deryayla

>DAMLA ÇİKOLATALI TIRTIL KURABİYE

Posted on: Ocak 17, 2010

>Hepinize mutlu pazarlar şekerler.Buz gibi bir Bursa günündeyiz.Çalıştım eve gelince hemen gün masamızın altıncı lezzeti olan kurabiyeleri etkinlik için JAPON ÇEKİRDEĞİ arkadaşıma yolluyorum.
MALZEMELER
125 gr.oda sıcaklığında margarin
2 adet yumurta
1 çay bardağı zeytinyağ
1 su bardağı pudra şekeri
3 çorba kaşığı sirke
1 paket Dr.oetker kabartma tozu
5.5 su bardağı un
1 su bardağı damla çikolata
2 çorba kaşığı hindistan cevizi
Süslemek için bir paket 80 gr.lık bitter çikolata
YAPILIŞI
Oda sıcaklığında bekletilmiş margarini yumurtalarla birlikte çırpın.Üzerine zeytin yağ,pudar şekeri ve sirkeyi ekleyip tekrar karıştırın.Elenmiş un,kabartma tozu ve hindistan cevizi ve damla çikolatayı ekleyip yumuşak bir hamur elde edene kadar yoğu run.10 dakika dinlendirdikten sonra krema torbasının ucuna geniş dişli uç yerleşti rip hamuru krema torbasına alın ve pişirme kağıdı serili tepsiye aralıklarla 5-6 cm.uzunluğunda sıkın.Önceden ısıtılmış 180 derece fırında pembeleşene kadar pişirin. Kurabiyeler soğurken çikolatayı benmari usulü eritin kurabiyelerin bir ucunu önce çikolataya sonra hindistan cevizine bulayıp servis tabağına alın.
Ben şekil verirken çok zorlandım krema pompam bozuldu kolay bir yolu varsa benimle paylaşın lütfen:))
AFİYET BAL OLSUN…
DİĞER TATLI VE TUZLU KURABİYELERİM BURADA…

22 Yanıt to ">DAMLA ÇİKOLATALI TIRTIL KURABİYE"

>canım nefıs gorunuyor ellerıne saglık optum senı

>bir türlü şu tırtıllı kurabiyeyi deneyemedim..ellrine sağlık canım….

>Derya cim ellerine saglik canim.Kahve yanina ne guzel gider bu kurabiyeler.Sevgiler,Sefa

>Derya Hanım Merhaba, çok leziz görünüyor elinize sağlık sevgiler.Mine

>evet tatlım Ora gibi İstanbulda malum buzzz gibi ….. ama kurabiyelerin içimizi ısıtmaya yetiyor..ellerine sağlık deryacığım. iyi haftalar

>ablacımm seninde talihin ben gibi pazar günleri çalışmak:( tırtılar nefis görünüyor ablacım krema popası ile zor oluyor tırtıl aparatı kullanabilirsin veya popanın duyuna elinle basacaksın hamuru yumuşak olmalı birde benden bukadar:)) ama kurabiyeler çok güzelll ellerin dert görmesinn

>eline sağlık çok güzel görünüyor

>Tıytıy kurabiyeler çok şirin ellerınıze sağlık…Sevgilerle…

>Eline sağlık canım.Tam pastane vitrinindekiler gibi duruyor.Kar yağıyor mu Bursaya? İstanbulda kuru soğuk ve yağmur var öptüm canım.

>Ablacığım sen ne yapsan güzel oluyor ellerine sağlık…

>Deryacım pastaneden alınmış gibi çok güzel yapmışsın canım. Bende deneyeyim bunlardan.Kolay yolu varmı denerken anlarım :)ellerine sağlık canım

>Ellerine sağlık canım. Hayırlı haftalar.

>ÇOK ŞIK VE LEZZETLİ GÖRÜNÜYORLAR CANIM, .HERZAMANKİ GİBİ HARİKASIN .ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER..

>Üç dört tanesini annda yutuveririm :)))ama yutmam bitanecik yeter,elelirne sağlık canım kocaman öptüm…

>canım ellerine saglık, tırtıllar çikolatalı olunca, lezzet kat kat artmış, sevgiler.

>Deryacığım yine nefis bir lezzet, ellerine sağlık…börekle ilgili hızlı cevabın için de çok teşekkür ediyorum, ilk fırsatta denerim inşallah.sağlıklı, güzel bir hafta diliyorum, sevgiler…

>bacım bu kurabiyeleri etkinlik yerine bana yollasan daha süper olurdu:)))))ellerine kollarına sağlık deryammmmmöptüm güzel yanaklarından

>Deryacigim senin de kurabiyelerin bir harika görünüyor… Sevgilerimle mutlu ve sansli bir hafta diliyorum….

>Deryacim ellerine saglik.Süpersin…Simdi kahvemin yaninda olsalardi fena olmazlardi yani………

>Canım çok güzeller. Tam çaylık.Ellerin dert görmesinsevgilerimle

>daha önce damla çikolatalı hiç yapmamıştım onu kalıbından çıkarmak çok zor olmuştur ablacığım yaaa…ellerien sağlık…

>Bir milyoncularda, pasta malzemeleri satan yerlerde tırtıl kurabiye için bir aparat satılıyor. Metal, minik bir koni. Hamuru içine doldurup, baş parmağınızla bastırıyorsunuz. Çok pratik oluyor onunla.SevgilerSibel

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 130,957 hits

En Fazla Tıklananlar

