deryayla

>CANIM İNŞALLAH NİCE 20.SENELERE 29.08.1990-29.08.2009

Posted on: Ağustos 30, 2009

>
Evet başlıktanda anlıyacağınız gibi can yoldaşım,hayat arkadaşım,yol arkadaşım canım eşimle evliliğimizin 20.senesine girdik. Rabbim inşallah sağlıkla,el ele,göz göze nice 20 senelere kavuşmayı nasip eder bize.
Benim hayatımın şansı canım seni çokkkkk seviyorum sen ve oğullarım bana en güzel hediyesiniz…

37 Yanıt to ">CANIM İNŞALLAH NİCE 20.SENELERE 29.08.1990-29.08.2009"

>selam.yıldönümünüz hayırlı olsun.rabbim daha nice sağlıklı,huzurlu seneler nasip etsin.sevgiler.

>canıııımmm rabbim nice senelere sağlık ve mutlulukla geçirmeyi nasip etsin,inşallah muhabbetiniz artsın ama hiç eksilmesin,mutluluklar…

>Canım nice senelere.Elele dizdize

>canım Allah mutluluğunuzu daim etsin,çocuklarınızla birlikte mutlu ve sağlıklı uzun yıllar diliyorum.

>nice uzun sevgiyle dolu yıllara

>ALLAHIM MUTLULUGUNUZU BOZMASIN NİCE 20 SENELERE

>Ablacım sağlık sıhhat içinde daha nice senelere inşallah.ALLAH mutluluğunuzu daim etsin.öpüyorum.

>nice 20 senelre deryacım 🙂

>tebrik ederim :)darisi basimiza 🙂

>nice senelere ablacım… allah ayırmasın .. sevgiler

>Nice senelere canım.Allah bizede nasip eder inşallah. Biz daha 2.5 yıllık evliyizde :)Sevgiler….

>Nice güzel,sağlıklı,mutlu 30-40'lı senelere ailecek canım..Kocaman öpüyorum seni Derya'cığımm..Sevgiler..

>Canım nice seneler.Allahım 40.senenizide görmeyi nasip etsin.Hatta torunlarınlar ve gelinlerinle kutla inşallah. Öpüyorum seni.

>maşallah nice 20 senelere tebrikler

>Ailenle birlikte nice senelere…Sevgiler…

>Allah mutluluğunuzu bozmasın, birlikteliğiniz sonsuza kadar sürsün… Nice yıllara…

>nice nice yıllara inş.

>Tebrikler Deryacım,nice mutlu yıllara…

>Tebrik ederimdarısı başımıza

>canım ablam…Allah daha nice nice yıllar geçiröeyi nasip etsin…inşallah çok daha mutlu olursunuz….

>tebrikler ablacıgım.daha nice güzel yıllara beraber girmeniz dilegiyle.

>tebrik ederim Allah'tan ağız tadınızı bozmadan daha nice yıllar kutlamanızı dilerim.sevgilerimle,

>Tebrikler canım, eşinle beraber uzuuun, mutlu yıllar diliyorum 🙂

>Canım, nice güzel yıllara..Dilerim ömür boyu bu büyük sevgi ve saygınızla kumrular gibi yaşarsınız.:))

>Merhaba Deryacığım,20 yıl ne çabuk geçti değilmi?Allah cc daha nice 20 yılları eşinle çocuklarınla sevdiklerinle huzur ve sağlık içinde geçirmeni nasip etsin.Sevgiler*

>Nıce mutlu seneleremutlulugunuz daım olsun:)

>Allah sevginizi artırsın maşallah…daha nice yıllara darısı bana inşallah:)

>Canım benim 50. senenizi de görün inşallah…

>canimm bu ne buyuk bir mutlulukk… dile kolay 20 yil… rabbim daha nice seneler bagislasinn…

>süperr 20. yıl daha nice mutlu huzurlu ve sağlıklı yıllara olsun ablacım seni çok öpüyorum.

>Oy oy oy . tam 20 yıl olmuş . Daha nice nice yıllara. Bu sene tam 20 yıl olduğu için çok da özel olmalı. Bu evliliğin sonucunda da iki yakışıklı erkek evlat. Kocaman sevgiler

>Nice senelere canım. Maşallah…

>Nice senelere canım. Maşallah…

>Derya ablacım ne çok özlemişim seni ve güzel blogunu, iyi ki döndüm de kavuştuk:).Senin ve eşinin 20. evlilik yıl dönümünüzü kutlarım. Daha nice sağlıklı, mutlu 20 seneler dilerim.Bizim evliliğimizin 2. senesi bile dolmadı, ne kadar uzun geliyor şimdi bana 20 sene:). Ama ne güzel olmalı gönül eşinle, mutlulukla erişmek 20'li 30'lu senelere…Çok öpüyorum.Sevgiler:).aslı

>canım… Allah mutluluğunuzu ve ağız tadınızı bozmasın. evlatlarınızla beraber nice 20 senelere canım. çok öpüyorum. sevgiler…

>Masallah!! Daha nice 20 senelere!

>Deryacım daha nice 20, 40 senelere. Mutluluğunuz katlanarak artsın.

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 131,259 hits

En Fazla Tıklananlar

