deryayla

>PAZAR KAHVALTI MASASI-2

Posted on: Ekim 31, 2010

>

Tüm dostlarıma ve kardeşlerime şeker tadında bir pazar günü dilerim.Bugün Bursa’da hava harika ben izinli olsamda uyuyamıyorum:))Sizde benim gibimisiniz çalışan dostlar…ne kadar akşamdan kendimi şartlasamda olmuyor saat 6’da gözüm otomatikman açılıyor.Uyandıktan sonrada hayatta uyuyamam öyle bir huyum var.
Kendi kendime Derya gir dedim mutfağa eşin işten gelmeden bir şeyler yap:))İşte bu masamız çıktı ortaya..Menümüzde nelermi vardı…Ailece kahvaltı şansımız sadece haftada bir gün.
Derya’dan Kahvaltılık Güveç
Baklava yufkasıyla Kaşarlı Börek
Pencere Böreği
Peynir Tabağı
Zeytin
Bal
Salatalık
Tarifler peşinden gelen postlarda hepinizi kocaman öpüyorum…

26 Yanıt to ">PAZAR KAHVALTI MASASI-2"

>Ellerinize sağlık her şey nefis gözüküyor, afiyetler olsun. Bu arada bursa'da her kaldığımızda ben de uyuyamayanlardanım 6-7 dedi mi temiz hava insanı çalışkan bir şekilde uyanmaya teşvik ediyor biliyorum. Hem gün size kalıyor ne güzel.. sevgiler

>deryacım ellerine sağlık..herşey çokdüzel…

>Deryacım bereketli sofraların olsun canım:)lezzetler nefis gözüküyor tarifleri bekliyorum:)

>Canım daha yazıyordum,yanlış tuşa bastım:))mutlu haftalar diliyor çok öpüyorum canım benim..

>keyif ve lezzet dolu bir sofra ellerine sağlık deryacım sevgiler

>Harika bir pazar kahbvaltısı olmuş canım afiyetler olsun…kahvaltılık güveci merak ettim….

>Bu nasil guzel bir kahvalti sofrasi boyle. Su Deya'dan kahvaltilik guveci merak etmedim degil hani :)Ellerinize saglik, sevgiler.Asuman

>bİLMEM Mİ HAVA BUGÜN ORDA PEK GÜZEL:) AMA SEN DAHA GÜZELSİN BİLMİŞ OL:9 CANIM ÇEKTİ BENDE GELCEM HAFTAYA KAHVALTIYA:P KOCAMAN ÖPÜYORUM UYUMAYI SEVMEYEN ABLAMI:)))

>Ailece yapılmış kahvaltı gibisi yok. Pek severim pazar kahvaltılarını..

>Deryacığım ellerine sağlık güveç i çok merak ettim afiyetler olsun herkese sevgiler…

>ay abla öyle güzel uyurum ki valla:) senin yerine bile uyurum hatta:)))herşey harika, güvece bittim! ellerine emeklerine sağlık ablacım.

>ay kahvaltıyı kaçırdımmı saat baya geç olmuş ama ikindin kahvaltısı niyetine artık :)ellerine sağlık Derya ablacım , çok öptüm

>ellerinize sağlık enfes görünüyor.Bende çalışan biri olarak aynı dertten muzdaribim.İzinli günde erken kalkmak…kahvaltı güvecini merak ettim.

>Hepinize teşekkür ederim dostlarım.Güveç tarifi çokkk yakında burada öpüyorum…

>Sabah sabah güveç mi harikasınız:)ellerinize sağlık.

>Deryacım ne güzel bir pazar sofrası kurmuşsun. Allah sofranızdan bolluğu, bereketi eksik etmesin canım. Sevgiler.

>merhabalar.güzel bir haftasonu geçirmişsiniz afiyet olsun.ellerinize sağlık..

>O kahvaltilik güvecten ben de istiyorum…. Ellerine saglik arkadasim…. Afiyetler olsun sizlere…

>O SOFRADA OLMAK VARDI TAM PAZAR GÜNÜ AİLECEK KAHVALTI YAPILACAK GÜZELLİKTE BİR SOFRA BÖREKLER, GÜVEÇLER GÖZ ALIYOR ELLERİNE SAĞLIK AFİYETLER OLSUN DERYACIM

>canım güzel bir kahvaltı sofrası ama kahvaltı güvecini çok merak ettim sabırsızlıkla bekliyorum

>Sofra fevkalade, börekler gözkırpıyor sanki hele o güveçtekiler, ne ki onlar?Birde merak ettiğim, bir sabah süresinde mi yapıldı bunlar diyeceğim, bilirim yaparsın.Ellerine sağlık canım.Hadi şu tariflere geçelim artık:))sabahları değişik şeyler istiyor bu gönül…

>deryacım nefis bir masa olmuş özellikle kahvaltı güvecini merak ettimsevgiler..

>canım benim ne güzelbir sofra olmuş afiyet şifa olsun sizlere…güzel lezzet dolu bir hafta diliyorum çok öptüm.sevgiler.

>Biz de sadece cumartesileri kahvaltı edebiliyoruz bir arada, mutluluğunuz daim olsun canım.

>deryacim nefis bir masa olmus, güvec tarifinide merakla bekliyorum yaniii, yiyenlere afiyet olsun…

>Merhaba Deryacığım,Güveci tahmin edeyim.Sucuklu yumurta üzerindede kaşar. Bildimmi?Sevgiler*

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 85,419 hits
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

