deryayla

>KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN!!!

Posted on: Temmuz 29, 2008

>

AVUÇLARIN AÇILDIĞI,

GÖZLERİN YAŞARDIĞI,

İLAHİ ESİNTİLERİN KALPLERİ OKŞADIĞI ANIN BİR ASRA BEDEL OLDUĞU GECE

DUALARDA BULUŞMAK DİLEĞİYLE

KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN….

22 Yanıt to ">KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN!!!"

>kandilin mübarek olsun canım..

>hayırlı kandiller canım 🙂

>Bin damla serpilsin yüreğine, bin tatlı mutluluk dolsun günlerine, binbir hayalin gerçekleri bulsun, her türlü duaların kabul olsun, Miraç kandilin mübarek olsun…canım yengenede acil şifalar diliyorum bu mübarek gün hatrına rabbim şifasını versin dualrım sizlerle

>CANIM SENİNDE KANDİLİN MÜBAREK OLSUN…SEVGİLER

>Kandilin mubarek olsun canim.

>slm cnmtahlil sonuçlarına üzüldüm allah şifa versin dualarım sizinle.hayırlı kandillersevgiler

>canım kandilini kutluyorum.İNŞALLAh çocuklarınla ve ailenle hep üç aylara sağlıkla çıkman temennisiyle

>canım arkadaşım kandilin mübarek olsun.dualarında beni de unutma eyimi gıııı.bu gecenin hürmetine rabbim şifa bekleyen kullarına şifalar versin,yüceler yücesi ,kainatın tek sahibi olan yüce rabbim ZEYNEP YENGEMİZE de acil şifalar versin.AMİN(ben de seni çok seviyon gıııı duygular karşılıklı hemi abam.sevgilerimi bıraktım almayı ihmal etme

>Derya’cığım, Yükü sevgi, özü saygı gücü barış, süsü hoşgörü olan mübarek miraç kandilini kutlarım…

>Kandilin mübarek olsun,ettiğin tüm dualar kabul olsun…

>Talihiniz gözleriniz kadar berrak, kaderiniz bakışınız kadar güzel, umudunuz yarın kadar yakın, yarınınız aşkınız kadar mutlu, aşkınız Miraç kadar mukaddes, dualarınız istediğiniz gibi makbul, kandiliniz kutlu olsun. YENGENE ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM.

>Kandilin mübarek olsun canım.Sevgiler.

>Bu mübarek gecenin feyzi üzerinize, rahmeti geçmişinize, bereketi evinize, nuru ahiretinize, sıcaklığı yuvanıza dolsun. Miraç Kandili’niz mübarek olsun…

>Bu mübarek gecenin feyzi üzerinize, rahmeti geçmişinize, bereketi evinize, nuru ahiretinize, sıcaklığı yuvanıza dolsun. Miraç Kandili’niz mübarek olsun…

>kandilin mübarek olsun sevgiler

>Canım sanada hayırlı kandiller diliyorum. Allah dualarını hayırlısıyla kabul etsin inşallah. Yengeciğine de acil şifalar diliyorum. Gerçekten bende çok üzüldüm. Sevgiler.

>Kandilin mübarek olsun Deryacım:)Hayırlı kandiller..

>Kandilin mübarek olsun Deryacım:)Hayırlı kandiller..

>canim biraz gec geldim ama gecmiste olsa kandilin mübarek olsun bu güzel hatrina da rabbim yengene acil sifalar versin insallah ve tüm sevenlerine bagislasin allah yardimcisi olsunöptüm kocaman kendine iyi bak sevgiler

>Derya’cığım mesajını yeni okudum,ve yengen ile ilgili yazdıklarını yeni gördüm:( Üzüldüm elbette.Allah yardımcısı olsun,acil şifalar diliyorum.Dualarım sizinle…Seninde kandilin mübarek olsun..

>canım benim geçmis kandilini kutlarım sevgilermle..

>canım geç oldu ama pcyi daha yeni açabildim geçmiş kandilin mubarek olsun çık teşkr ederim arkadaşım öpüyorum..

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 132,012 hits

En Fazla Tıklananlar

