deryayla

>PAZAR KAHVALTISI/KUMPİR

Posted on: Mayıs 3, 2009

>

İyi akşamlar ve mutlu haftalar herkese.Ben bu hafta sonu yine çalıştım,her sabah 6 da kalkma alışkanlığım var genç kızlığımdan beri.Uyumayı hiç sevmem uykuda geçen zamana üzülürüm hayat o kadar kısa ki.Dedim evimin erkeklerine kahvaltı için birşeyler yapıp işe gideyim bu arada eşim gece çalışıyor onada eve geldiğinde hoş bir sürpriz olur dedim.Bu arada eşimle aynı yerde çalışıyoruz o gece ben gündüz hayatımız böyle geçiyor.Çok bilirim kapıda büyük oğlum Çağkanımı değiş tokuş yaptığımızı Allah sağlık versin inşallah birgün bizde rahat ederiz umudunu taşıyarak devam ediyoruz bakalım.Çok konuştum değilmi dertliyim sanırım:))
Evet onlar için bu sabah simit ve kumpir yaptım canlarım,uyandıklarında kuzula
rım hemen beni arayıp teşekkür ettiler.Çok beğenmişler.Şimdi kumpir tarifimizi veriyorum,simit sonra,herkesi kocaman öpüyorum…
KUMPİR MALZEMELER
8-10 adet patates
2 çorba kaşığı tereyağ
1 su bardağı rendelenmiş kaşar
Tuz
Karabiber
ÜST MALZEMESİ
Mısır
Kornişon turşu
Bezelye
Yeşil zeytin
Salam
Mayonez
Ketçap
YAPILIŞI
Patatesleri kabuklarını soyarak tuzlu suda iyice haşlıyoruz.Patateslerimiz haşla
nırken salamlarımızı,kornişon turşumuzu,zeytinimizi doğrayıp hazırlıyoruz.Haş
lanan patateslerimizi eziciyle iyice ezerek içine tereyağ,rende kaşar,tuz ve kara biber koyarak iyice karıştırıyoruz.Kaşarlar eriyip uzmaya başlayınca tamamdır . Ben sufle kalıplarına paylaştırdım patatesleri ortalarını çukurlaştırdım iç mal zemeyi kornişon hariç karıştırıp ortalarını doldurdum.Üstüne rendelenmiş kaşar peyniri serpip eriyene kadar fırınladım.üstlerine kornişon turşu,mayonez ve ket çap yapıp servis yaptım.Bayıldı evimin erkekleri sizde deneyin derim.
AFİYET OLSUN…

65 Yanıt to ">PAZAR KAHVALTISI/KUMPİR"

>Bende her zaman erkenden kalkarım :)Annem hep der erken kalkanların nasibi kısmeti bol olurmuş, erken kalkınca günede daha çok şey sığıyor, ama bizim bey herşeyi yemeyenlerden, şimdilerde kızım ve benim için herşeyi yapmaya başladım bu kumpiride deneyeceğim mutlaka,ellerine sağlık..

>harika bir anne ve eşsin canım.ellerine sağlık nefis olmuş.

>ahh ah bide be nsevmesem bu uykuyu :)yaşam şartları okadar zorki ablacım kimini diyardan kimini yardan ediyor zaman zamaz.sofra muhteşem görünüyor eminimki kumpirler harikadaır.

>canımmm ellerine sağlık ne güzel ne tatlı bir anneye sahipler..ağzınızın tadı hiç bozulmasın..çok severim kumpiri..iyi bir hafta diliyorum canım..

>fedakar ve çalışkan arkadaşımın ellerine sağlık. sevgiler şimdiden huzur dolu bir hafta diliyorum.

>Derya’cımaynı kaderi paylaşıyoruz.Muhasebecilerin hiç tatili olmaz derler.Ne yapalım canım ekmek kapısı.Eşimle ben de beraber çalışıyoruz.Evlatlarına hazırladığın kumpir fikri de harika.Valla keşke yanında olsaydık diyesi geliyor insanın.Sevgilerimi yolluyorum.

>Ellerine sağlık canım…Kahvaltı süper kumpirler nefis…Hımmm canım çekti:))

>Eline sağlık Deryacım, bayılırım kumpire…

>deryacım ellerine sağlık.simit tarifinide bekliyorum.güzel bir hafta olsun.çok öptüm izmirden kocaman sevgiler…

>Fedakar güzel anne ellerine sağlık o eller dert görmesin inşallah….

>Deryacım anlattıkların ile seni daha iyi tanımış oldum. Eşine ve seni tebrik ediyorum.İki evladınız için veriyorsunuz bu çabayı…Ben sabah 7.30 kalkıyorum ama o bile erken geliyor:) Ben de tam tersi tembel ve uykucuyum…Ellerine sağlık ,sofra senin gönlünün zenginliğini gösteriyor.Sevgiler…

>ne güzel mutlu etmişsin sevdiklerini.kumpiri bende sık sık yaparım evde.bayılıyor benim afacanlarda.

>Kumpiri çok severim.Eminim çok leziz olmuştur.Ellerinize sağlık:)

>CANIMSIN SEN BENİM YA!!!VALLA AĞLATACAKTIN BENİ…NASILDA DÜŞÜNÜRMÜŞ KUZULARINI BENİM ARKADAŞIM .İNŞALLAH CANIM BENİM BİR AN EVVEL EKMEKLİ OLUPTA RAHAT EDERSİN ,SEN BUNU HAK ETTİN….GELİNLERİNDEN GÖRESİN İNŞALLAH BÖYLE GÜZEL KAHVALTILAR….ÖPTÜM SENİ CANIM.

>Nasıl bir hamaratlıktır bu böyle…Harikasın vallahi!Bravo! Sabah 2 dk. uyumayı kar bilen biri olarak inanmakta zorluk çekiyorum..Ailen çok şanslı ;)Ellerine sağlık!

>Derya’cığım,Harika bir anne ve harika bir eşsin sen.En büyük mutluluk da çocuklarının ve eşinin bunun farkında olmaları, değil mi?Nefis ve sağlıklı bu kumpir için ellerine sağlık canım.Çok sevgiler,

>Derya ablacim, hayat o kadar zor ki, biliyor musun benim annemle babam hala calisiyorlar ve bunun cok buyuk bir kismi yurt disinda gecti… Kolayliklar diliyorum Derya ablacim, emin ol bir gun ailece bu oz verinin karsiligini alacaksiniz :)) Ellerine saglik Derya ablacim, kahvalti sofrasi nefis gorunuyor :))

>Derya Hanım bir tanesin! (Ummarım bunu Türkçede doğru yazmışımdır.)Yaptıklarınıza hayranım

>deryacım çok düşünceli bir annesin,çocukları için böyle çırpınan anneler öyle kıymteli ki yeryüzünde,onlar sayesinde dünya çekilir bir yer haline geliyor…sevgiler sana,hem de en kocamanından…

>tipik türk annesi.. herşeyden önce çocukları ve eşi gelir.. canım eşinde oğullarında çok şanslı valla senin gibi melek bir eşe ve anneye sahip olukları için.. Hayat hepimize zor yüzünü gösteriyor ama sonunda inşallah rahata ereceğiz. Her çıkışın bi inişi var deyip rahat günlere ermek dileğiyle..simitte kumpir de harika görünüyor ellerine sağlık canım afiyetler olsun.. sevgiler

>deryacım gunaydın balım ah fedakar annelerin annesi ee ne yaparsın hayat bu balım calışan olunca istediğin kadar uykuyu sev mecbuır kalkar yaparsın biz seviyoruz çünkü mutfagı canım ellerine saglık mjasada menüde harika olmuşş..senin emegine saglık yiyen aile fertlerinede afiyet olsun

>Haklısın canım. Erken kalkmak her zaman yararlıdır. Fedakarlık yapmakta hep biz annelere düşüyor :)) Çocuklarımız ve ailemiz için seve seve yapıyoruz.Ellerine sağlık Derya’cığım. Kucak dolusu sevgiler…

>ahh canım ablam erkekn kalkan yol alır demişler bu çok doğru sen baya yol almışsın sabah sabah ellerine sağlık…oğluşlarınada afiyet bal şeker olsun….yaaa bu ne böyle rahat bıraksınlar seni her hafta sonu çalışmakmı olurmuş:(((( ne işi yapıyorsun sen ablacım???

>Abla ellerine sağlık,gerçekten çalışan insanın ne çocuklarına özlemi nede iş gücü bitmiyor.Oğluşlarında böyle fedaker bir anneleri oldukları için çok ama çok şanslı.Güzel bir hafta dileğiyle…

>sana yorum ayzmıştım ama gelmemiş sanırım ablacım…erkekn kalkan yol alır demişler sende zaten çok güzel şeyler yaparak bunu doğrulamışsın….ellerine sağlık…ne iş yapıyorsun sen ablacım seni bu kadar yoruyorlar böyle…yazık benim ablama…:((

>hen ev hanımı hem çalışan kadın olmanın nasıl bişey olduğunu öğrendim de bir de bunlara ek olarak anne olmak zor olsa gerek Allah yardımcın olsun derya ablacım uyumayı sevmemen de çok güzel bişey ben bazen sırf kendimi şımartmak için yatakrta yatıp duruyorum galiba haftaiçi erken kalkmamın acısını çıkartıyorum napaiim 🙂

>Deryacım hayat gayesi, çalışarak geçiyor zaman. Allah sağlık versin, mutluluğunuz daim olsun. O kahvaltı sofrası en büyük mutluluklardan biri, senin gibi evlatları ve eşi için de böyle bir sürpriz yapmak çok anlamlı. Sevgiler

>ellerine sağlık ablacım. erken kalkan yolalır. seni mimledim canım benim.

>derya ablacım çok doğru söylüyorsun ben uykuyu çok seviyorum ama senin bu yazından sonra düşünmeye başladım çok doğru uykuda geçen zaman kaybı işlerinizdede başarılar….kumpirde bana dediğin gibi; ben kaselerde yapıyorum demiştin,dediğin gibi çok şahane olmuşlar mutlu haftalar sevgiler…

>Canımsın benim Derya’cığım..Çok şeyler yazıp, sildim sonrasında..Ve;Özel arkadaşıma, özelinden yazmak istedim..Ellerine ve gönlüne sağlık canım..Kocaman öpüyorum yanaklarından..Sevgilerle..

>ellerinize sağlık….masanız çok güzel görünüyor….

>Canım Deryacığım Allah her istediğinizi versin inşallah, bu kadar çalışmaya veriyordur da sanırım. Bu çalışmaya bir de evde harikalar yaratıyorsun, bu nasıl bir tempodur. Dur fazla konuşmayayım, nazar değmesin. Allah sağlıklar versin, seni çok öpüyorum…

>Derya’cım kumpir de sofranda çok güzel, ellerine sağlık. Afiyetler olsun. Sevgiler.

>canım benim keşke burada olsaydın da filme birlikte gitseydik …ne güzel olurdu değil mi???

>offff maşallahhh.hem çalışıp hem neler yapmışsın böyle..Ellerine sağlık

>offff maşallahhh.hem çalışıp hem neler yapmışsın böyle..Ellerine sağlık

>Deryacığım, hem çalışan hemde böyle marifetli anneye can kurban.Ellerine sağlık.Afiyetler olsun.Canım sayfamı tam bahara yakışır renklerde yapmışsın.Birde buradan teşekkür edeyim dedim.Yanaklarından çok öpüyor ve sevgilerimi gönderiyorum…

>Deryacım ben de aynen senin gibiyim; bana günde 5-6 saat uyku yeter, fazla uyumayı hiç sevmem..Kumpir süper olmuş, böyle kahvaltı kahvaltı değil, ziyafet bence:).Ellerine sağlık.Sevgiler, öpücükler..aslı

>Oh oh,valla süpersin canım.ellerine sağlık.sevgilerimle…

>Böyle güzel yorumlar almak gerçekten harika.Ama sizde gerçekten güzel bir örnek teşkil ediyorsunuz.Sevgi dolu yıllar sizlerin olsun:)))

>Böyle güzel yorumlar almak gerçekten harika.Ama sizde gerçekten güzel bir örnek teşkil ediyorsunuz.Sevgi dolu yıllar sizlerin olsun:)))

>Derya’cım ne zamandır kumpir istiyor canım ama yemiyorum :(Ahh okurken aklıma ne geldi, sabah o miss gibi kokularla uyanmak nasılda güzeldir?Ellerine sağlık canım

>SELAMUN ALEYKÜMEtkinliğime buyurun Gönderen :http://tarifdunyasi.com/ 42. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://porselendemlik.blogcu.com http://birdemliksohbet.com http://gelibolu17.blogspot.com/ http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için 4 MAYIS 2009 – 18 MAYIS 2009 TARİHLERİ ARASINDA http://tarifdunyasi.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE”PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 42.HAFTA ” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM. LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM. SEVGİLER

>SELAMUN ALEYKÜMEtkinliğime buyurun Gönderen :http://tarifdunyasi.com/ 42. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://porselendemlik.blogcu.com http://birdemliksohbet.com http://gelibolu17.blogspot.com/ http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için 4 MAYIS 2009 – 18 MAYIS 2009 TARİHLERİ ARASINDA http://tarifdunyasi.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE”PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 42.HAFTA ” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM. LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM. SEVGİLER

>merhabalar.bende erkencilerdenim.böyle gelmiş böyle gider sanırım.sofranız çok güzel.kumpire bayılırız biz.ellerinize sağlık.sofranız hep şen olsunbereket dolsun.sevgiler

>Valla bu nasıl bir enerji… Ellerine sağlık…Çok nefisler..

>Anneler calisir ama annelik görevi daha agar basar,nefis bir kahvalti masasi hazirlamissin kumpire kim hayir derki,ellerine saglik canim

>ne kadar sanşlı sizin ev ahalisi.sabah erkenden nefis kahvaltılıkları ve muhteşem sofraları hazır.kumpir,simit ve diğerleri nefis görünüyor.ellerine sağlık canım.yiyenlerede afiyetler olsun.http://arzumcum.blogcu.com/

>Anne olmak, ama bilinçli, evlatlarını çoook seven anne olmak bu işte:) Çocukluğumdan hatırlarım, annem kendi kahvaltı edemezdi ama benim kahvaltı masam hep hazır olurdu… Ellerine sağlık canım, oğullarına ve eşine de afiyetler olsun:))Sımsıcak sevgiler…..

>canııımmm ellerine sağlık,anneler yapar da güzel olmazmı canım arkadaşım seni çok seviyorum,sergi yakın biraz yoğun yaşıyoruz bugünlerde en yakın zaman da görüşmek üzere,sevgiler…

>Canim Deryam anneler ne kadar vefakar oluyor degilmi:) Evlatlarimiz icin cirpiniyor onlari mutlu etmek icin ellimizden gelen herseyi yapiyoruz,onlarin gulen yuzu bize yetiyor:) Benimkilerde bayilir kumpire nefis olmus canim ellerine saglik fedakar anne ellerin dert gormesin.cok opuyor kucak dolusu sevgilerimi birakiyorum.

>Harikasın hayatım,Allah mutluluğunu daim etsin.Sevgilerimle

>Derya’cigim, Ne guzel bir sofra, ellerine saglik.Sevgilerimi gonderip, guzel bir hafta diliyorum.

>Deryacığım ben de her sabah saat 05:00 dediğinde ayaktayımdır. Hatta herkes benle dalga geçer ama ne ben bu alışkanlığımı çok seviyorum hem günüm güzel geçiyor hem de her istediğimi yetiştirebiliyorum. Kumpir nefis olmuş ellerine sağlık canım.Sevgiler,Evren

>Evin en geç kalkanı benim saat 7,30’da. Eşim 6.30’da Oğlum 7’de kalkıyor.Benim ve oğlumun çok sevdiği yiyeceklerden biri yapılmış. Ellerine sağlık

>Derya’cım kahvaltı masan nefis görünüyor..Çocuklarda bayram etmiştir elbette.Herşey onlar için değilmi.Afiyetler olsun sanada kolay gelsin..

>canim bende erken kalkarim her sabah kumpirin enfes canim ellerine saglik sevgiler

>merhaba derya ablacım,bende erken kalkmayı seviyorum tüm işlerimi halledebiliyorum ve mutfakta daha çok zaman harcıyabiliyorum. biz ailecek sadece pazar günleri kahvaltı yapabiliyoruz bu nedenle pazar kahvaltılarını daha bi özenli hazırlıyorum.

>Bana uğrarmısın,mimledim seni!!!

>Vallahi bravo deryacım çok takdir ettim seni.sabah kalk güzel mamalar hazırla ailen için, sonra işe git.Tebrik ediyorum seni. Simit tarifini de dört gözle bekliyorum.

>Hımmm sofra harika görünüyor. Ben de böyle güzel kahvaltı sofralarına bayılıyorum. Ellerine sağlık,çok vefakar, harika bir annesin.

>çok severim kumpiri olsada yesem dedim şimdi:)ellerine sağlık masada çok güzel göürünyor..

>canııım yürekten etkilendim.çocuğu değiş tokuş etmeniz yıllarca çalışan bir anne olman,erken kalkman bunların hepsi güzel şeyler aslında ama yoruyor hayat insanı be ablam,canım ablam seni çok seviyorum sen harika bir eş ve annesin bence.

>Ah ben hiç erken kalmamam.Sen böyle anlatınca çok hoşuma gitti.

>Bayilirim kumpireeee! Ellerine saglik. Hollandadan sevgiler.

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 132,012 hits

En Fazla Tıklananlar

