deryayla

>KİVİLİ YEŞİL SALATA

Posted on: Mart 4, 2010

>Merhaba şekerler hamsi buğulama salatasız olmazdı tabii sıra salatamızda.
MALZEMELER
1 adet küçük kıvırcık
3 adet taze soğan
5 dal maydanoz
1 adet salatalık
3 adet kivi
Zeytinyağ
Limon
YAPILIŞI
-Derin bir kabın içine kıvırcık,taze soğan,maydanoz,salatalık ve 2 adet kivi doğranır.
-Zeytinyağ ,yarım limon suyu ve tuz karıştırılarak salatanın üzerine gezdirilir.
-Salata karıştırılarak tabağa alınır.
-Kalan bir adet kivi ince dilimlenerek salatanın üstü süslenir.
AFİYET OLSUN…

32 Yanıt to ">KİVİLİ YEŞİL SALATA"

>cok ilginc denemek gerek.ellerine saglik

>Kivi nasılda yakışmış öyle,yeşil yeşil… ellerine sağlık…

>Salataya kivi çok değişik olmuş daha önce denemedim hiç…Ellerine sağlık canım…Sevgiler…

>DERYACIM ELLERİNE SAĞLIK CANIM….

>ellerinize sağlık. Cok ilgimi çekti tarifiniz. Bence kiviler salataya yakışmıştır.nede olsa ekşimsi buruk tadı var kivinin. Bir misafir ağılamasında deneyebilirim. fikir için teşekkürler

>deryacım kiviyi böyle kullanmak inan hiç aklıma gelmezdi.ellerine sağlık canım

>evet balığın yanına bol yeşillikli salata.mımmmellerine sağlık ablacım.

>Yediniz mi hamsileri… Ohhh afiyetler olsun… Hele bu salata ile daha da artmistir lezzeti… Ellerine saglik canim benim… Sevgilerimle,

>işte bunun tadını gerçekten merak ettim!ellerine sağlık 😉

>Derya'cığım, ellerine sağlık. Çok değişik bir tarif.Kivi ile düşünemedim bir an. Ama görüntü süper.

>Deryam o kiviler ne guzel olmus salatada süperr:)ellerıne saglık canım sevgiyle kal

>Buaralar sıkı diyetteyim ama buna asla hayır diyemem canım ellerine sağlık.

>Vavvv hiç aklıma gelmesdi:))Elerine sağlık canım ablam:D

>Balıkla ne de güzel yenir salata, ellerine sağlık canım. Afiyetler olsun. Sevgiler…

>Yesilliklerin üzerine yine yesil yesil kiviler, valla harika bir görüntü bence, acaba damakta nasil bir lezzet birakiyordur, denemek lazim diyorum ve ellerine saglik canim.Sevgilerimle

>Ablacim hamsi bugulamayi çok severim,salatanda harika olmus yesil yesil kiviler çok yakismis alasim geldi:))ellerine saglik,öpüyorum seni kocaman.

>Derya acaba bana yardım edebilirmisiniz? Blogspotumda yorumlar vs. hep İngilezcede oluyor. Nasıl Türkçeleşebilirim? Kontrol panelimde Türkçe yapınca sadece ne yapacağımı Türkçe oluyor ve blogumda Türkçe olmuyor. Nerede bunu yapılır?Yardım edebilirsiniz çok sevinirim.

>Buna bayıldım işteeee :)))Sevgiler,Evren

>Kivili hiç denememiştim. Çok değişikmiş canımelllerine sağlıksevgiler

>degişik bir alternatif olmuş abla.ellerine saglık.

>Şahane olmuş,ellerine sağlık…

>ablacım harika olmuşş salatan yemyeşil ne güzel..

>Deryacim, kivili salata ilging geldi, mayhos tadiyla eminim saataya cok yakismistir.. Salatalara eklemek guzel olacaktir.. Tesekkurler paylasimin icin.Cok opuyorum….Efsun

>Canım mim var sayfamda senin için 🙂 sevgiler…

>Canım,Salatanın içinde hafif ekşi tadıyla kivi nefis olmuştur, ellerine sağlık.Bu arada;Kiraz şekerlemesini pasta malzemeleri satan yerlerden alıyorum.Bazı büyük marketlerde de bulunabiliyor.

>Ablacım balıkta,salatada benim vazgeçilmezim.harika görünüyora.ellerine sağlıköpüyorum.

>Canim benim çok sagol hiç yanliz birakmiyorsun,çok sagol deryacim,seni öpüyorum.

>Hiç aklıma gelmezdi Derya'cım. Süper fikir arkadaşım.Ellerine sağlık. İyi hafta sonları

>kiviyi hiç aklıma gelmedi deryacım salatada kullanmak.mutlaka nefis olmuştur mayhoş mayhoş…elma olurda kivi olmazmı…çok yaşa emi….çok öpüyorum seni….ailenle güzel bir hafta sonu geçirmeni diliyorum.kucak dolusu sevgiler…

>Kim demiş ..İşte geldim burdayım :))Nasılsın canım kusura bakma canım mya bu aralar blog tema çalışması derken arkadaşları ihmal ettim farkındayım :(artık burdayım gelirim sık sık …Öpüyorum kocaman e gelmişken salatanın tadınada baktım..Nefisss elcazlarına sağlık….

>Bence de balık salatasız olmaz :)))ablacım ellerine sağlık

>Bence de balık salatasız olmaz :)))ablacım ellerine sağlık

Yorum bırakın

Blog Stats

  • 146.990 hits

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Popüler Yazılar & Sayfalar