deryayla

>TEŞEKKÜRLER EFE RAKI:))

Posted on: Temmuz 21, 2010

>

Hepinize güzel günler şekerler.Cumartesi günü SESLİ HARFLER İnteraktif Reklam Ajansı  firmasından Emir ÖZCAN beydenbir mail aldım.Mail aynen şöyleydi.

Merhabalar, SesliHarfler İnteraktif Reklam Ajansı olarak, müşterilerimizden biri adına size bir hediye ulaştırmak istiyoruz. Eğer açık adresinizi bu maili cevaplayarak bizimle paylaşırsanız, gününüzü neşelendireceğini düşündüğümüz bu hediyeyi size en kısa zamanda ulaştırabiliriz.

Tabii tereddüt ettim bulunduğumuz ortamda kişisl bilgilerimizi tanımadığımız insanlarla paylaşmak doğru gelmedi bana.Hemen kendisine bir cevap maili gönderip açıklama rica ettim.Sağolsun bana hemen cevap yolladı bende gönül rahatlığıyla adres bilgilerimi verdim.

Merhaba
Öncelikle geri dönüşünüz için teşekkür ederiz. Efe Yaş Üzüm markamız için hazırlamış olduğumuz “ Mezeler Efeleniyor” kampanyamız ile ilgili bir kiti sizinle paylaşmak amacıyla adresinizi rica ediyoruz.
Anlayışınız için teşekkür ederiz. 

Pazartesi sabahı çok şirin bir paket geldi içinden bir minik rakı,bardağı,önlük ve mutfak eldiveni ile keçeden yapılma kalp magnetler çıktı:))
Rakı hemen vitrinde yerini aldı  kırk yılda bir eşimle bir kadeh içeriz:))bayram sonrası için Rakımız beklemede.Malum Mübarek Üç aylardayız:)))
Böyle bir kampanyada bana ulaştıkları için Emir Bey nezlinde EFE YAŞ ÜZÜM RAKI‘sına sonsuz teşekkürler.

5 Yanıt to ">TEŞEKKÜRLER EFE RAKI:))"

>ablacım güle güle kullan heiyelerini yeşili ne de tatlıymışş:))

>:)))):)))))))))mübarek üç aylarda çarpılacağız !!!deryaaaaaam :)))))))))))

>içelim güzelleşelim dermişim:))neyse biz en iyisi önlüklerle yemek pişirelim:)

>Zerafet Sultanım Mübarek aylarda asla içilmez bizde:)))))Zaten normalzamandada 40 yılda bir içilir:))Öpüyorum kocaman…

>deryam,elbette, elbette hepimiz için daima geçerli !! ben firma adına söylemiştim :)zaten espriydi, ama sanırım anlatmayı beceremedim bilirsin aramızda aksi mümkün olmaz 🙂

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 132,012 hits

En Fazla Tıklananlar

