deryayla

>MOR AŞKIM VE ZAMBAK BAHAR PEÇETELİK

Posted on: Mayıs 13, 2010

>Çiçek bulma aşamasında sıkıntılarım devam etmekte.Yeni 2 modelim ve sipariş üzerine yaptığım peçeteliklerim var.Mor aşığı biri olarak nasıl daha önce yapmamışım kendime şaşırdım…

 AYRINTILAR DERYAYLA VİTRİNDE…

32 Yanıt to ">MOR AŞKIM VE ZAMBAK BAHAR PEÇETELİK"

>elimden her iş gelir diyorsun kıskandırıyorsun beni 😉

>bravo diyorum ellerine sağlık ben beceremem böyle şeyleri

>Derya'cığım ellerıne sağlık canım.moru bende cok severım.çok şık olmuşlar .sevgiler

>Ablacığım elelrine sağlık çok şık olmuşlar bayıldım harikasın..

>Bayılıyorum böyle on parmağında on marifet olanları nasılda ışıl ışıl olmuş.Ellerine sağlık Deryacığım…

>Canim cok güzeller .El becerisi var sende deryacim.Cok güzel olmus lar .Ben cok uzagim her gün yarin havlu kenari baslayacagim diyorum 2-3 yil gecti.Meslegimde terzi 14 senedir dikis makinam bodrumda yatiyor .Emeklerine saglik sofrani senlendirsinler öptüm.

>bu aşk hiç bitmezzz..:)) kendimden biliyorum.. ama aşık olunmayacak gibi değil demi? halkaların da süper olmuş.. şeker gibilerr…

>Canim ellerine saglik… Ne kadar güzel olmuslarrrr… Bilmiyordum bu marifetini, seni tebrik ediyorum…. Canim arkadasim….

>çok şık olmuş canım ellerine sağlık..marifetli kardeşim benim…çok öpüyorum.iyi akşamlar…

>Çok şık olmuşlar Deryacığım,ellerine sağlık..Sen eminim en kısa zamanda harika peçeteliklerle yine bizleri hayran bırakacaksın..Öpüyorum kocaman canım..Sevgiler..

>Deryacığım harika olmuş bu peçetelikler ellerine sağlık bende en çok mor olanı beğendim ama hepsi ayrı güzel kiminse sağlıkla kullansın sevgiler

>Bayiliyorum su mor rengine,cok güzel olmuslar…Ellerine dert görmesin canim…

>Maşallah…çok güzel olmuşlar deryacım.halkaları hazır olarakmı alıyorsun?güle güle kullan canım…

>Maşallah diyeyim ellerine sağlık Deryacığım.

>harika görünüyorlar ablacımm aynı renge aşıkmışız da haberim yokmuşş:))

>Ablacım harika olmuşlar. Renkler çok canlıymış. Ellerine sağlık.Öpüyorum seni. Hayırlı cumalar canım.

>çok şık olmuşlar canısı ama ben yeşilleri daha çok beğendim güle güle iyi günlerde kullan canım..Hayırlı cumalar dilerim….

>Eline sağlık ablacım,hayırlı kazançlar:)

>deryacım ne kadar şık olmuş ellerine sağlık canım hayırlı cumalar güzel bir hafta sonu dileği ile öptüm sevgiler

>Abla cım ;Ne aralık vakıt bulup da yapıyorsun gıpta etmemek elde değil.Çok begendım çok..Yaşamın güzellıklerı her daım senınle olsun dıleklerımleSevgi saygılar..

>Vallahi nasıl yetişiyorsunuz, uyumuyor musunuz Derya'cığım, şaşıp kalıyorum çalışan bloggerlara.

>Deryacım şahane olmuş,hele mor pek şık …emeklerine sağlık..Kocamöan öpüyorum..

>çok güzel olmuş canım ellerine saglık.

>maşallah canım.ellerine sağlık:harikalar…

>Canım,Peçetelikler çok şık olmuş, emeğine sağlık.Bu arada,Blogumda sana tatlı bir ödülüm var.

>Çooook beğendim. Laleli çok şık bence.

>Olá. Merhaba;Muito rico o seu trabalho!!!BEIJO – BRASIL –

>Canım ablacım benim ya kıyamam…Bende nasıl özlemişim seni anlatamam…Artık hepiniz burnumda tütüyorsnuz ama malum bizim paşa biraz ilgiye merak dolayısıyla vakit buldukça ev temizliğine koşuşturuyorum :)Bu arada moru bende severim çok güzel olmuş peçetelik güle güle kullan …Seni kocamannnnn öpüyorum Yusuf Talha da yanaklarından şapur şupur öpüyor 🙂

>Deryacım çok teşekkür ederim canım.Harika peçeteliklerine bayıldım.Ellerine sağlık canım..Kocaman öpüyorum..

>Ikiside birbirinden güzel olmus mor renkli favorim emegine saglik canimgüzel bir hafta sonu diliyorum

>Marifetli, güzel ablam benim:).Elinin değdiği her şey daha da güzelleşiyor sanki..Ellerine sağlık.Kocamaaan öpüyorum.Kelebeğin:)).

>selam arkadaşım sıtenızı arkadaşları gezerken gordum.ödülünüz hayırlı olsun…sevgıler

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 132,012 hits

En Fazla Tıklananlar

