir lezzetinde sıra.Benim evimin beyleri bayıldı denenmesi tavsiye olunur.Hangi iç malzemeyle yapılsa çok leziz oluyor.Bu leziz böreği GÜLTEN ablamın düzenlediği
MİLFÖYLE YAPILAN LEZZETLER etkinliğine yolluyorum.

 MALZEMELER
İsteğe bağlı sayıda milföy hamuru
Beyaz Peynir
Maydanoz
Yumurta sarısı
Susam
Çörek otu
YAPILIŞI
-Milföyler buzdolabından çıkarılıp 15 dakika oda ısısında bekletilir.
-Bu arada beyaz peynir çatalla ezilip ince kıyılan maydanozla karıştırılır.
-Milföylerin uç kısmına peynirli harçtan döşenir rulo şeklinde sarılır.
-Alimünyum folyo serili fırın tepsisine dizilir.
-Tüm işlem tüm milföy hamurlarına uygulandıktan sonra üstlerine yumurta sarısı sürülüp
susam ve çörek otu serpilir.
-Bıçakla boyuna pişince pencere olacak şekilde çizilir.
-Önceden ısıtılmış 175 derece fırında 20 dakika pişirilir.
AFİYET OLSUN…

Reklamlar

48 Yanıt to ">PENCERE BÖREĞİ"

>bayıldım bu pencerelere ama olmaz çok şanslı sizin evin beyleri biz de istiyoruz : )

>Deryacım nefis gözüküyor ellerine sağlık canım.çok öpüyorum seni..

>Canım,Pencere böreğin nefis görünüyor, ellerine sağlık.Ben bu böreği hep yufka ile yapıyordum, milföye çok yakışmış, daha güzel bir görüntü vermiş.

>mmmm o pencereye komşu olaydım,o böreklerden bi ısırık alaydım:))şair oldum görünce:))eline sağlık deryacım.

>Sabah sabah o kadar iştah açıcı gözüküyor ki anlatamam..ellerine sağlık..

>Canımm, çok şık olmuş börekler. Milföy ne güzel bir icattır herşeye yakışıyor mübarek.

>Ellerine saglik, pencereden bakan peynirler cok guzel gorunuyor.

>ellerine sağlık harika gözüküyor canım çekti ben bunu yufkayla yapıyorum oda çok güzel oluyor.Sevgiyle kal

>Eline saglik bitanemmmm…. Afiyetler olsun beylere…. Bayildigim bir lezzet milföy… Sevgilerimle, güzel bir gün diliyorum…

>Çok iyi bir fikir ve tarif olmuş haftasonu kahvaltımı süsleyecek lezzet belli olmuş oldu böyle ellerine sağlık canım.

>deryacım çok leziz ve şık olmuşeline sağlık canımsevgiler..

>ellerine sağlık deryacığım.börekler gel beni ye diyor.sabah sabah canım çekti vallahi.

>ellerine sağlık canım. iyiki milföy etkinliği başlamış bir sürü kolay ve lezzetli tariflerimiz oldu.

>canım tarifini aldım çok teşekkür ederimEtkinliği destekleyip tarifinizle katılımınızdan dolayı ve tariflerinizle katılımınızdan dolayı yüreğinize ve emeğinize sağlık

>ellerine sağlık.kendime çok güldüm bütün tarifi tencere böreği die okuyup hani tencere die düşündüm :))) nefis gözüküyo sevgiler

>Deryacığım nefis bir tarif bu tarifi hep denemek istiyordum ellerine sağlık Sevgiler bizden…

>BENDE TENCERE BÖREĞİ OKUDUM SONRA İYİ BAKINCA ANLADIM PENCERE…

>Merhaba Derya Hanım, Bu böreği ben de normal yufkayla yapıyorum lezzetli oluyor.Böyla daha pratik ellerinize sağlık

>pencereler çok iştah açıcı gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım…

>Pratik ve leziz bir börek. Nefis görünüyor, ellerine sağlık. Bu aralar ben de sık sık milföylü tarifler deniyorum. Belki bu şekilde de denerim. Afiyet olsun.Sevgiler.

>börekler nefis görünüyorlar ellerinize sağlık,afiyet olsun sevgiler))))

>canım ablam ellerin dert görmesin inş. nefis olmuş afiyet bal olsunbirsencimede inş. söylücem selamlarınıöperim seni

>Arkadaşım böreğin çok ama çokkk iştah açıcı görünüyor…Yanında çayla keyif yapmak çok güzel olurdu:)))Ellerine sağlık canım…Bende cumartesiyi heyecanla bekliyorum az kaldı azzzz:))))….Sevgiler…

>Sevgili ablam merhaba,çok hos bir börek olmus ellerine saglik,bir tane alsam olur mu,afiyetler olsun,sicacik sevgiler.

>deryacım harika olmuş böreklerin ellerine sağlık canım.milföyle olması çok hoşuma gitti genelde yufka ile yapıyordum.alternatif oldu…çok öpüyorum canısı.güzel bir gün olsun.sevgiler…

>Pencere böreği ismide kendiside çok güzel ellerine sağlık canım ….Çok muntazam olmuş …Sizlere afiyetler olsun……..

>deryam harika görünüyor,olsa nasıl hayır denirdi bu güzelliğe bilemiyorum .afiyetler olsun, sevgiler canım.

>Derya cıım,milföyle harika börekler hazırlamışsın, isimleri de çok cici:)))Sevgilerimle…

>nefis olmuş Deryaellerine sağlık

>çok çekiciii

>ellerine sağlık canım…çok lezzetli görünüyo..ama ismine daha çok bayıldım..:))öpüyorum sevgiler….

>Bu tip bir börek tarifim benim de var. Pek severim ben bu şekilli börekleri. Ellerine sağlık canım lezzeti tam yerinde görünüyor:)

>eline sağlık deryoşum milföyle yufkalı şeklinden daha hoş olmuş,öpüyorum…

>nefis görünüyor ablacım. ellerine sağlık:)öpüyorum kocaman..

>harika görünüyor canım çekti ama diyetteyım offf yaaaaaaaaa

>Deryacım ellerine sağlık,börekler harika…

>ELLERİNE SAĞLIK CANIM…HARİKA OLMUŞLAR…

>sen bana telefonda anlatırken ağzımın suyu akmıştı zaten şimdide bayıldım.

>milföööyyy bayılırım. ellerine sağlık afiyet olsun.

>Canım nefis olmuş…Ellerine sağlık canımsevgiler

>Çok güzel bunlar ellerine sağlık Deryacığım.sevgiler.

>mmmmm ellerine sağlık deryacım gece gece fena oldum valla :)))

>En lezzetli pencere:)))

>selam Derya cığım böreklerin nefis olmuş şekerim yani iyiki milföy konusunda düzenlemişim etkinliği muhteşem tarifler geldi ayrıca lezzetli oldukları kadar sunumları da güzel ve en önemlisi çok pratik şeyler kendime bir "aferin" diyesim gelditabi ki siz katılan tüm arkadaşlarımın da ellerinize sağlık sevgiler

>pek güzel görünüyor derya ablam hiç milföy değil gibi ellerine sağlık

>Bende cok yaparim acil gelen misafirlere ellerine saglik deryacim citir citir nefis olmus

>Milföy biz kadınların 1 numaralı kurtarıcısı 🙂 tabi maharetli ellerle buluşunca apayrı olduğu kesin Sevgiler tesetturasktir.blogspot.com

>bu böreklere bayıldım Deryam ellerine sağlık canım.cok hoş bır sunum olmiş sevgilerr:)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Blog Stats

  • 132,012 hits

En Fazla Tıklananlar

%d blogcu bunu beğendi: