deryayla

>DUALARINIZI BEKLİYORUM!!!

Posted on: Temmuz 27, 2008

>

Bugünlerde pek keyfim yok,onun için her akşam ziyaretine gittiğim arkadaşlarıma bu ara uğrayamıyabilirim.Lütfen kusuruma bakmasınlar….

Hani size hep bahsettiğim canım kardeşim ANLAM’ım artık çoğunuz onu tanıyorsunuz,annesi ZEYNEP yengem şu sıralar çok rahatsız.

Kasığında meydana gelen bir şişliği fark edip hastaneye gidiyor,tahliller yapılıyor,bu şişliklerin vücudunun başka yerlerindede olduğu tespit ediliyor.

Biyopsiyle parça alınıp tahlile yollandı,iki akşam önce Malatyayı arayarak abim ve yengemle görüştüm,canım kardeşim telefonla konuşuyormuş sesini duyamadım.

Bu sabah diğer canım kardeşim ERDOĞAN msn’me not bırakmış yengemin biyopsi sonuçları kötü çıkmış….

Sanırım teşhis hepimizden ırak LENF BEZİ KANSERİ….

Şuan içimin nasıl acıdığını size anlatamam,kan bağım olan insanlardan çok daha önemliler benim için,inşallah RABBİMİN YARDIMIYLA VE DUALARLA canım yengem atlatır bu hastalığı.

RABBİM onu evlatlarına,eşine,ve tüm sevdiklerine bağışlasın.Sizde ZEYNEP yengem için dua edin,lütfen….

ZEYNEP YENGECİM SENİ ÇOKKKKKKK SEVİYORUM……………

Bunu’da atlatıcaksın inşallah sen ne zorluklar atlattın.
RESİMDE GÖRDÜĞÜNÜZ O MÜKEMMEL KADIN ZEYNEP YENGEM O ŞİRİN KIZ ÇOCUĞU’DA BİRİCİK KARDEŞİM ANLAM….

Reklamlar

24 Yanıt to ">DUALARINIZI BEKLİYORUM!!!"

>Ive read this somewhere else.personal loans for bad credit

>I agree with you about these. Well someday Ill create a blog to compete you! lolz.

>cvanım rabbim farklı bir imtihan sunsada yengene emin ol şifa bulacaktır..bu devrin hastalıgı kanser..devamlı kanseri düşünmemeye çalışmalı tedavisini eksiksiz yerine getirmeli inan sağlığına kavusacaktır..bol bol ya şafi (esmaul husnada şifa veren anlamında) çeksin..

>canım çok üzüldüm ama inan tıp o kadar ilerledi ki birçok kanser türleri çok başarılı tedavilerle atlatılabiliyor yeter ki morali iyi olsun iyileşeceğine inansın.Dualarımız sizlerle…

>arkadaşım yengene rabbimden dcil şifalar dilerim.moralini bozmasın malum hergün yeni ilaçlar bulunuyo inşallah onun için de yeni bi ilç veya tedavi geliştirimiştir ona da şifa olur.kalbini ferah tutsun allah yar ve yardımcısı olsun.rabbim sevdiklerine bağışlasın inşallah.

>Merhaba arkadaşım,Allah yardımcısı olsun yengenin, acil şifalar versin inşallah. Rabbim seni sevdiklerine,sevdiklerini de sana bağışlasın. Sevgiler selamlar…

>canım çok üzüldüm inan Allahım acil şifalar versin onu sevdiklerine bağışlasın..bu hastalığın ne kadar zor olduğunu bilenlerden biriyim Allah yardımcısı olsun dualarım onunla…

>deryacım çok üzüldüm allah yardımcınız olsun şifa versin inşallah zor bir dönem tabii ama morali yüksek tutup hayata bağlanmak lazım iyileştiğini en kısa zamanda görürsünüz inşallah dualarımız sizlerle

>slm canım çok üzüldüm yengenin hastalığına allah acil şifalar versin rabbim çocuklarına sevenlerine bağışlasın dualarım onunla .”Ezhib”l be”se Rabbin”nasi esfi ve entes”safi la sifae illa sifauke , sifaen la yügadiru sekama” (Bu hastaligi gider ey insanlarin Rabbi! Sifâ ver, çünkü sifâ verici sensin. Senin verecegin sifâdan baska sifâ yoktur. Öyle sifâ ver ki hiç bir hastalik birakmasin)

>canım benim çok üzüldüm Allah acil şifalar versin ben inanıyorum mutlaka bu hastalığı yenecek dualarımız seninle..

>CANIM DERYAM …GEÇMİŞ OLSUN CANIM YA…ALLAH YENGENE ŞİFA VERSİN İNŞALLAH,DUALARIMIZ ONUN İÇİN…. DERYACIM ,KORKMA CANIM ERKEN TEŞHİS’SE MUTLAKA KURTULUR,BİR TANIDIĞIMIZIN OĞLUDA AYNI HASTALIĞA YAKALANMIŞTI ,HEMDE GENCECİKTİ VE ÇOK ŞÜKÜR KURTULDU….KENDİNE İYİ BAK CANIM ,ÖPTÜM.BU ARADA BİLGİSAYARIMDA PROBLEM VAR,FIRSAT BULDUKÇA BAŞKALARININ BİLGİSAYARLARINI KULLANIYORUM.

>Allah sifalar versin yengene arkadasim herseyin tedavisi var artik tip cok cok ilerledi.Allah sevdiklerine bagislasin.sevgi ve selamlar.

>deryacım canım üzüldüm .rabbim acil şifalar versin inşallah şu mubarek günlerde inşallah herkesin dualarıyla hiçbirşeyi kalmaz ablamızın

>Canım çok çok çoooooook büyük geçmiş olsun. Rabbim acil şifalar versin.Sevdiklerine,sizlere bağışlasın bu ablamızı.sevgiler..

>CANIM… GEÇMİŞ OLSUN. ÇOK ÜZÜLDÜM İNAN. ALLAH ACİL ŞİFALAR VERSİN İNŞALLAH. TEDAVİ VE YÜKSEK MORALLE (BU ÇEVRESİNDEKİ İNSANLARA BAĞLI TABİİ) İNANIYORUM Kİ ATLATACAKTIR. DUALARIMIZ ONUNLA OLACAK. İYİ HABERLERİNİ DUYMAK DİLEKLERİMLE, SEVGİLER CANIM. TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN…

>Canım dostlarım hepinize gerçekten çok teşekkür ederim,beni bu zor günlerimde yalnız bırakmadınız.ALLAH KİMSEYE DERMANSIZ DERT VERMESİN…Dualarla inşallah canım yengem sağlığına kavuşacak rabbim hepinizden razı olsun,iyi ki varsınız…

>çok geçmiş olsun Allah şifalar versin canım..çok üzüldüm..

>canım yengene acil şifalar diliyorum,geçmişler olsun…

>Canım gerçekten çok üzüldüm,bu mübarek kandil akşamında Allah başta yengen olmak üzere bütün hastalara şifalar versin.Çok çok geçmiş olsun.

>Canım çok geçmiş olsun ablana, Rabbim şifa versin,çocuklarına bağışlasın.Kandil, sana sevdiklerine ve tüm islam aleminin mübarek olsun.Her işin başı sağlık,huzur.Kocaman öpüyorum hoşçakal.SÜRPRİZ/ÖZLEM

>canım bende acil şifalar diliyorum.İnşallah sağlığına bir an önce kavuşur.çok üzüldüm.

>Derya,çok geçmiş olsun.. Umarım en kısa sürede kurtulur illetten.Sımmsıcak sevgilerimle..Acil şifalar diliyorum.www.misssgibi.com

>Canim cok gecmis olsun, Allah yengene acil sifalar versin. Allah ona güc versin de bir an önce bu hastaligi yensin. Bu zamanlarda cok dualara ihtiyacimiz oluyor, benim de ablamin esi enistem kanser, biz de hep dua ediyoruz. Allah sifa bekleyen bütün hastalara acil sifalar versin.

>derdini veren dermanınıda verir inşÇok geçmiş olsun

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Blog Stats

  • 132,012 hits

En Fazla Tıklananlar

%d blogcu bunu beğendi: