deryayla

>ÇİLEK REÇELLİ MUFFIN

Posted on: Ekim 16, 2010

>

Mutlu hafta sonları dilerim tüm dost ve kardeşlerime.Bursa bugün yine çok kasvetli ve soğuk.Yine bugün süslü muffınlerimle geldim:))Bu ölçülerle 24 adet muffın çıkıyor.
MALZEMELER
3 adet yumurta
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı yoğurt
1.5 su bardağı toz şeker
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Aldığı kadar un
Çilek reçeli
Üstü için pasta süsleme şekeri
YAPILIŞI
-Çırpma kabında yumurta ve şeker köpük köpük olana kadar çırpılır.
-Sıvıyağ,yoğurt ve vanilya ilave edilip tekrar çırpılır.
-Ayrı bir kaseye elenen un ve kabartma tozu eklenip karıştırılır.
-Muffin kalıplarının dibine 1 yemek kaşığı kek hamuru konulur.
-Ortalarına 1 tatlı kaşığı taneli çilek reçeli konulur.
-kalıplardan yaklaşık bir parmak aşağıya kadar kek hamuru konulur.
-Üstlerine spiral pasta süsü serpilir.
-Önceden ısıtılmış 175 derece fırında pişirilir.
AFİYET BAL OLSUN.

31 Yanıt to ">ÇİLEK REÇELLİ MUFFIN"

>Ellerine saglik, cilekle nefis olmustur. Ben keke bayiliyorum yaaa.

>ellerine sağlık deryacım.yumuşak yumuşak ne güzel gider şimdi.

>Samsun da öyle ama böyle güzel fotolara bakınca içimiz açılıyor ellerine sağlık canım

>Canı ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar.Benimde fırınımda şimdi elmalı mufinler pişiyor afiyet olsun

>deryacım mufinler çok güzel.ellerine sağlık canım.senden bır ricam olacak.sevil hanımın etkınlığıne katılmak için ordakı yazıyı nasıl alacam.ben bunu beceremıyorum.mail atarsan sevinirim.kestanekabugu@hotmail.comöptüm.

>CANIM ELLERİNE SAĞLIK..NEFİS GÖRÜNÜYOR.ÇAYIMI ALIP GELİYORUM…

>Şu karanlık yağışlı hava içimi çok daraltıyor beni de çokkk sıkdı…Ama bu muffinllerin görüntüsü içimi açtı diyebilirim…Tabağın içinde çiçek açmış gibiler harika olmuşlar…Ellerine sağlık arkadaşım…Sağlık dolu günler dilerim…

>Deryacim harika gorunuyor mafinlerin, bedne tamkahve iciyordum yaninda harika giderdi simdi.Ellerien saglik canim.Sevgiler,Sefa

>canım ablacığımm bu muffinler benim olsun çilek reçellii hııımmmm:))harikaa:))ellerin dert görmesinn balçiçeğimm dokunduğun her şey bir harika:)

>Deryacım çok nefis olmuşlar canımın :)ellerine sağlık.reçelleri değerlendirmek için desüper bir tarif olmuş:)listeme aldım canım.çok öpüyorum mutlu pazarlar..

>reçelli muffin fikrini tuttum..ellerine sağlık..sevgiler..

>deryacım ellerine sağlık çok güzel olmuş.

>deryacım çilek reçelini bu şekilde kullanmak iyi fikir ,ellerine sağlıksevgiler…

>Çok güzel ve sevimli olmuşlar ellerine sağlık canım. Güzel bir pazar günü dilerim.

>deryacım hazır gibi duruyorlar eline sağlık canım nefis olmuşlarsevgiler

>derya ablacığım mutlu pazarlar.muffinler iştah kabartıcı duruyorlar ellerine sağlık canım.sevgiler…

>hala yagiyormu yagmur,televizyonda gördüm Bursada nerdeyse sel gitmis,sizin oralarda yoktur insallahEllerine saglik canim cilek receliyle daha bir lezzetli olmustur

>canım harika bir görüntü.eminim tadıda mükemmeldir.alıyorum 1 tane yerine sevgilerimi bırakıyorum…ellerine gönlüne sağlık.doğum günümde gönderdiğin içten güzel yorumun içinde teşekkür ederim. çok öpüyorum canım.sevgiler…

>adı bile güzel 🙂 tadıda muhteşemdir eminim.. ellerinize sağlık..

>ablacım canım benim ellerine sağlık afiyet ba olsun istanbulda bugun çok yağmurlu gelene dek sırıl sıklam oldum :((hafta sonu blog buluşması olmuş nasıl sende katıldınmı haberlerini bekliyorumkocaman sevgiler

>Derya cığım,Tanıştığımıza çok sevindim. Çok güzel ve renkli bir siten var, tebrik eder, başarılarının devamını dilerim. Ne çok muffin tarifi var :)) bu tariflerden çok faydalanacağıma eminim :)) Muffin kalıplarına mutlaka pişirme kağıdı koyuyorsun değil mi? ben koymadığım her seferinde kalıba yapıştılar:(Müzik seçeneklerin çok güzel, zevklerimiz benziyor, ben de son günlerde tekrar alacakaranlık müziklerini dinliyorum, benim gibi filmkolik olduğuna göre mutlaka izlemişsindir diye düşünüyorum:)))Sevgilerimle, iyi haftalar…

>derya ablam hayırlı sabahlar ve mutlu bir hafta dilemeye geldim.çok öpüyorum seni…

>Deryacım muffinlar harika görünüyor,ama çilek allerji yapmıyordur umarım….Az önce beni mutluluktan uçuran paketin geldi….Çokkkk teşekkür ederim,zahmetler etmişsin bitanem ellerine sağlık….Çok sevindim ve yüreğinde bir yerim olduğu için mutlu oldum….Sende benim için çok kıymetlisin ve dostumsun…Sevgiler….

>ellerine sağlık süper bir tarif. kalan reçelleri değerlendirmek için süper bir tarif.

>Deryacım çilekmi dedin hımmm o miss gibi kokusu geldi birden burnuma:) ellerine sağlık bir tanem, afiyetler olsun…

>Deryacım çilekmi dedin hımmm o miss gibi kokusu geldi birden burnuma:) ellerine sağlık bir tanem, afiyetler olsun…

>Deryacım çilekmi dedin hımmm o miss gibi kokusu geldi birden burnuma:) ellerine sağlık bir tanem, afiyetler olsun…

>koca yaz geçtide çilek reçeli yapamadım Derya. artık reçelsiz geçecek kışım.. reçelli mufinleri görünce içimde sızlamadı değil..ellerine sağlık

>ablam yaprda güzel olmaz mı şımartayım seni hastalığına iyi gelir yüzün güler.

>Ellerine sağlık, çok güzel görünüyor. Kızımın beslenme çantasına koymak için yapabilirim, çok seveceğine eminim. Sevgiler.

>Nefis görünüyor ablacım:) haftalık yorumlarımın sanırım sonuncusu :)ellerine sağlık 🙂

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 131,259 hits

En Fazla Tıklananlar

