deryayla

>ELMALI-CEVİZLİ MİLFÖYLER

Posted on: Mart 31, 2009

>
Akşam iş dönüşü yine her zaman ki gibi tatlı krizindeydim,ahhh ben nasıl kilo vericem bilmiyorum:)))
Evde teferruatlı birşeyler yapmak için gerekli malzemelerim kalmadığı için buzlukta beni bekleyen milföy hamurlarım aklıma geldi,eee dururmuyum hemen çıkar dım buzluktan,elma,ceviz ve havuçla ortaya bu rulolar çıktı,ben sevdim bakalım siz sevecekmisiniz.Hepinizi kocamannnn öptümmmm…
MALZEMELER
1 paket milföy hamuru
2 adet elma
1 adet havuç
Yarım su bardağı ceviz
Tarçın
2 yemek kaşığı toz şeker
YAPILIŞI
Elmalar ve havucu rendeleyip şekerle suyunu çekene kadar pişirdim,cevizi ve tarçını ekledim.Milföyleri biraz açıp ortasına boylamasına harçtan serip,rulo şeklinde kapattım.Üstüne bıçakla hafif kesikler atıp önceden ısıtılmış 175 derece fırında pişirdim.Üstüne pudra şekeri serpip servis yaptım.
AFİYET ŞEKER OLSUN…

43 Yanıt to ">ELMALI-CEVİZLİ MİLFÖYLER"

>ELLERİNE SAĞLIK ABLACIM HARİKA BİR LEZZET…AFİYET BAL ŞEKER OLSUN SİZLERE…İYİ GECELER…

>ellerine sağlık.çok güzel olmuş.

>sen yaparsında güzel olmazmı ablacım pratikmişde bende denemek isterim vallahi kocaman öpücükler ablacım.

>ay valla nasıl canım çekti yaaa 🙂 ellerine sağlık canımm.

>ben sevdim adaşım…eline sağlık…

>Eline sağlık boşverr o kilolar hepimizin sorunu maalesef.

>Ellerine saglik Derya’cigim, Harike olmuslar.Sevgoiler

>merhaba, icine havuc eklemen cok enteresan:) ilk defa duyuyorum elmali bir tatliya havuc eklenmesi. Tad olarak nasil oluyor cok merak ettim. Ah merak etme, herkeste fazla fazla kilolar var. Tatli krizi de:) maalesef! bende senin gibi dert yaniyorum ama obur yandan diyorumki amaaaaaaaaan dunyaya 1 kere geliyoruz. hakkimizda hayirlisi:)

>Hiiiii ceviz ve elmaaa, istiyorum bunu evet evet istiyorummm..

>ellerine sağlık balım sen yaparsın da hiç güzel olmazmı,afiyet bal şeker olsun inşallah.sevgiler

>of derya offf,nolacak bu tatlı krizlerimiz:)sonunda 100 kilo olucaz:)şaka canım napalım,mutluluk veriyo tatlılar,hayat kısa çok mutlu olalım:)bi tanesini aldım:)sevgiler canım…

>Mmm nefis olmuş ellerine sağlık canım.Hoşçakal..

>Ellerine saglik ablacigim sen yaparsinda guzel olmazmi?beceriksizgelinden

>ahh bu kadinlarin cani istedimi yapamiycagi yok :))elinize saglik iyi bir fikir 🙂

>merhaba canım nasılsın. ellerine sağlık çok pratik bir tatlı olmuş. kendine iyi bak canım benim.

>Acil durumlar için bire bir. Ellerine sağlık. Sevgiler..

>acill tatlı krizim var diyenlere yönelik tam benlik olmuş şirkette bile hemen yapabilirim :)))ellerine saglık balım ellerin dert görmesin sevgiler sevil

>Şu tatlı krizlerin toptan bir çözüm bulunsa ne rahat edicez ama nerde o yüzdeen devam :)Ellerind ert görmesin bende bunu yaparım ama havuçlusunu hiç denememiştim…Ellerine sağlık…Sevgiler

>Ben de bu tarifi yapiyorum ama havucsuz, bir de havuclu denemek lazim.Nefis görünüyorlar, ellerine saglik canim. Sevgilerimle.

>hımm bayılırm elmalı olan herşeye ellerine sağlık,öpüldün….

>milföye elmalı ve portakallı harçlar çok yakışıyor… Bir dahaki tatlı krizinde içine piştikten sonra puding hazırla bir kaç tanede vişne üzerine de bolca pudra şekeri ııım enfees.. tatlı krizine birebir..ellerine sağlık canım senin elmalı milföylerde harika oluyor afiyet şeker olsun canım

>Ellerine saglik Derya ablacim, eminim tadi da muhtesemdir 😉

>ellerine sağlık derya sultan..sen birtanesin…

>oh nihayet sayfan açıldı sabahtan beri giriyorum açılmıyordu.elma tarçın ceviz üçlüsüne bayılırım ellerine sağlık nefis olmuş cnm

>deryacım açıkçası havuç eklemek enteresan geldi bana eminim çok lezzetli olmuştur ellerine sağlık sevgiler

>pratik bir trif tahmin ediyorum nasıl gzel olacağını

>ne zamandır yapmamıştım canım çekti şimdi:)ellerine sağlık deryacığım,nefis görünüyoröptümmmmm

>canım ellerine sağlık nefis görünüyor.ben diet falan yapamam böyle bütün gün mutfakta ol kalan vakitlerinde böyle güzel mamalar gör sonrada gel diet yap yok ben yapamam.kaç kilo olursamda olayım:)

>ellerine saglık.çok kolaymış aynı zamanda pratik.

>Şimdi beni de tatlı krizine soktun. Ben de istiyorum

>Keşke bende tatlı sevmeyen biri olsaydım :(Nefis bir fikir olmuş ,Deryacım …Ellerine sağlık…

>benimdekrizim tuttu ama ablacım senin gibi hamarat olmadığımdan hazır aldımm onlarıda hiç sevmiyorum ev usulü gibisi varmıı ellerine sağlık cnmm sevgiler

>benimdekrizim tuttu ama ablacım senin gibi hamarat olmadığımdan hazır aldımm onlarıda hiç sevmiyorum ev usulü gibisi varmıı ellerine sağlık cnmm sevgiler

>Canım hızına yetişemiyorum maşallah sana… Elmalı milföyeler nefis. Ben de fazla vaktim olmadığı bir akşam arkadaşlarıma giderken yapıp götürmüştüm…Ellerine sağlık sevgiler…

>Deryacım uydurma falan ama görüntü süper benim böreğin yanına iyi gider çıtır çıtır eline sağlık arkadaşım,sevgiler…

>Hem pratik hemde elmali nefis olmus,ellerine saglik deryacimsevgiler

>Derya’cığım,diğer yaptıkların gibi bu da çok güzel hayatım.Ellerine sağlık.

>ellerine sağlıkcanım.enfes olmuş.

>afyet olsun deryacığımm. ama napıcaz bu senin krizlerini :)???

>Kocaman öpüyorum Derya’mm..

>yok şekerim hem yemek blogu yazarı olup,hemde kilo vermek imkansız canım.maalesef hepimizde aynı sorun.ama tatlın çok pratik ve lezzetli görünüyor.ellerine sağlık…Sevgiler…

>Bir tarçin-elma-ceviz üçlüsü hastasi olarak mutlaka denemem lazim dedigim bir tarif. Ellerine saglik..

>Tatlılar nefis, görünüyorlar,Ellerine sağlık.Etkinliğime davet ediyorum,katılırsan sevinirim,sevgiler.

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 132,012 hits

En Fazla Tıklananlar

