deryayla

>TAVUKLU VE PATLICANLI PİLAV

Posted on: Temmuz 28, 2010

>

Çok sıcak ve sıkıntılı bir günden hepinize kucak dolusu sevgiler şekerler.Yine bu aralar sanırım sıcaklardan kendimi ifade edememe modun dayım.Onun için hemen tarife geçiyorum:))
MALZEMELER
1 adet tavuk göğsü
1 adet patlıcan
2 su bardağı pirinç
3 su bardağı sıcak su
Sıvıyağ
YAPILIŞI
-İlk iş olarak patlıcanımızı alacalı soyarak küp küp doğrayıp tuzlu suda bekletiyoruz.
-Tavuk etimizi küp küp doğrayıp çok az yağada kızartıyoruz.
-Pirincimizi ayıklayıp tuzlu sıcak suda yarım saat bekletiyoruz.
-Tavuk etlerimizi kızarttığımız yağda patlıcanlarıda hafif kızartıyoruz.
-Pilav tenceremize sıvıyağı alıp pirincimizi iyice kavuruyoruz.
-patlıcan ve tavuk etlerini ekleyip sıcak suyunu ilave ediyoruz.Kaynamaya başalayınca tencerenin kapağını kapatıp ocağın altını en kızık konuma getirip pilavımızı pişirip demlenmeye bırakıyoruz.
AFİYET OLSUN…

Reklamlar

22 Yanıt to ">TAVUKLU VE PATLICANLI PİLAV"

>Valla Deryacımhaklısın çok sıcak güzelim insanın canı yemek bile yemek istemiyor ama yemedende olmuyor işte ..Pilavın güzel olmuş yanınada bir kaç kaşık yoğurt koyduk mu yeter :))Ellerine sağlık şeker……..

>deryacım ellerine sağlık.tavuk ve patlıcan ikisi de benim vazgeçilmezim.güzel bir buluşma olmuş:)

>ellerine sağlık derya ablacım,pilav harika olmuş 🙂

>hem patlıcan hem tavuk daha ne olsun, bir bardak ayran olsun:)ellerine sağlık ablacım.

>canım sıcakları dert etme dicem ama, insanın motivasyonu maalesef düşüyor çok haklısın. bizlerde hep serin – soğuk ne varsa onların peşine düşüyoruz :)) ellerine sağlık canım..ayrıca kandil simitinide yapmayalı ne çok oluyor ! oysa ne severdik.. afiyet olsun deryacığım.ve bide ben bugün seni çok yordum :))ne çok yorum yazıp yetiştin canım benim.teşekkür ederim :))))))))

>deryam deryam canım deryam:)patlıcanı çok sevdiğim için bu tabağın hepsini afiyetle yerim bitiririm hiç affetmem:)))ellerine kollarına sağlık canımın teee içi:)) öpüyorum güpgüzel yanaklarından

>Nefis bir pilav. Ellerine saglik. Sevgiler…

>Muhteşem bir görüntü ellerinize sağlık.Saygılar.

>Yıldızcım sen gel sana yoğurtlu servis yaparım:))Minticiğim bende aynen senin gibiyim ikiside vazgeçilmezim:))Sarı Şekerim ve Papatyam beğenmenize çokkk sevindim.Sultanım ne demek hiç bıkmadan ziyaret eder ve yorum yazarım sana:)))Datlum Kıymatlum sana feda olsun yakın olsak tencereyi al götür derdimNesrinciğim ve Fuat bey teşekkür ederim…

>canım ellerine sağlık çok güzel görünüyor,ben patlıcanıda tavuğuda çok severimpilavla birleşince eminim çok güzeldir,size afiyet olsun,sevgiler….

>ablacımm ben bu pilava bir değill bin kaşık atarımm duramammm yerimm yerimm bitiririmmm:)))öptümm balçiçeğimm:))

>Bayılırım pilava, hele tavuklu ve patlıcanlıyı yemeden yanında yatarım.Ellerine kollarına sağlık,yiyenlere afiyet şeker olsun.Sevgilerrr..Öptüm…..

>Güzel görünüyor ellerine sağlık.sevgiler.

>Pilavı zaten çok severim,patlıcan ve tavuk ekstra güzel benim için:)Ellerine sağlık cancağzım.Muhabbet ve bereket ile

>Deryacım haklısın sıcaklar insana hiç birşey yaptıramıyor. Sağlık olsun. Yazda geçer, yine kış gelir…

>Oooo herkesler silmiş süpürmüş banada kaldımı pilavdan:)))Nefisss ellerine sağlık arkadaşım…Sevgiler…

>Oooo herkesler silmiş süpürmüş banada kaldımı pilavdan:)))Nefisss ellerine sağlık arkadaşım…Sevgiler…

>Pilav enfes görünüyor,ellerine sağlık…az önce böreğe yorum yazdım ama börekten bahsetmayi unuttum,en sevdiğim börektir kendileri,afiyet olsun….

>deryalım enfes görünüyor..

>Patlıcan ve tavuk ..Hayır diyemiyeceğim iki lezzet..Pirinçle buluşunca ne kadar da güzel olmuştur 🙂 ellerinize sağlık,muhteşem görünüyor..sevgiler

>Deryacım hızına yetişemiyorum arkadaşım… Bloğuna birgün girmesem bir sürü güzel tarifle karşılaşıyorum…Patlıcanlı pilava bayılırım, hele tavuk da girince içine, daha da lezzetli olmuştur…Ellerine sağlık, sevgiler…

>görselliği çok hoş tadı da nefistir eminim ellerine sağlık

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

Blog Stats

  • 134.866 hits

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri
Reklamlar
%d blogcu bunu beğendi: