deryayla

>CUPKEK

Posted on: Temmuz 22, 2008

>
MALZEMESİ

2 yumurta
1 su bardağı süt ve sıvıyağ karışımı
1/2 su bardağı toz şeker
1.5-2 su bardağı un
3 yemek kaşığı kakao
Vanilya
Kabartma tozu

YAPILIŞI

Önce yumurta iyice çırpılır,sırayla,şeker,vanilya,kakao,süt ve yağ karışımı eklenerek çırpılır.Elenen kabartma tozu,ve unda eklenerek çırpılır.Kağıt kek kalıplarına yarıya kadar hamur bölüştürülerek önceden ısıtılmış 180 derece fırında pişirilir.
Dolapta hazır krem şantim vardı üstlerine koydum,damla çikolata serptim,umarım beğenirsiniz.

AFİYET OLSUN…

12 Yanıt to ">CUPKEK"

>CANIM ARKADAŞIM,GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN SANA TEŞEKKÜR EDERİM ,HEP BİRLİKTE İNŞALLAH UZUN UZUN SENELER GEÇİRİRİZ…ÖPTÜM CANIM

>Ben bunlardan birer ikişer yerim,krem şanti çikolata da var,tamadır yaniii :)Ellerine sağlık..

>Derya’cım ellerine sağlık…Biz kalabalığız tabağıylan alsak nasıl olur:)))Nerdesin sen görüşemiyoruz kaç gündür..Bugün Ferzan’la slm söyledim..Kal sağlıcakla babamız yok yine..Ağrı tarafına gitti beş günlüğüne:((Yalnızım evde hadi gel çay suyunu koyuyorum ben….

>eline sağlkı derya,cupcakelerin her çeşidini çok seviyorum, saklaması ,sunması ve yemesi çok pratik olduğu için sanırım :))) svglr NuNu

>cok leziz görunuyorlar ellerine sağlık canım. öptum sevgiler..

>canım bunlar çok güzel duruyorlar.elelrin dert görmesin..tadıda mutlaka öyledir.sevgilerimi bırakıyorum

>deryacığım kekler nefis gece vakti canım çekti.beni bak bugün annem geldi yarın çarşıda falan işlerimiz var belki hiç giremem merak etme tamammı.hadi seni eyi gecelee.rüyanda beni gör:))))

>Canim cok guzel olmus ellerine saglik.Hoscakal

>Deryacığım,Ben kekleri genellikle böyle tek kişilik seviyorum sunummu daha pratik geliyor ve saklaması da oldukça kolay. Dolayısıyla cupcake deyince akan sular durur bende. Ellerine sağlık canım.Sevgiler,Evren

>Olsa da yesek, ellerine sağlık nefis görünüyor :))

>selam, blogları dolaşırken Bursa görünce hemen ziyaretinize geldim cupkekler harika görünüyor elinize sağlık,bende Bursalıyım ve 2 oğlum var bende bloğuma beklerim..

>slmbende cupkeklere bayılıyorum dün akşamda yaptımellerine sağlık cnm nefis olmuşlarsevgiler

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 132,012 hits

En Fazla Tıklananlar

