deryayla

>BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM…

Posted on: Eylül 25, 2008

>
Bugün benim doğum günüm tam 40 yıl önce bugün dünyaya gelmişim…Şimdi düşünüyorumda seneler ne çabuk geçiyor.Eminim yaşıtlarımın hepsi aynı duyguyu yaşamıştır,küçükken hep 18 yaşına girsem,büyüsem diye sabırsızlanırız.
18 yaşına girmenin çok önemli bir olay olduğunu düşünürüz,ben 18 yaşıma girdikten sonra hayat sanki daha çabuk geçmeye başladı.
Yaşlarımı tutamıyorum,seneler öyle çabuk geçiyor ki inanın anlamıyorum.Oğulaarımda da aynı duygu var bir an önce 18 olsam,büyüdükleri zaman da keşke küçük kalsaydım diyecekler.
Her yaşın ayrı güzelliği var hele sevdiklerinizle beraber olursa,ben kendimi bu konuda çok şanslı insanlardan sayıyorum.Çok güzel bir ailem,çok harika dostlarım ve sevenlerim var.
Ne mutlu bana…..
Hepinizi çokkkkkkkkkkk seviyorum……

21 Yanıt to ">BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM…"

>iyikiii doğğduuunnn Deryaaaa :))İyiki doğdun iyiki doğduunn..Mutlu yıllar sanaaa…sevdiklerinle ailenle nice 40 yaşlar dilerim öptüm sevgiler.

>mutlu yıllaaarrrrriyi ki doğdun deryacımmmmmnice senelere inşallah..çok çok öptümm

>Canım benim maşallah maşallah 41 kere maşallah. Bende öyleydim henüz 25 im ama hep 18 i merak ederdim. Bence her yaşın güzelliği ayrı. İyki doğmuşsun. Mutlu yıllar…

>canikooom doğum günün kutlu olsun,rabbim nice seneler sevdiklerinle ve sevenlerinle birlikte mutluluk ve huzur içinde yaşamayı nasip etsin.iyi doğdun deryacığım iyiki varsın iyiki seni tanıdım,seni çok seviyorum canikom kocaman öpüyorum.sevgiyle kal canım

>mutku yıllar deyacım doğum günün kutlu olsun nice mutlu ve sağlıklı yılla geçirmen dileğiyle rabbim gülen yüzünü soldurmasın hiç

>Doğum gününüz kutlu olsun. 40 yaş aslında ne güzel. İnsan neler yaşıyor. 2 tanede çocuğunuz varmış. Allah bağışlasın. Sağlıkla mutlulukla ailenizle güzel yaşamlar dilerim. Sevgilerimle TAZENANE

>Sevgili Derya,Doğum gününüz kutlu olsun. Nice güzel yaşlara inşallah…Bende bu sene 41 kere maşallah oldum 🙂 Her yaşın ayrı bir güzelliği var.Sevgiler…

>canım dogum gununu kutlarım nıce yıllara sevgılerımle..

>Canım benim bir ömür boyu mutluluklar dilerim sana eşin ve çocuklarınla beraber. İyiki bugün maillerimi kontrol etmişim. Hep mutlu ve sağlıklı olman dileğiyle canım…Sevgiler,EvrenNOT: Sobene en kısa zamanda cevap vermeye çalışacağım. :)))

>iyiki doğdun canım..doğum günün kutlu olsun nice yıllara..bu arada sobeni cevapladım canımcım tekrar teşkr ederim öpüyorum sevgiler..

>Allahım,bu kardeşimin benim bilmediğim seninse muhakkak bildiğin sıkıntılarını gider.Benim çare olamadığım dertlerine deva ol.Her sarsıldığında tutamadığım elini sen tut.Her incindiğinde yakınlığında merhemini sür.Ben onu çok seviyorum.Sende sev ve sevindir.AMİN.HAYIRLI KANDİLLER.

>ah canım ya ben nasıl görmedim…Derya’cım ,doğum günün kutlu olsun canım ,Allah daha,sağlıklı uzun ömür nasip etsin inşallah…öptüm seni canım…

>____________@@@__@_@@@@______________@@__@@_____@_____________@@@_@__@_____@____________@@@@_____@@___@@@__________@@@@@______@@_@___@@________@@@@@_______@@_____@_________@@@@@_______@____@__________@@@@@@_____@____@___________@@@@@@____@___@____________@@@@@@@@____@____@@@_________@@@@@@@__@@@@@@@__________@@____@@@@@@@_________@_____@@@@@@_________@@_____@@@___@_______@@______________@_____@__@_________@@@@_@___@________@@@@@@__@_@@_____@@@@@@@___@@______@@@@@______@_____@@_________@_______@_________@_______________@_@________________@@_ ______________@__Bir damla umut serpilsin yüregine, bin tatli umut dolsun günlerine, hayallerin gerçekleri bulsun, bütün dualarin kabul, Kadir Gecen mubarek olsun.

>doğum gününüzü kutluyorum,kadir geceniz mübarek osun.çok sevgilerimle..NuNu

>ELLERİN SEMAYA,DİLLERİN DUAYA,GÖNÜLLERİN MEVLAYA YÖNELDİĞİ BU MÜBAREK GECENİ KUTLAR,HAYIRLARA VESİLE OLMASINI DİLERİM.kucak dolusu sevgiler arkadaşıma

>canim deryacim dün yogundum yorum yazamadim dogum günün kutlu olsun balim daha nice senelere insallah tüm sevdiklerinle birlikte hayirli kandiller ve cumalar dün x boksa yazmistim ama yine yazayim sobenide cevapladim öpüldün

>Deyacım n ice mutlu senelere..Doğum günün kutlu olsun….Kadir Geceniz Mübarek Olsun…Tüm dualarınız kabul görsün inşallah..Sevgiler..

>Canım Deryacım dün misafirlerim vardı bilgisayarı açamadım canım.Bir gün gecikmeli oldu 😦 Doğum günün kutlu olsun. Nice senelere. Allah hep güzel günler göstersin inşallah.

>CANIM BENİMMM… DAHA NİCE NİCE YILLARA BİTANEM. AİLENLE VE SEVDİKLERİNLE BERABER SAĞLIKLI, MUTLU VE HUZURLU BİR YAŞAM DİLİYORUM CANIM. SEVGİLER…

>Bak şimdi Yaşa Sev Gül diyorsun. Sanki bana söylüyorsun ::)) nice senelere öptüm.SEVGÜL

>nice mutlu yaslaraaaaaaaa

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 132,012 hits

En Fazla Tıklananlar

