deryayla

>KAHVALTILIK GÜVEÇ

Posted on: Kasım 1, 2010

>

Tüm dostlarıma ve kardeşlerime harika günler dilerim.Kahvaltı masamızın çok merak edilen ilk lezzetinde doğaçlama olarak yaptığım kahvaltılar için harika bir seçenek Tabii kış ayları için:))Misafir ağırlanan kahvaltılarda çok şık duruyor.İç malzemeler tercihe göre değiştirile bilir…Arzu ederseniz yumurta kırmadanda yapabilirsiniz ama yumurtalı daha güzel oluyor.
MALZEMELER
İsteğe bağlı miktarda ufak doğranmış sucuk
İsteğe bağlı miktarda ufak doğranmış salam
İsteğe bağlı miktarda ufak doğranmış sosis
İsteğe bağlı miktarda ufak doğranmış mantar
Ufak doğranmış sivri biber
Ufak doğranmış domates
Her güveç için 1 adet yumurta(Yumurta kırmadanda yapılabilir)
Tuz
Karabiber
Pulbiber
Kekik
Kimyon
Üstleri için rendelenmiş kaşar peyniri
Sıvıyağ

                                                     KAŞAR PEYNİRSİZ HALİ
YAPILIŞI
-Tüm malzemelerimizi ufak goğrayıp hazırlıyoruz.
-Tavaya sıvıyağımızı alıp önce biber ve mantarı biraz soteliyoruz.
-Ardından sucuk,salam ve sosisi tuz ve baharatları ekleyip kavuruyoruz.
-En son domatesleri ekleyip suyunu çekene kadar kısık ateşte soteliyoruz.
-Güveçlerimize iç malzememizi 1 parmak aşağıda kalacak şekilde pay ediyoruz.
-Üstlerine 1’er adet yumurta kırıp önceden ısıtılmış 175 derece fırında yumurtalar pişene kadar tutuyoruz.
-Tepsiyi dışarı alıp güveçlerin üstüne rende kaşar ilave edip hemen yine fırına verip kaşarlar eriyince çıkarıyoruz
AFİYET OLSUN…

41 Yanıt to ">KAHVALTILIK GÜVEÇ"

>deryacım ellerine sağlık…muhteşem görünüyor.ben yumurtalı tercih ederim aldım notuma…afiyet şifa olsun canım sizlere.lezzet dolu güzel bir hafta diliyor çok öpüyorum…

>Bomba olmus bu resmen, ellerine saglim canim benim.

>Canım ablam ellerine sağlık bu ne kadar şahane bir lezet böyle….Sana kocaman sevgilerimi bırakıyorum…

>Oh oh canım ya enfes görünüyor güveç harika bir alternatif ellerine sağlık…

>Ellerine sağlık,ağzım sulandı.

>Ellerine sağlık,ağzım sulandı.

>Deryacımmm ellerine sağlık harika bişey oluş bu.

>ellerine sağlık deryacığım.güveç harika olmuş.öptüm.

>OOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ben burda ba-yıl-dım… biri gelip beni a-yılt-sın!!!!!

>Biliyordum…. Ne kadar nefis bir sey olmus bu güvecler, tam benlik…. Ellerine, fikrine, emeklerine saglik güzel arkadasim… Sevgilerimle, iyi pazarlar diliyorum…

>selam,pazar kahvaltısı postunda göveçler merakımı celbetmişti.çok hoş duruyorlardı.=)iyiki bu postu girdin.saolasın.=)ellerine sağlık canım.ben de bloglarıma beklerim…sevgiler…

>Pazar kahvaltıları için süper fikir. Ellerine sağlık, nefis görünüyor. Yıllar önce ben de sosis ve mantar kullanarak yapardım, zaman içinde unutmuşum. Size afiyet olsun.Sevgiler.

>canım ablam ellerine sağlık afiyet bal olsun nefis olduğu çok belli

>aman yarabbim bunlar ne kadar güzel böyle muhteşem valla şu an diyet miyet düşünmüyorum. hafta sonuna mutlaka yapmalıyım. ellerine sağlık muhteşem arkadaşım benim.

>Merhaba derya hanımNefis görünüyor gerçekten.Bu pazar hemen yapıcam

>mımmm enfes olmuş deryacım,başlı bsına bir yemek gibi,çok besleyici.ellerine sağlık

>Canım,harika görünüyor.Ellerine sağlık.Sevgiler.

>nefisss ekmek bana bana yenir bu lezzetsegiler canım

>Walla nefis! Tam kahvaltılık bir ikram. Ellerine sağlık:)

>Ne güzel bir kahvaltılık bu Derya'cım, içinde herşey var, yanına sıcacık simit ve çay hayal ettim şu anda. Nefis olmuş ellerine sağlık.

>aRKADAŞIM KAHVALTIYA NE ZAMAN ÇAĞIRIYORSUN BENİ:))))süper bir görüntü ellerine sağlık…

>sık sık olmasada bende arada yaparım nefis oluyor ellerine saglık.

>canım ablamm balçiçeğimm:)))ellerin dert görmesiinn ne güzelde olmuştur kimbilirr:)) sıcacıııkk:))oh bal şeker olsunnçok seviyorum senii:)

>Deryacimm ben bu guveclere bayildim bayildimmm.Ellerine saglik sekercim kocaman optum izninleSefa

>Ben de bu güveçlerde ne var diye merak ediyordum.Tam kahvaltılık olmuşlar eminim tadıda nefistir afiyet olsun.Ellerine sağlık derya hanım.

>Derya ablacım kahvaltı için süper bir fikir..Ben bunu yapsam bizim evde herkes parmaklarını yer valla:)..Güzel ablamın ellerine sağlık..Seni çok seven kelebeğin:)

>hey bi gün sana gelirsem kesinlikle istiyorum bu güveçten ablaacım:)ellerine sağlık nefis görünüyor.sanırım kuş yarın gelmiş olur:) malum istanbul bursa arası uzun:) kuşlar yorulabilirler:P

>mmm nefis olmuş ellerine sağlık.

>Deryacım güveçte çok güzel oluyor herşey.Ben çok seviyorum güveçte yapılan herşeyi ama kahvaltıda denemedim inan.denemek lazımmışellerine sağlık canım

>Oooo harika bir lezzet bu Derya'cığım. Yiyenler bayılmıştır eminim.

>süper bir fikir olmuş deryacım ellerine sağlık canım .benim tercihim yumurtalı olan:)listeme aldım canım.mutlu haftalar .öptüm seni..

>Derya'cigim, ben bayildim bu tarife. Hem gecen sene Turkiye'den gelirken almistim guvec kaplarindan, denerim, ellerine saglik.Sevgilerimi gonderiyorum ve de guzel bir hafta diliyorum.

>Derya ellerine sağlıkfikir süper deneyeceğimsevgiler

>deryacığım merakla bekliyordum beklediğime değmiş harika bir kahvaltılık güveç olmuş emeğine ve yüreğine sağlık

>Ellerinize sağlık gerçektende misafir için değişik bir tarif olmuş Sevgilerimle:)

>karnımmmm çok acıktıııı:) süper gözüküyorlar. Eskiden bir ara bende bu güveç işine takmıştım. Fırın yerine ocakta da oluyordu. Denemiştim canım ama fırında olunca daha güzel oluyor.

>oyy çok güzel olmuş buu ellerinize sağlık 🙂

>Oooo nefis bir tarif bu ilk fırsatta deneyeceğim. Ellerine sağlık.Sevgiler

>Pazar kahvaltım şimdiden belli oldu. Harika olmuş canım ellerine sağlık.

>Allah'ım Allah'ım sana geliyorum! :)Süper görünüyor,ellerine sağlık ablacığım..

>Derya cığım,Harika görünüyorlar canım, ellerine sağlık:) Ben görmeyeli ne çok tarif eklemişsin,maşaallah…Bu güveçlerden mutlaka yapmam gerek:)))Sevgilerimle…

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 131,576 hits

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri
