deryayla

>COCOSTAR KURABİYE

Posted on: Nisan 28, 2010

>

Gününüz aydın olsun şekerler.Hindistan cevizli her lezzet baş tacımdır bayılırım:))Onlardan biride bu leziz kurabiyeler.Bir kısmının arasına sandviç gibi  meşhur Dulce De Leche sürdüm daha enfes bir lezzet oluyor. 
MALZEMELER
5 yumurta akı
1 su bardağı toz şeker
3 su bardağı hindistan cevizi
Dulce De Leche 
YAPILIŞI
-Yumurta akları derin bir cam kasede toz şekerle beraber bembeyaz olana kadar çırpılır.
-Hindistan cevizide eklenip karıştırılır.
-Pişirme kağıdı serili fırın tepsisine kaşık yardımıyla konarak önceden ısıtılmış 175 derece fırında pişirilir.
-Soğuyunca tepsiden çıkarılıp bir kısmı tek,bir kısmı Dulce De Leche’li sandviçler olarak hazırlanıp servis edildi.
DULCE DE LECHE TARİFİ BURADA… 
DİĞER KURABİYELERİM BURADA…


31 Yanıt to ">COCOSTAR KURABİYE"

>Eline sağlık Deryacım . Hindistan ceviziyle aram yoktur ama . süper gözüküyor:) sevgiler

>ablacımm ellerine sağlık nefis olmuşş:))) en sevdiğim kurabişler arasında:))) aslında ben kurabişlerin hepsini seviyorum evet evet hepsiniiii:))

>hindistan cevizli her tat kabulumdür.ellerine saglık.

>ellerine sağlık..bende severim….

>bende çok severim hindistan cevizli tatları.bu kurabiyede nefis görünüyor.tam benlik:)ellerine saglık deryacım..

>Hiçbirşeyin üstünde hindistancevizi sevmem ama bu kurabiyelerin içine girince çok güzel oluyor.Eline sağlık…

>ellerine sağlık Derya'cığım.nefis olmuşlar.çok öptüm…

>Senin de günün aydın olsun şeker.Kurabiyelerinden bir tanecik sabah kahvemin yanına alıyorum…Ellerine sağlık……..

>deryacım! senin hindistancevizli tariflerine bayılıyorum. daha önce de hindistancevizli çikolatayı denemiştim herkes kendinden geçmişti 🙂 bunu da deneyeceğim şekerim. sevgiler.

>senin de günün güzel geçsin inşallah kurabiye ablam. Hindistan cevizi de benim favorimdir.öpüldün

>Hindistan cevizi herşeye çok güzel yakışıyor. Ellerinize sağlık.Saygılar.

>hindistancevizine bayılırım ben:)))ellerine sağlık deryacım

>Ablacım bende çok severim hindistancevizini:)ellerine sağlık 🙂

>AYYY COCO STARA BAT-YILIRM

>Hindistan cevizi ile harika olmuş. Ellerine sağlık.

>Kurabiyen nefiss olmuş ellerine sağlık canım…Sevgiler…

>ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR

>ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR

>Elleriniz dert grmesin. Kurabiyeler harika görünüyor. Çayla nasıl güzel gider:)SevgilerCanan

>Harika olmus ellerien saglik Derya cim.SevgilerSefa

>Çok severim Derya'cığım,ellerine sağlık canım benim..Öpüyorum kocaman kocaman..Sevgilerle..

>ablaların güzeli ellerine sağlık nefis olmuş banada bir tane kurabiye yollarmısın ..

>Ablacim ellerine saglik,hindistan cevizli tadlari severim,her ne kadar yemek yasakta olsa:)) bir tanecik aliyorum,öpüyorum seni.

>Ellerine saglik arkadasim,,,, daha iyi olduguna cok sevindim…. Bu cocoslara ben de bayilirim…. Afiyetler olsun… Sevgilerimle, öptüm arkadasim…

>Ablacım sorma bende pek severim hindistancevizini. Kullanabildiğim her yerde de kullanırım. Ellerine sağlık ablacım kurabiyeler nefis olmuş Öpüyorum seni.

>Deryacığım ellerine sağlık.Bu kurabiyeleri çok seviyorum ama hep hazır alırdım.Tarifini yazdığın çok iyi olmuş.

>Harika olmus Derya'cigim, ellerine saglik. Cok begendim…Sevgilerimi gonderiyorum ve de guzel bir hafta diliyorum.

>Ellerine sağlık Derya'cığım. Daha iyisin umarım.

>Deryacığım benim her tatla aram çok iyi.Özellikle de hindistan cevizinin kokusuna bayılıyorum. Sevgiler.

>Merhaba, blogunuza, hepsi çok her zamanki gibi güzel aşk da, çeşitli yemek tarifleri,ile genel olarak ilgili meslekler Blog ziyarethttp://agulhaetricot.comhttp://agulhaetricot.blogspot.comhttp://titacarre.elo7.com.br

>Memleketim İzmirde her pastanede vardır bu şahane lezzet.Ellerine sağlık canımNefis olmuşsevgiler

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 132,012 hits

En Fazla Tıklananlar

